دانلود ترجمه مقاله هدایت نتایج بازاریابی با تعامل مشتری مبتنی بر رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی

هدایت نتایج بازاریابی از طریق تعامل مشتری مبتنی بر رسانه های اجتماعی

عنوان انگلیسی

Driving marketing outcomes through social media-based customer engagement

کلمات کلیدی :

  تعامل با مشتری؛ وفاداری مشتری؛ تبلیغات دهان به دهان؛ رسانه اجتماعی؛ نظریه استفاده و خشنودی

درسهای مرتبط بازاریابی رسانه های اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 84
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. مطالعات تجربی 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – شرکت ها توانمندی رو به فزونی خدمات دیجیتال برای ارتقا رفتارهای تعهد مشتری را شناسایی می کنند. دو پژوهش در خصوص تعهد مشتری و نظریه خشنودی کاربر در میان مصرف کننده های چینی اجرا شد: یک نظرسنجی آنلاین و یک مطالعه میدانی. نتایج، تاثیرات متفاوت انواع محتوا بر تعهد مشتری را نشان می دهد و بر نقش واسط تعامل میان انواع محتوا و نتایج بازاریابی تاکید می کند. شایان ذکر است که نوع محتوای ارتباطی تاثیر واسط بزرگتری در مقایسه با دیگر انواع محتوا نشان می دهد. یافته ها، بینش های تازه ای در مورد توسعه راهبردهای بازاریابی محتوای دیجیتال برای ارتقاء تعهد مشتری و بدان وسیله، تولید نتایج بازاریابی ارائه می کند. مقدمه: بکارگیری گسترده نوآوری های دیجیتال توسط مشتری، ماهیت تعاملات مشتری/شرکت را تغییر داده است (مانند هوراکووا و همکاران، 2022). در سال 2022، بیش از 4.5 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند، و پیش بینی می شود این تعداد در سال 2027 به شش میلیارد افزایش یابد (استاتیستا، a2022). در مقابل پلتفرم های رسانه های اجتماعی در کشورهای غربی که متکی بر منظومه های برنامه های کاربردی است، رسانه واسط اجتماعی وی چت (WeChat) که به طور گسترده در چین کاربرد دارد، یک اکوسیستم نرم افزاری برنامه های کاربردی در یک برنامه کاربردی را تمایش می دهد (چان، 2015). وی چت در سه ماه سوم سال 2022 به بیش از 1.31 میلیون کاربر فعال در طول ماه دست یافت (استاتیستا، b2022) که کاربران، محتوای دیجیتال، و انواع گسترده خدمات مانند سفارش غذا، رزرو میز در رستوران برای یافتن کوپن های هدفمند در جهت زمین را به هم مرتبط می کند (OECD، 2019). به دلیل نفوذ رو به رشد رسانه های اجتماعی در سبک زندگی مشتریان، چین یک زمینه مناسب برای مطالعه ارائه می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Firms recognize the increasing potential of digital services to enhance customer engagement behaviors. Drawing on customer engagement and user gratification theory, two studies were conducted among Chinese consumers: an online survey and a field study. The results reveal varying effects of content types on customer engagement and underline a mediating role of engagement between content types and marketing outcomes. It is worth noting that the relational content type displays greater mediating effects compared to other content types. The findings provide new insights for development of digital content marketing strategies to enhance customer engagement and thereby generate marketing outcomes. Introduction: The widespread customer adoption of digital innovations has changed the nature of customer/firm interactions (i.e., Horakova et al., 2022). In 2022, over 4.5 billion people were using social media worldwide, and the number is projected to increase to nearly 6 billion in 2027 (Statista, 2022a). In contrast to social media platforms in Western countries that lean towards application (app) constellations, the widely used social media app in China, WeChat, represents an app ecosystem of “apps-within-an-app” (Chan, 2015). WeChat reached over 1.31 billion monthly active users in the third quarter of 2022 (Statista, 2022b) connecting its users, digital content, and a wide variety of services from ordering food, booking a table at restaurants to finding geo-targeted coupons (OECD, 2019). Due to growing social media penetration in customers’ lifestyle, China represents an appropriate contextual setting to study.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله هدایت نتایج بازاریابی با تعامل مشتری مبتنی بر رسانه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi