دانلود ترجمه مقاله نهادهای غیررسمی و کارآفرینی بین المللی

عنوان فارسی

نهادهای غیررسمی و کارآفرینی بین المللی

عنوان انگلیسی

Informal institutions and international entrepreneurship

کلمات کلیدی :

  نهادهای غیررسمی؛ بین المللی سازی؛ مرحله اولیه؛ کارآفرینی؛ مدلسازی چندسطحی

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 139
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه، تاثیر سه نهاد غیررسمی، عملکرد گرایی، خود بیانی و مطلوبیت اجتماعی، بر میزان جهانی شدن توسط شرکت های کارآفرین مراحل اولیه را مورد بررسی قرار می دهد. ما از فنون مدل سازی چند سطحی با استفاده از 20656 پاسخ سطح فردی بدست آمده از پژوهش های پیمایشی «ناظر کارآفرینی جهانی» (GEM) برای 39 کشور از سال 2001 تا 2008 را بکار گرفتیم و آنرا با داده های سطح کشوری بدست آمده از «پژوهش ارزش های جهانی» (WVS) و مطالعه «اثربخشی رهبری و رفتار سازمانی جهانی» (GLOBE)، تکمیل کردیم. نتایج نشان می دهند که عملکرد گرایی زیاد، خود بیانی زیاد و مطلوبیت اجتماعی کم کارآفرینی در جوامع، میزان جهانی شدن توسط شرکت های کارآفرین مراحل اولیه را افزایش می دهد. این مطالعه، یافته های نظری و تجربی جدید در مورد رابطه بین موسسات غیررسمی و نمایندگی کارآفرینی را تقویت و حمایت می کند. مقدمه: «شرکت های سرمایه گذاری مشترک جدید بین المللی» (INV ها)، در اصل به عنوان شرکت هایی تعریف شده اند که به دنبال کسب مزیت رقابتی قابل توجه از معاملات فرامرزی بخصوص معاملاتی که از چندین کشور تشکیل شده اند، می باشند (اویات و مک داوگال، 1994). «جهان های متولد شده» (BG ها)، شرکت های استارت آپ کارآفرین جوان هستند که کسب و کار بین المللی، بخصوص صادرات، را بلافاصله بعد از تاسیس، شروع می کنند (نایت و کاوسگیل، 2004). هر دوی موارد بالا، شکل هایی از کارآفرینی بین المللی هستند که شامل معاملات فرامرزی هستند و فرصت هایی برای دسترسی به بازارهای جدید فراهم می کنند (اسمال بون و ولتر، 2012). از آن وقت به بعد، مطالعه INV ها و BG ها، به قسمت مهمی از ادبیات رو به رشد در مورد کارآفرینی بین المللی تبدیل شده است (مک دوگال و اویات، 2000؛ یانگ، دیمیتراتوس و دانا، 2003؛ مک دوگال، اویات و شریدر، 2003).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study examines the influence of three informal institutions, performance orientation, self-expression and social desirability, on the extent of internationalization by early stage entrepreneurial firms. We employed multi-level modeling techniques using 20,656 individual-level responses obtained from the Global Entrepreneurship Monitor (GEM) survey for 39 countries from 2001 to 2008, and supplementing with country-level data obtained from the World Values Survey (WVS) and the Global Leadership and Organizational Behavior Effectiveness (GLOBE) study. The results demonstrate that high performance orientation, high self-expression, and low social desirability of entrepreneurship in societies increase the extent of internationalization by early-stage entrepreneurial firms. The study promotes new theory and empirical findings on the relationship between informal institutions and entrepreneurial agency. Introduction: International new ventures (INVs) are originally defined as those that seek to derive significant competitive advantage from cross-border transactions especially those involving multiple countries (Oviatt & McDougall, 1994). Born Globals (BGs) are young entrepreneurial start-up firms that start international business, mainly exporting, soon after their founding (Knight & Cavusgil, 2004). Both the above are forms of international entrepreneurship that involve cross-border transactions which provide opportunities to access new markets (Smallbone & Welter, 2012). The study of INVs and BGs has since become an important part of the growing literature on international entrepreneurship (McDougall & Oviatt, 2000; Young, Dimitratos, & Dana, 2003; McDougall, Oviatt, & Shrader, 2003).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نهادهای غیررسمی و کارآفرینی بین المللی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi