دانلود ترجمه مقاله کارآفرینی و تامین مالی بلند مدت
عنوان فارسی |
کارآفرینی و تامین مالی بلند مدت |
عنوان انگلیسی |
Long-term finance and entrepreneurship |
کلمات کلیدی : |
  تامین مالی بلند مدت؛ بانک ها؛ کارآفرینی؛ محدودیت های اعتباری |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. داده ها 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. نتیجه گیری
این مقاله بررسی می کند که آیا تامین مالی بلند مدت بر ورود شرکت به عرصه جهانی تاثیر می گذارد یا خیر. یک پایگاه داده در مورد اعتبار کوتاه مدت و بلند مدت می سازیم که توسط بانک های تجاری برای بخش خصوصی در 85 کشور در دوره 1995 تا 2014، ارائه شده است. سپس، تحلیل می کنیم که آیا تفاوت کارآفرینی با فراهم کردن اعتبار بانکی کوتاه مدت و بلند مدت ارتباط دارد یا خیر. داده های مرتبط با کارآفرینی از دو پایگاه داده غالباً استفاده شده استخراج می شوند: پایگاه داده «نظارت بر کارآفرینی جهانی» و «پایگاه داده کارآفرینی» که هر کدام از آنها جنبه های مختلفی از خلق شرکت را استخراج می کنند. نتایج اقتصاد سنجی نشان می دهند که اعتبار درازمدت، ورود شرکت به عرصه جهانی را تحریک نمی کند. برعکس، می توان دریافت که اعتبار کوتاه مدت، ارتباط مثبتی با خلق شرکت، از تولد تا ثبت، دارد. کنترل درونزادی بالقوه با پیاده سازی یک رویکرد متغیرهای ابزاری بر نتیجه گیری ما تاثیر نمی گذارد. یافته های ما نشان می دهند که فراهم کردن بهتر اعتبار کوتاه مدت، به کارآفرینان امکان می دهد تا برای وام های رسمی درخواست بدهند بجای اینکه منحصراً به وام های غیررسمی یا وجود داخلی متکی باشند. عدم وجود تاثیر وام های بلند مدت را می توان با دشواریهایی تبیین کرد که کارآفرینان در دسترسی به اعتبار بلند مدت با آنها مواجه هستند. مقدمه: کارآفرینی، نقشی حیاتی در رشد و توسعه اقتصادی کلی یک شرکت ایفا می کند که این کار را از طریق ایجاد مشاغل جدید، حمایت از پیدایش محصولات و بخش های جدید، ایجاد نوآوری، تقویت رقابت و بهره وری و تقویت نفوذ دانش، انجام می دهد (آودرتش و همکاران، 2006؛ ونیکرز و توریک، 1999). بنابراین، درک محرک های موسساتی کارآفرینی، از اهمیت بالایی در طراحی سیاست های موثر برخوردار است. مقاله های موجود بیان کرده اند که همراستا با عوامل اقتصاد کلان (کوئلینجر و توریک، 2012؛ ونیکرز و همکاران، 2005) و مقررات تجاری (دیانکوف و همکاران، 2002؛ کلاپر و همکاران، 2006)، محدودیت های مالی یکی از تعیین کننده های اساسی خلق شرکت جدید می باشد (ایوانز و جووانویچ، 1989؛ کینگ و لوین، 1993). درحالی که انتظار می رود دسترسی بهتر به منابع بیرونی، کارآفرینی را تقویت می کند، اما اعتبار کوتاه مدت و بلند مدت نیز می توانند نقش های متفاوتی در توسعه مشارکت های تجاری جدید، ایفا کنند. انتظار داریم که تعدادی از موانع ورود، مانند حق الزحمه های اداری، را بتوان بوسیله اعتبار کوتاه مدت، رفع نمود. تاثیر فراهم کردن پول برای کارآفرینان، مهم تر است. بطور نظری، کارآفرینان، ممکن است از تامین مالی بلندمدت برای رفع هزینه های ورود، سود ببرند، شامل مواردی که نیاز به راکد سازی درازمدت سرمایه (مانند سرمایه گذاری در پروژه های دارای بازده تاخیردار)، دارند. اما، در عمل ممکن است تردیدهایی در مورد تاثیر مثبت تامین مالی درازمدت در ذهن بوجود بیاید، اگر کارآفرینان قادر به دسترسی به آن نباشند. وام های دارای سررسید طولانی تر ممکن است به سمت وام گیرندگان موجود که رابطه قبلی با یک وام دهنده قبلی داشته است، بروند، که این به ضرر وام گیرندگان جدید است.
This paper investigates whether long-term finance affects firm entry worldwide. We construct a new database on short- and long-term credit provided by commercial banks to the private sector in 85 countries over the period 1995–2014. We then analyze whether differences in entrepreneurship are related to the provision of short- and long-term bank credit. Data on entrepreneurship are extracted from two frequently used databases: the Global Entrepreneurship Monitoring dataset and the Entrepreneurship Database, each of which captures different aspects of firm creation. The econometric results indicate that long-term credit does not stimulate firm entry. By contrast, we find that short-term credit is positively related to firm creation, from birth to registration. Controlling for potential endogeneity by implementing an instrumental variables approach does not affect our conclusions. Our findings suggest that better provision of short-term credit allows entrepreneurs to apply for formal loans instead of having to rely exclusively on informal loans or internal funds. The absence of impact of long-term loans can be explained by the difficulty entrepreneurs face in getting access to long-term credit. Introduction: Entrepreneurship plays a vital role in a country’s growth and overall economic development by creating new jobs, supporting the emergence of new products and sectors, introducing innovation, spurring competition and productivity, and fostering knowledge diffusion (Audretsch et al., 2006; Wennekers and Thurik, 1999). Understanding the institutional drivers of entrepreneurship is therefore of prime importance in designing effective policies. Existing papers have documented that alongside macroeconomic factors (Koellinger and Thurik, 2012; Wennekers et al., 2005) and business regulation (Djankov et al., 2002; Klapper et al., 2006), financial constraint is one of the crucial determinants of new firm creation (Evans and Jovanovic, 1989; King and Levine, 1993). While better access to external finance is expected to spur entrepreneurship, short- and long-term credit may play differing roles in the development of new business ventures. We expect that some entry barriers, such as administrative fees, could be alleviated by short-term credit. The impact of the provision of long-term financing for entrepreneurs is more ambiguous. In theory, entrepreneurs may benefit from long-term financing to overcome entry costs, including those requiring long-term immobilization of capital (such as investment in projects with delayed returns). In practice, however, one might raise doubts about the positive impact of long-term financing if entrepreneurs are unable to get access to it. Loans with longer maturity may be oriented towards existing borrowers who have a previous relationship with a formal lender, to the detriment of new borrowers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.