دانلود ترجمه مقاله ارزش دانش مدیریت ارشد، شیوه های اشتراک گذاری دانش و نوآوری باز

عنوان فارسی

ارزش دانش مدیریت ارشد، شیوه های اشتراک گذاری دانش، نوآوری باز و عملکرد سازمانی

عنوان انگلیسی

Top management knowledge value, knowledge sharing practices, open innovation and organizational performance

کلمات کلیدی :

  ارزش دانش مدیریت ارشد؛ شیوه های اشتراک گذاری دانش؛ نوآوری باز؛ عملکرد سازمانی؛ SME ها

درسهای مرتبط مدیریت دانش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 147
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیه 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – نوآوری باز، به عنوان محرک عملکرد سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (SME ها)، توجه پژوهشی نسبتاً اندکی به خود جلب کرده است. با بهره گیری از دیدگاه مبتنی بر منابع و دیدگاه مبتنی بر دانش شرکت ها، پیش ایندها و پیامد نوآوری باز در SME ها را بررسی کردیم. ما داده های چند منبعی از 404 عدد SME را گردآوری کردیم و از مدل سازی معادله ساختاری برای آزمون فرضیه ها استفاده کردیم. مطالعه ما بیان می کند که ارزش دانش مدیریت ارشد و شیوه های خلق دانش بر نوآوری باز تاثیر می گذارند، که این به نوبه خود بر عملکرد سازمانی تاثیرگذار است. نتایج مطالعه در پرتو طمالعات قبلی به بحث گذاشته شدند و دلالت هایی برای تئوری و شیوه اجرایی نوآوری باز فراهم می کنند. مقدمه: نوآوری باز توجه آکادمیک بسیاری را در سالهای اخیر به خود جلب کرده است (داهلاندر و گان، 2010؛ هوزینگ، 2011)، زیرا شرکت ها، شامل SME ها نیاز به وابستگی به اطلاعات بیرونی و همکاریهای پژوهشی (پوپا، سوتو-آکوستا و مارتینز-کانیسا، 2017) برای نوآوری پیوسته در فرآیندها، محصولات و خدمات و افزایش مزیت رقابتی نسبت به رقبایشان، دارند. نوآوری باز به معنای یک چهارچوب شناختی برای SME ها برای تولید درآمد از فرآیند و نوآوری محصول (چسبروگ، 2006) از طریق استفاده هدفمند از جریان درونسو و برونسوی دانش برای تسریع در نوآوری می باشد. علاوه بر آن، نوآوری باز شامل شناسایی-انتخاب، بهره برداری و درونی سازی درونسوی ایده های نوین جاری شده به داخل شرکت از محیط بیرونی و – تجاری سازی برونسوی ایده های توسعه یافته در داخل به محیط بیرونی شرکت ها می باشد (برای مثال، برنسویکر و وانهاوربیک، 2015؛ چسبروگ، 2003). اما، ادبیات موضوعی گسترده بیان می کند که تاکید پژوهش نوآوری باز عمدتاً بر شرکت های بزرگ فنآوری پیشرفته است نه SME ها، اگرچه نوآوری نقشی اساسی در SME ها نیز ایفا می کند (برنسویکر و وانهاوربیک، 2015؛ دل آنو، ایوانگلیستا و دل گایدیس، 2018؛ پوپا و همکاران، 2017).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Open innovation as driver of organizational performance of small and medium-sized enterprises (SMEs) has received relatively little scholarly attention. Drawing upon the resource-based view and the knowledge-based view of firms, we examined antecedents and outcome of open innovation in SMEs. We collected multisource data from 404 SMEs and used structural equation modeling to test the hypotheses. Our study suggests that top management knowledge value and knowledge creating practices influence open innovation, which, in turn, influences organizational performance. Results of the study are discussed in the light of previous studies and suggest implications for theory and practice of open innovation. Introduction: Open innovation has received much academic interest in recent years (Dahlander & Gann, 2010; Huizingh, 2011), as firms, including the SMEs, need to depend on external information and research collaborations (Popa, Soto-Acosta, & Martinez-Conesa, 2017) for continuous innovation in processes, products, and services and increase competitive advantages over their rivals. Open innovation refers to a cognitive framework for SMEs to generate revenue out of process and product innovation (Chesbrough, 2006) through purposeful usage of inflow and outflow of knowledge to fast-track innovation. Furthermore, open innovation consists of inbound –identification, selection, utilization, and internalization of novel ideas flowing into firms from the external environment - and outbound – commercialization of internally developed ideas to the firms' external environment (e.g., Burnswicker & Vanhaverbeke, 2015; Chesbrough, 2003). However, the extant literature suggests that the focus of open innovation research is primarily on large high-tech firms than SMEs, though innovation plays significant role in SMEs too (Burnswicker & Vanhaverbeke, 2015; Dell'Anno, Evangelista, & Del Giudice, 2018; Popa et al., 2017).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزش دانش مدیریت ارشد، شیوه های اشتراک گذاری دانش و نوآوری باز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi