دانلود ترجمه مقاله یک الگوریتم اکتشافی بر مبنای برنامه ریزی خطی برای زمان بندی شارژ و دشارژ خودروهای برقی
عنوان فارسی |
یک الگوریتم اکتشافی بر مبنای برنامه ریزی خطی برای زمان بندی شارژ و دشارژ خودروهای برقی در سیستم مدیریت انرژی ساختمان |
عنوان انگلیسی |
A linear programming based heuristic algorithm for charge and discharge scheduling of electric vehicles in a building energy management system |
کلمات کلیدی : |
  تامین برق؛ خودروی برقی؛ خودرو به شبکه؛ سیستم مدیریت انرژی ساختمان؛ برنامه ریزی خطی؛ شبکه زمان – مکان |
درسهای مرتبط | انرژی های نو؛ شبکه هوشمند؛ الگوریتم های بهینه سازی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 26 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. سیستم مدیریت انرژی ساختمان با خودروهای برقی 3. فرمول بندی برنامه ریزی خطی صحیح مختلط 4. الگوریتم اکتشافی براساس برنامه ریزی خطی 5. الگوریتم اکتشافی دو مرحله ای 6. نتایج محاسباتی 7. نتیجه گیری
چکیده – خودروهای برقی (EV) به دلیل افزایش انتشار گاز گلخانه ای و قیمت بنزین به جایگزین جذابی برای خودروهای بنزینی تبدیل شده اند. هم چنین پیش بینی می شودEVها به عنوان ذخیره ساز باتری در تثبیت نوسانات بزرگ در شبکه توزیع برق از طریق سیستم توان خودرو به شبکه عمل کنند که مستلزم الگوریتم های زمان بندی هوشمند شارژ و تخلیه شارژ است. در این مقاله الگوریتم اکتشافی براساس برنامه ریزی خطی در مدل شبکه زمان – مکان برای زمان بندی شارژ و تخلیه شارژ EVها ایجاد می کنیم. هم چنین الگوریتم اکتشافی بهبود یافته دو مرحله ای برای غلبه بر زمان نامعین تقاضا و حرکت EVها ایجاد می کنیم و تاثیر زمان بندی شارژ و تخلیه شارژ هوشمند EVها بر کاهش پیک بار در سیستم مدیریت انرژی ساختمان را بررسی می کنیم.
Electric vehicles (EVs) are becoming an attractive alternative to gasoline vehicles owing to the increase of greenhouse gas emissions and gasoline prices. EVs are also expected to function as battery storages for stabilizing large fluctuations in the power grid through the vehicle-to-grid power system, which requires smart charge and discharge scheduling algorithms. In this paper, we develop a linear programming based heuristic algorithm on a time–space network model for charge and discharge scheduling of EVs. We also develop an improved two-stage heuristic algorithm to cope with uncertain demands and departure times of EVs, and evaluate the effect of the smart charge and discharge scheduling of EVs on a peak load reduction in a building energy management system.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.