دانلود ترجمه مقاله چالش ها و فرصت های توسعه گردشگری در ایران: چشم انداز تامین کنندگان گردشگری ایران
عنوان فارسی |
چالش ها و فرصت های توسعه گردشگری در ایران: چشم انداز تامین کنندگان گردشگری ایران |
عنوان انگلیسی |
Challenges and opportunities for tourism development in Iran: Perspectives of Iranian tourism suppliers |
کلمات کلیدی : |
  تصویر مقصد؛ توسعه ی مقصد؛ گردشگری ایران؛ (انرژی) هسته ای ایران؛ تامین کنندگان گردشگری؛ توسعهی گردشگری |
درسهای مرتبط | مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 9 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مصاحبه با تامین کنندگان گردشگری ایران 3. چشم اندازهای تامین کنندگان گردشگری ایران 4. نتیجه گیری
صنعت گردشگری ایران – علی رغم پتانسیل های عظیم – با چالشهای متعددی از جمله تحریمهای گسترده هستهای، تصاویر ذهنی منفی در غرب و فقدان مدیریت موثر منابع مواجه شده است. هدف این مقاله تمرکز بر دیدگاههای تامین کنندگان گردشگری ایران است که نقش حیاتی در توسعه و موفقیت صنعت گردشگری در کشور دارند. یافتههای این مقاله براساس مصاحبههایی است که در ایران با نمایندگان تامین کنندگان گردشگری ایران از بخش دولتی و خصوصی انجام پذیرفته است. تحلیل این مصاحبهها نشان میدهد که تامین کنندگان گردشگری با دو چالش عمده مواجه هستند: (1) تصویر منفی ایران در غرب و (2) فقدان منابع برای مقابله با این گفتمان منفی. این مقاله همچنین مروری کلی از فرصتهای بالقوه آینده را فراهم میکند که توافق هستهای اخیر میتواند برای تامین کنندگان گردشگری ایران ارائه نماید.
Iranian tourism industry – despite enormous potentials – has faced a number of challenges including wide ranging nuclear related sanctions, negative imagery in the west and lack of effective management of resources. The aim of this paper is to focus on the perspectives of Iranian tourism suppliers who have a crucial role in the development and success of the tourism industry in the country. The findings of this paper are based on interviews conducted in Iran with representatives of Iranian tourism suppliers from both the public and private sector. The analysis of these interviews suggests that tourism suppliers face two major challenges: (1) Iran's negative imagery in the West and (2) lack of resources to tackle this negative discourse. This paper also provides an overview of the potential future opportunities which the recently forged nuclear agreement could present for Iranian tourism suppliers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.