دانلود ترجمه مقاله نیازها، محرک ها و موانع نوآوری

عنوان فارسی

نیازها، محرک ها و موانع نوآوری: موردی از یک مدل جامعه آلپ

عنوان انگلیسی

Needs, drivers and barriers of innovation: The case of an alpine community-model destination

کلمات کلیدی :

  گردشگری آلپ؛ موانع نوآوری؛ مقصد مدل جامعه؛ محرک های نوآوری؛ نیازهای نوآوری؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)

درسهای مرتبط مدیریت جهانگردی و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع 3. حوزه مطالعه و روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و پیامدها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به بررسی نوآوری های مقصد گردشگری که توسط کارآفرینان پیشرو به منظور دستیابی به نتایجی برای سازمان های مدیریتی مقصد (DMO) درک شده، می پردازد. این مقاله، نیازها، محرک ها و موانع نوآوری را نیز مورد بررسی قرار می دهد و از یک نمونه 37 مصاحبه انجام شده با کارآفرینان گردشگری و نمایندگان سازمان های مدیریت مقصد در تیرول اتریش استفاده می کند. نتایج نشان دهنده اهمیت مشارکت و ایجاد شبکه هایی از شرکت های کوچک و متوسط در مقصد و همچنین آزاد بودن آن ها برای تحولات خارجی و بازار و آگاهی آن ها درباره استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در بازاریابی، رهبری کارکنان و داشتن یک جهت گیری استراتژیک می باشد. تحقیقات آینده نیازمند نگاه دقیق تر به روابط ساختار و نوآوری می باشد. مدیریت نوآوری در مقصد برای سازمان های مدیریتی مقصد انجام شده که تمرکز بیشتری بر روی فرایندها نسبت به ساختار دارد. این فرایندها اقدامات مشارکتی و انتقال دانش را به هم مرتبط ساخته و نه تنها قادر به توسعه ایده ها می باشد، بلکه قادر به تجاری سازی و اجراء نوآوری ها نیز می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study explores tourism destination innovativeness as perceived by leading entrepreneurs in order to derive implications for destination management organizations (DMO). The paper examines the need, drivers and obstacles of innovation as reported by a sample of 37 interviews conducted with tourism entrepreneurs and DMO representatives in Tyrol, Austria. The results demonstrate the importance of cooperation and networking of small and medium enterprises in destinations as well as their openness for external market developments and their knowledge about using information and communication technologies (ICT) in marketing, leading employees and having a strategic orientation. Future research needs to take a closer look at the relationship of structure and innovation. Innovation management in destinations calls for DMOs that focus much more on processes than on structure. These processes link cooperative actions and knowledge transfer and enable not only the development of ideas, but also the commercialization and implementation of innovations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نیازها، محرک ها و موانع نوآوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi