دانلود ترجمه مقاله هزینه های مدیریت و عملکرد هتل در ایالات متحده

عنوان فارسی

هزینه های مدیریت و عملکرد هتل در ایالات متحده

عنوان انگلیسی

Management fees and hotel performance in the U.S.

کلمات کلیدی :

  هزینه مدیریت؛ هزینه مبنا؛ هزینه تشویقی؛ درآمد اتاق ها؛ سود ناخالص

درسهای مرتبط مدیریت توریسم و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری و دلالت ها 6. محدودیت ها و مطالعات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یک شرکت مدیریتی به کارهای روزمره یک هتل رسیدگی می کند و در نتیجه تأثیر زیادی بر عملکرد مالی هتل دارد. با استفاده از مدل های اونل ، هانسون و ماتیلا (2008) و هو ، موروسان و دفانکو (2015) ، مجموعه ای از مدل های تجربی ، با داده های مشابه از 1471 هتل از 2011 تا 2017 ، برای تست تأثیر هزینه کلی مدیریت و زیرمجموعه آن از هزینه مدیریت پایه و هزینه مدیریت انگیزه بر درآمد اتاق هتل ها و سود عملیاتی ناخالص ضمن کنترل عوامل مداخله گر بالقوه از جمله مقیاس زنجیره و محل مورد استفاده قرار گرفت. این اولین مقاله ای است که به طور تجربی ارزش یک قرارداد مدیریت را برای مالکان و شرکت مدیریت ، از جمله تأثیرات مثبت و قابل توجهی که مدیریت پایه و هزینه های مدیریت انگیزه بر درآمد اتاق و سود ناخالص هتل ها دارند را تأیید می کند. مقدمه: در دهه 1960 ، هنگامی که مسافرخانه ها ، هتل های مخصوص موتورسیکلت ها و متل ها در صنعت هتلداری به سرعت گسترش یافتند، یکی از این ابزارها برای تضمین اینکه تمامی ویژگی های جدید مطابق با استانداردهای مجموعه دارای عملکرد صحیح هستند و اینکه توسعه دهندگان و مالکان می توانند بخش عمده ای از این توسعه باشند، از طریق قراردادهای مدیریت بوده است. صرفا ، قرارداد مدیریت یک قرارداد عملیاتی است که بین یک شرکت مدیریت و یک مالک و / یا توسعه دهنده امضا شده است که در آن شرکت مدیریت، املاک را با هزینه توافق شده اداره می کند. در سال 1970 ، فقط 22 شرکت مدیریتی از بین 10 شرکت بزرگ عملیاتی ایالات متحده وجود داشته است (ایستر و دروس، 2009). تا پایان سال 2017 ، 40 شرکت مدیریتی در ایالات متحده مشغول مدیریت 8000 اتاق یا بیشتر و 76 شرکت مدیریتی در سراسر جهان بودند که 10,000 اتاق یا بیشتر را مدیریت می کردند (STR ، 2018). به دلیل افزایش تقاضا برای هتل ها ، متل ها و اقامتگاه های دیگر در چند دهه گذشته ، بسیاری از هتلداران خواستار گسترش حضور در بازار خود شدند. بنابراین شرکتهای مدیریت از طریق قراردادهای مدیریتی به عامل مهم توسعه و پیشرفت سریع تبدیل شدند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

A management company takes care of the day-to-day operations of a hotel and thus has a great amount of influence on the hotel's financial performance. Adopting models from O’Neill, Hanson, and Matilla (2008) and Hua, Morosan, and DeFranco (2015), a set of empirical models, with same-store data from 1471 hotels from 2011 through 2017, was used to test the impact of the total management fee and its subset of the base management fee and the incentive management fee on the hotels' rooms revenue and gross operating profit while controlling for potential confounding factors including chain scale and location. This is the first paper to empirically validate the value of a management contract for both the owners and the management company, including the positive and significant effects that base management and incentive management fees have on hotels’ room revenue and gross operating profit. Introduction: In the 1960s, when motor-inns, motor hotels, and the motels segment of the hotel industry went through a rapid expansion, one means to ensure that all the new properties were operated properly with set standards, and that developers and owners could be a major part of this expansion, was via management contracts. Simply, a management contract is an operating agreement signed between a management company and an owner and/or developer where the management company operates the property for an agreed fee. In 1970, only 22 management companies existed among the 10 major U.S. brand operating companies (Eyster & deRoos, 2009). By the end of 2017, there were 40 management companies in the U.S. managing 8000 rooms or more, and 76 management companies worldwide managing 10,000 rooms or more (STR, 2018a). Because of the increase in demand for hotels, motels and other lodging over the last few decades, many hoteliers wanted to expand their market presence. Management companies through management contracts, therefore, became an important vehicle to fuel this rapid expansion and development.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله هزینه های مدیریت و عملکرد هتل در ایالات متحده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi