دانلود ترجمه مقاله موسسات و کارآفرینی بازار محور

عنوان فارسی

موسسات و کارآفرینی بازار محور

عنوان انگلیسی

Market-driven entrepreneurship and institutions

کلمات کلیدی :

  کارآفرینی بازار محور؛ کارآفرینی سازمانی؛ انگیزه های فرصت؛ نوآوری؛ تئوری نهادی، هزینه های فرصت

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 82
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه و توسعه فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این پژوهش در تلاش است تا توضیح دهد که چگونه شرایط خاص در محیط بیرونی با کارآفرینی بازار محور ارتباط دارند- به بیان دقیق تر، فعالیت کسب و کار استارت آپ یا زودبازده که فرصت هایی در بازار بوجود می آورد (کارآفرینی فرصت محور) و اینکه محصولات یا خدمات منحصربفرد و نوین برای مشتریان می آورد (کارآفرینی نوآور). علاوه بر آن، اذعان می کنیم که شرایط محیطی نیز می توانند بر سازمان های موجود تاثیر بگذارد و در نتیجه شکل سوم فعالیت کارآفرینی را مشخص می کنیم: کارآفرینی شرکتی. تحلیل 44 کشور نشان می دهد که اقتصادهای دارای شرایط موسساتی پایه (ساختارها و قواعدی که بر فعالیت تجاری حاکم می شوند) و بازارهای دارای عملکرد کارآمد، نرخ بالای کارآفرینی نوآور و کارآفرینی شرکتی دارند. اما، زمینه های بیرونی که نوآوری را تقویت می کنند ارتباط منفی با کارآفرینی فرصت محور و نوآور دارند، در عین حال که ارتباط مثبت با کارآفرینی شرکتی نشان می دهند. مقدمه: کارآفرینی بازار محور، منطق بازاریابی و کارآفرینی را با هم ترکیب می کند و به فرصت های بازار (کارآفرینی فرصت محور) می پردازد و محصولات و خدمات نوینی را معرفی می کند که برای مشتریان جدید و منحصربفرد هستند (کارآفرینی نوآور) (کالینسون و شاو، 2001؛ هیلز، هولتمن و مایلز، 2008؛ هیلز و لافورجه، 1992). درحالی که همه کارآفرینان جهت بقا بر مشتریان متکی هستند، اما آنهایی که بخاطر شکاف دیده شده در بازار انگیزه پیدا می کند و پیشنهادهای نوین و منحصربفرد فراهم می کنند، خلق ارزش جدید برای مشتریانشان در هسته خود دارند، برعکس کارآفرینانی که برای شروع کسب و کار بوسیله نداشتن شکل های دیگر ساختن یک زندگی (لاکچری)، انگیزه پیدا می کنند (فیرلی و فوسون، 2018؛ گالیندو و مندز، 2014؛ سیمون-مویا، ریوئلتو-تابوادا و گوئررو، 2014).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research seeks to explain how particular conditions in the external environment are associated with market-driven entrepreneurship—more specifically, startup or early-stage business activity that addresses opportunities in the market (opportunity-driven entrepreneurship), and that which offers unique and novel products or services to customers (innovative entrepreneurship). We further acknowledge that environmental conditions can also affect existing organizations, and thereby identify a third form of entrepreneurial activity: corporate entrepreneurship. Analyses of 44 economies show that economies with basic institutional conditions (structures and rules that govern business activity), and efficiently functioning markets, have high rates of both innovative entrepreneurship and corporate entrepreneurship. However, external contexts that foster innovation are negatively linked to both opportunity-driven and innovative entrepreneurship, while exhibiting a positive association with corporate entrepreneurship. Introduction: Market-driven entrepreneurship combines marketing and entrepreneurship logics, addressing opportunities in the market (opportunity- driven entrepreneurship) and introducing innovative products and services that are new and unique for customers (innovative entrepreneurship) (Collinson & Shaw, 2001; Hills, Hultman, & Miles, 2008; Hills & LaForge, 1992). While all entrepreneurs rely on customers for survival, those who are driven by perceived gaps in the market and who provide novel and unique offerings have new value creation for customers at their core, in contrast to entrepreneurs who are driven to start businesses by the absence of other forms of making a living (Fairlie & Fossen, 2018; Galindo & Méndez, 2014; Simón-Moya, Revuelto- Taboada, & Guerrero, 2014).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله موسسات و کارآفرینی بازار محور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi