دانلود ترجمه مقاله عدم قطعیت بازار و حجم معاملات حول بیانیه های سود
عنوان فارسی |
عدم قطعیت بازار و حجم معاملات حول بیانیه های سود |
عنوان انگلیسی |
Market uncertainty and trading volume around earnings announcements |
کلمات کلیدی : |
  عدم قطعیت بازار؛ VIX؛ حجم معاملات غیرطبیعی؛ بیانیه های سود |
درسهای مرتبط | حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. توسعه فرضیات 3. داده ها و طرح پژوهشی 4. نتایج تجربی و آنالیز 5. بررسی تست های دقت 6. نتیجه گیری
این مطالعه، تغییرات حجم معامله حول اعلام سود سه ماهه از نظر عدم قطعیت بازار را بررسی می کند. هنگامی که شرایط بازار ناپایدار هستند، سرمایه گذاران با مشکل پیش بینی جریان نقدی آتی مواجه می شوند و عقاید آنها پراکنده تر می شود. تحت این پراکندگی بیشتر در عقاید قبلی، سرمایه گذاران از اخبارهای سود، اطلاعات بیشتری می گیرند، و همچنین تمایل با این کار در تفسیرهایشان، متفاوت می شوند. این باعث افزایش حجم تجاری در مورد اعلام سود تحت عدم قطعیت زیاد بازار می شود. دریافتم که حجم معامله غیرعادی حدود پنجره اعلام 2 روزه، با نوسانات بازده بازار و شاخص VIX افزایش می یابد. افزایش حجم معامله برای شرکت های دارای اطلاعات سطح بازار بیشتر و شرکت های بزرگتر، که معمولاً مولفه های سود بازاری بیشتر دارند، مشهودتر و بارزتر است. مقدمه: این مقاله، تغییرات حجم معامله در حوالی اعلام سود از نظر شرایط بازار را مورد بررسی قرار می دهد. سودهای شرکت ها نه تنها حاوی یک مولفه مختص شرکت است بلکه همچنین حاوی یک مولفه سطح بازار است زیرا عملکرد شرکت مستقل از کشوری که شرکت ها درونش فعالیت می کنند، نیست (بال و همکاران، 2009؛ پاتون و ورادو، 2012؛ ساوور و ویلسون، 2016؛ بونسال و همکاران، 2013). بنابراین، سرمایه گذاران می توانند هم در مورد مولفه های بازاری و هم شرکتی جریان های نقدی از اعلام های سود، اطلاعاتی حاصل کنند (پاتون و ورادو، 2013؛ ساوور و ویلسون، 2016). هنگامی که شرایط بازار ناپایدار باشند، جریان نقدی احتمالی افزایش می یابد زیرا نوسانات در مولفه سطح بازاری سود شرکت ها افزایش می یابد. برای مثال، بلوم (2009) نشان می دهد که سودهای شرکتی و صنعتی و همچنین GDP، بیشتر ناپایدار می شوند، هنگامی که VIX که یک پارامتر نماینده برای عدم قطعیت بازاری است، زیاد باشد. در نتیجه، سرمایه گذاران معمولاً عقاید قبلی پراکنده تری نسبت به جریان های نقدی بازار، پیدا می کنند. این مطالعه بررسی می کند که تفاوت عقاید سرمایه گذاران در مورد بازار چه تاثیری بر حجم معامله شرکت در حوالی زمان اعلام سود می گذارند.
This study examines the changes in trading volume around quarterly earnings announcements in regard to market uncertainty. When market conditions are volatile, investors face difficulty in predicting future cash flows and their beliefs are more dispersed. Under this larger dispersion in prior beliefs, investors learn more from earnings news, but they are also likely to differ in their interpretations. This leads to increased trading volume around earnings announcements under high market uncertainty. I find that abnormal trading volume around the 2-day announcement window increase with market return volatility and the VIX index. The increase in trading volume is more pronounced for firms with more market-wide information and larger firms, which tend to have larger market earnings components. Introduction: This paper examines the changes in trading volume around earnings announcements in regard to market conditions. Firms’ earnings contain not only a firm-specific component, but also a market-wide component because firm performance is not independent of the economy in which firms operate (Ball et al., 2009; Patton and Verardo, 2012; Savor and Wilson, 2016; Bonsall et al., 2013).1 Therefore, investors can learn about both the market and firm components of cash flows from earnings announcements (Patton and Verardo, 2012; Savor and Wilson, 2016). When market conditions are volatile, the possible cash flow outcomes increase because volatility in the market-wide component of the firm's earnings increases. For example, Bloom (2009) shows that firm and industry earnings as well as GDP, become more volatile when VIX, a proxy for market uncertainty, is high. As a result, investors tend to have more dispersed prior beliefs about market cash flows. This study examines how the differences in investors’ beliefs about the market affect the firm’s trading volume around earnings announcements.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.