دانلود ترجمه مقاله پذیرش بانکداری موبایلی در بانک های اسلامی

عنوان فارسی

پذیرش بانکداری موبایلی در بانک های اسلامی: شواهدی از مدل UTAUT اصلاح شده

عنوان انگلیسی

Acceptance of mobile banking in Islamic banks: evidence from modified UTAUT model

کلمات کلیدی :

  پاکستان؛ UTAUT2؛ بانکداری موبایلی (M-banking)؛ کاربرد واقعی

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 132
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث در مورد نتایج 6. نتیجه گیری و دلالت های مدیریتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف از این مطالعه بررسی عواملی است که بر پذیرش بانکداری موبایل در بانک های سلامی پاکستان تاثیر می گذارد و این کار با استفاده از یک نظریۀ واحد از پذیرش و استفاده از مدل فناوری انجام شد. انتظارات عملکرد، شرایط تسهیل دهنده، تاثیر اجتماعی، امید به تلاش، ارزش درک شده، عادت و انگیزۀ ذاتی به عنوان متغیرهای مستقل در نظر می شود. به طور مشابه، قصد اتخاذ بانکداری موبایل به عنوان واسطه در نظر گرفته شده و کاربرد واقعی به عنوان متغیر وابسته مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی / روش / رویکرد: داده های با استفاده از روش نظر سنجی جمع آوری شد و مقیاس پنج نقطه ای لیکرت بدین منظور استفاده شد. تکنیک های آماری اعمال شده در این مجموعه داده شامل آنالیز فاکتور افتراقی و مدل سازی معادلات ساختاری با حداقل مربعات جزئی می باشد. یافته ها: شواهد تجربی نشان داد که همۀ متغیرها به جز تاثیر اجتماعی دارای تاثیر مثبت قابل توجهی بر قصد بوده که منجر به کاربرد واقعی این تکنیک می گردد. پیامدهای عملی: این مطالعه به بانک های اسلامی در تقویت رشد بانکداری موبایل و تصمیم گیرندگان در زمینۀ تدوین استراتژی هایی که پذیرش بانکداری موبایل را افزایش می دهد، کمک خواهد کرد. اصالت / ارزش: این مقاله کمک منحصر به فردی به منابع با اشاره پاکستان داشته و تلاش های پیشگامی در زمینۀ بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایل در بانک های اسلامی پاکستان با استفاده از مدل اصلاح شدۀ UTAUT صورت گرفت. مقدمه: در چند سال گذشته، سازمان ها منابع کافی جهت اتخاذ تکنولوژی های جدید را اختصاص داده اند. دلیل پشت این اتخاذ، دستیابی به مزیت رقابتی از یک طرف و جذب مشتریان جدید از طرف دیگر است (الیویرا و همکاران، 2014). این امر به واسطۀ این واقعیت است که بخش بانکداری یکی از بخش هایی است به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی با سرعت چشمگیری در حال تغییر است (فرام و وایت، 2014). این نوآوری چهرۀ صنعت بانکداری را تغییر داده و استانداردهای جدیدی را ایجاد کرده که فرایند تولیدی بانک ها و خدمات آن ها را اصلاح می سازد (وادا و ادولاجا، 2012، فرام و وایت، 2014). تازه ترین نوآوری در بخش مالی، بانکداری موبایل است (شیخ و کرج لو، 2015، محمدی، 2015). بر اساس تحقیقات جونیپر (2015)، حدود یک میلیارد نفر در جهان از دستگاه های تلفن همراه برای معاملات بانکداری استفاده می کنند و تا سال 2020 این رقم به 2 میلیارد نفر خواهد رسید.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this study is to examine the factors which affect mobile banking (M-banking) acceptance in Islamic banks of Pakistan by using the modified unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT) model. The performance expectancy, facilitating conditions, social influence, effort expectancy, perceived value, habit and hedonic motivation are taken as independent variables. Similarly, the intention to adopt M-banking is taken as the mediator, and actual usage is used as the dependent variable. Design/methodology/approach: The data are collected by using the survey method, and the five-point Likert scale is used for this purpose. The statistical techniques applied to the dataset were confirmatory factor analysis and partial least square structure equation modeling. Findings: The empirical evidence shows that all the variables except for social influence have a significant positive effect on the intention which results in actual usage. Practical implications: This study will help the Islamic banks in boosting the M-banking growth and decision-makers in crafting those strategies that increase the M-banking acceptance. Originality/value: This paper makes a unique contribution to the literature with reference to Pakistan, being a pioneering attempt to investigate the factors which affect M-banking acceptance in Islamic banks of Pakistan by using the modified UTAUT model. Introduction: In the past few years, the organizations have devoted sufficient resources to adopt new technologies. The reason behind this adoption is to achieve a competitive advantage at one end and to attract new customers on the other hand (Oliveira et al., 2014). It is a due fact that the banking sector is among one of the sectors which change drastically because of technological advancement (Frame and White, 2014). This innovation changes the face of the banking industry and brings in new standards which modify the bank’s production process and its services (Wada and Odulaja 2012; Frame and White, 2014). The most recent innovation in the financial sector is mobile banking (M-banking) (Shaikh and Karjaluoto, 2015; Mohammadi, 2015). According to the Juniper research (2015), around 1 billion people use the mobile phone devices for banking transactions, and by the year 2020, it will touch the figure of 2 billion.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پذیرش بانکداری موبایلی در بانک های اسلامی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi