دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی (شبکه ای): دیدگاه عینی

عنوان فارسی

بازاریابی چندسطحی (شبکه ای): دیدگاه عینی

عنوان انگلیسی

Multilevel (network) marketing: An objective view

کلمات کلیدی :

  بازاریابی شبکه ای؛ فروش مستقیم؛ مصرف داخلی؛ طرح های هرمی؛ اخلاق

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Researchgate
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بازاریابی شبکه ای چیست؟ 3. MLM و طرح های هرمی 4. قوانین اخلاقی 5. مصرف داخلی 6. اخلاقیات ادراکی MLM 7. خلاصه، نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بازاریابی شبکه ای (MLM)، کانال توزیع خرده ای می باشد که تصویر منفی بر اذهان افراد مختلف دارد و سازمانهای نظارتی دولتی سراسر جهان به بررسی موشکافانه آن می پردازند. اغلب ادعا می شود که شرکتهای بازاریابی شبکه ای طرح های هرمی غیرقانونی می باشند و چنین شرکتهایی غیراخلاقی می باشند. مسئله عمده ای که اغلب مطرح می شود، میزان مصرف داخلی است. این مقاله به بررسی مشخصاتی از بازاریابی شبکه ای می پردازد که مورد هجوم قرار گرفته و از دیدگاه عینی و نه عاطفی به بحث درباره این ادعا که سازمانهای MLM طرح های هرمی و غیراخلاقی هستند، می پردازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Multilevel marketing (MLM) is a retail channel of distribution that has a negative image in the minds of many individuals and is under increasing scrutiny by government regulatory agencies around the globe. It is frequently alleged that multilevel marketing companies may be illegal pyramid schemes, and that such companies are unethical. One major concern being raised increasingly is the extent of so-called internal consumption. This paper addresses those characteristics of multilevel marketing that are under attack and argues from an objective, not emotional, perspective that claims that MLM organizations are inherently pyramid schemes and unethical are misplaced.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی چندسطحی (شبکه ای): دیدگاه عینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهارده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi