دانلود ترجمه مقاله درک روند تحقیقات بازاریابی و مسیرهای آتی

عنوان فارسی

درک روند تحقیقات بازاریابی و مسیرهای آتی آن: یک تحلیل استنادی

عنوان انگلیسی

Understanding the trends of marketing research and its future directions: a citation analysis

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ تحلیل استنادی؛ کتاب سنجی؛ SciMago؛ SCOPUS؛ Wordle

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحلیل استنادی 3. روش تحقیق 4. نتایج و یافته ها 5. نتیجه گیری، محدودیت ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله، درک مشارکت های پژوهشی در زمینه بازاریابی با تحلیل ده ژورنال برتر بازاریابی می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: مجلات بازاریابی با استفاده از فهرست ژورنال بازاریابی SciMago انتخاب شدند و پایگاه داده SCOPUS برای شناسایی نشریات ژورنالها استفاده شد. در مجموع 9190 مقاله تحلیل شد که در مجموع 562322 عدد مرجع داشتند. روش پژوهش هایی مانند وردل (Wordle) و گفی (Gephi) برای درک کلمات کلیدی ای که بیشتر از همه مورد پژوهش قرار گرفته اند و تحلیل کمک نقل قول (co-citation) در پنج پژوهشگر برتر، استفاده شد. همچنین این مقاله، اطلاعاتی در مورد نقل قول شده ترین مقاله همراه با نویسنده، پرانتشارترین نویسنده، پرانتشار ترین کشور، پرانتشار ترین دانشگاه، پرانتشار ترین سال و پر استفاده ترین کلمات کلیدی، حاصل کرد. یافته ها: این تحلیل نشان می دهد که «کومار وی»، فعالترین نویسنده بوده است و 68 مقاله داشته است، نقل قول شده ترین مقاله «در مورد ارزیابی مدلهای معادله ساختاری» نوشته شده توسط باگوزی و ایی (1988) با 6989 نقل قول می باشند. آمریکا، بیشترین مقاله نشر شده با 6720 عدد داشته است، درحالی که دانشگاه پنسیلوانیا، دانشکده وارتون، رتبه اول را با 235 مقاله دارد. در سال 2009، بیشترین تعداد مقالات با تعداد 382 مقاله، منتشر شد. «نظریه بازی»، «قیمت گذاری» و «تبلیغات» پر استفاده ترین کلمات کلیدی هستند که در مقالات به بحث و بررسی گذاشته شده اند. محدودیت ها / دلالت های پژوهشی: این تحلیل به پژوهشگران در درک رشد در زمینه بازاریابی در سال های اخیر و جهت احتمالی که می تواند در آینده انتخاب کند، کمک می کند. اما، این مقاله تنها ده مجله بازاریابی برتر فهرست شده در لیست مجلات بازاریابی SciMago را مورد ملاحظه قرار داد؛ بنابراین، پژوهشگران آتی می توانند از مجله های پژوهشی بیشتری برای حصول یک تصویر شفافتر از زمینه بازاریابی استفاده کنند. اصالت / ارزش: این مقاله، یکی از اولین تلاشها در زمان های اخیر برای درک کار پژوهشی در زمینه بازاریابی براساس ده مجله برتر می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - The purpose of this paper is to understand the scholarly contributions to the field of marketing by analyzing top ten journals of marketing. Design/methodology/approach - The marketing journals were selected using SciMago marketing journal list, and SCOPUS database was used to identify the publications of the journals. A total of 9,190 articles were analyzed having 562,322 citation references. Methodologies like Wordle and Gephi were used to understand the most researched keywords and co-citation analysis among top five researchers. This paper also captured the information on most cited article along with author, most published author, most publishing country, most publishing university, the year with maximum publications and most used keywords. Findings - The analysis indicates that “Kumar, V.” is most published author, that is, 68 publications, the most cited article is “On the evaluation of structural equation models” by Bagozzi and Yi (1988) with 6989 citations. The USA contributed the highest 6,720 publications, while University of Pennsylvania, Wharton School topped the list with 235 articles. In 2009, highest publication work was done by publishing 382 articles. “Game theory”, “Pricing” and “Advertising” are most used keywords which have been discussed in the literature. Research limitations/implications - This analysis will help researchers in understanding the growth in the field of the marketing in recent years and possible direction it could take in future. However, this paper considered only top ten marketing journals as listed in SciMago marketing journal list; therefore, future researchers may incorporate more research journals to get a clearer picture of the field of marketing. Originality/value - This paper is one of the first attempts in recent time to understand the research work in the field of marketing considering top ten journals.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 11 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک روند تحقیقات بازاریابی و مسیرهای آتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi