دانلود ترجمه مقاله تعریف و سنجش قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
عنوان فارسی |
تعریف و سنجش قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Defining and measuring social customer-relationship management (CRM) capabilities |
کلمات کلیدی : |
  قابلیت های CRM اجتماعی؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ مدل مرزی تصادفی |
درسهای مرتبط | مدیریت ارتباط با مشتری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مفهوم سازی / تعریف قابلیت های CRM اجتماعی 3. کاربرد تجربی 4. محاسبات 5. نتایج و بحث و بررسی 6. مشارکت ها و دلالت هایی برای تحقیقات آینده
چکیده – شرکت ها برای تسهیل عملکرد مرتبط با مشتری خود، ضروری دانستند که قابلیت های جدیدی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایجاد نمایند. این مطالعه بصورت سیستماتیک به دنبال مفهوم سازی و سنجش توانایی اجتماعی CRM می باشد که به صورت کارآمدی شرکت در ادغام و تبدیل منابع بازاریابی رسانه های اجتماعی به درآمد فروش مطلوب و نتایج ارتباط با مشتری، تعریف شده است. این تعریف بمنظور حفظ و بهبود روابط مشتری و عملکرد مالی، بر شایستگی شرکت در کسب، تولید، سازماندهی و ادغام اطلاعات بواسطه تعامل در شبکه های اجتماعی مشتریان تمرکز می نماید. این مطالعه قصد دارد با افزودن مدل مرزي ضمني ورودی-خروجی معمول، ورودی های منابع رسانه های اجتماعی و نتایج مرتبط با مشتری را به مطالعه بیفزاید تا قابلیت های اجتماعی CRM را اندازه گیری کند. یک برنامه تجربی نشان می دهد که قابلیت اجتماعی CRM بسیار مهم می باشد؛ سرمایه گذاری بر روی فناوری رسانه های اجتماعی می تواند منجر به منافع قابل توجه برای CRM و ارزش بیشتر بازار برای شرکت شود. بازاریابان باید روی توسعه استراتژی هایی تمرکز نمایند که بر ایجاد روابط با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی تأکید می کنند و امکان درگیری ذهنی بیشتر مشتری و تعامل بین مشتری و کسب و کار را فراهم می کند.
Companies find it necessary to develop new social customer-relationship management (CRM) capabilities to facilitate their customer-related performance. This study seeks systematically to conceptualize and measure social CRM capability, defined as a firm’s efficiency in integrating and converting social media marketing resources into desired sales revenue and customer-relationship outcomes. This definition focuses on the firm’s competency in obtaining, generating, organizing, and integrating information from customers’ social media engagement to maintain and improve the customer-relationship and its own financial performance. Adding to the conventional input–output stochastic frontier model, this study proposes including social media resource inputs and customer-related outcomes to measure social CRM capabilities. An empirical application suggests that social CRM capability is critical; investing in social media technology can lead to substantial CRM benefits and greater market value for the firm. Marketers should focus on developing strategies that emphasize customer-relationship building through social media, which allows for more customer involvement and interactions between the customer and the business.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.