دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تفکر استراتژیک و مشخصه های کارآفرینی رهبران
عنوان فارسی |
ارزیابی تفکر استراتژیک و مشخصه های کارآفرینی رهبران با استفاده از تحلیل معنایی |
عنوان انگلیسی |
Evaluating Leaders’ Strategic Thinking and Entrepreneurial Characteristics Using Semantic Analysis |
کلمات کلیدی : |
  معیارهای اکتشافی؛ استراتژی؛ رهبری؛ ارتباط؛ معنایی؛ کارآفرینی |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مواد و روش ها 4. نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – هدف این مقاله، مشخص سازی این است که آیا ویژگی های کارآفرینی یک فرد را می توان در متون مکتوب پیدا کرد یا خیر. همچنین این مطالعه به بررسی جنبه هایی مانند درک احساسات نهان با تنها بررسی متون مکتوب یک شخص، می پردازد. رونوشت سخنرانی ها، مصاحبه ها و کنفرانس های خبری از نظر طبقه های معنایی کلماتی با استفاده از نرم افزار General Inquirer (طراحی شده در دانشگاه هاروارد برای پشتیبانی از تحلیل محتوا) تحلیل شدند. پرواضح است که نماینده ها با هم کار می کنند تا ارزش های سازمان ها را تقویت کنند، در رسیدن به اهدافش مشارکت کنند، یک طرح راهبردی را خلق و اجرا کنند و چشم انداز سازمان را نهادینه و با آن تعامل داشته باشند. لازم است تا یک رهبر انتصاب شود و همچنین لازم است که توانایی دنبال کردن اهدافش، برانگیختن مخاطبش و جذب پیروانش را داشته باشد. علاوه بر آن، لازم است تا عزمی جدی برای ریسک پذیری داشته باشد. این مقاله می تواند برای آن دسته از ارزیابان کسب و کارهای مدرن و همچنین محققان علوم سیاسی و اجتماعی که به دنبال تعیین چشم انداز پیش رویشان در اسناد مکتوب یک فرد خاص هستند، مفید باشد. انواع زیادی از اسناد مکتوب افراد متعددی که در یک سری از زمینه های تاریخی و کشورها، صرفنظر از جنسیت یا پیشینه تحصیلی یا تخصصی شان، فعالیت کرده اند، مورد ارزیابی قرار گرفتند. مشخصه مشترک این است که شخصیت هایی را در بسیاری از این دسته بندی ها، پیش برده اند: کشورشان، جنبش های اجتماعی، ورزش، هنر، تجارت و زندگی اجتماعی.
پایان نامه مرتبط با این مقاله | دانلود پایان نامه کارآفرینی شرکتی و مشارکت کارکنان |
The purpose of this paper is to identify whether a person’s entrepreneurial characteristics can be sought in written texts, and it deals with aspects such as understanding hidden feelings by looking only at a person’s written texts. The transcripts of their speeches, interviews, and press conferences were analyzed in terms of semantic categories of words that were included with the use of General Inquirer software, which was developed in Harvard in order to support content analysis. Representatives clearly articulate and work together to establish the organization’s values, ascertain its objectives, create and carry out a strategic plan, and cultivate and interact with the organization’s perspective. A leader needs to be appointed, but they also need to have the ability to demonstrate their aspirations, excite their audience, and visualize their followers. In addition to this, they need to have the determination to take risks. This paper could be helpful for assessors of modern businesses as well as investigators of political and social sciences who are seeking to determine the perspective that is encountered in the literary documents of a particular person. A large variety of written documents from numerous people that have lived in a variety of historical eras and countries, regardless of gender and educational or professional background were examined. The common characteristic is that they were leading personalities in any of the following categories: their country, social movements, sports, art, business and social life.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.