دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در موسسات آموزش عالی
عنوان فارسی |
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در موسسات آموزش عالی |
عنوان انگلیسی |
Investigating the influence of knowledge management on organizational innovation in higher educational institutions |
کلمات کلیدی : |
  کارکنان؛ نوآوری سازمانی؛ مدیریت دانش؛ موسسات آموزش عالی |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. مدل پیشنهادی پژوهش 4. فرضیه اصلی 5. روش پژوهش 6. نتایج 7. نتایج به دست آمده از تست فرضیات 8. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – هدف: اهداف این مطالعه بررسی رابطه بین مدیریت دانش (KM) و نوآوری سازمانی (OI) در موسسات آموزشی عالی است. طرح / روش / رویکرد: روش پژوهش در این مطالعه از نوع توصیفی – همبستگی است و پژوهش بر اساس هدف انجام شد. جمعیت مورد مطالعه متشکل از مدیران و کارکنان 63 موسسه آموزش عالی ایرانی بود. در این پژوهش، آمارهای توصیفی و استنباطی مورد استفاده قرار گرفت. به منظور آنالیز داده های پژوهشی، آمارهای توصیفی و برای آمارهای استنباطی، تست ضریب همبستگی پیرسون، تست رگرسیون خطی ساده و تست رگرسیون چند گانه استفاده شد. برای آنالیز داده از نرم افزار SPSS استفاده شد. یافته ها: نتایج مطالعه نشان داد که رابطه معنی داری بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی وجود دارد و همه فرضیات جایگزین مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، مدیریت دانش ابعاد نوآوری سازمانی در موسسات آموزش عالی را نیز پیش بینی می کند. اصالت / ارزش: این مطالعه از اعضاء موسسات آموزش عالی در درک نحوه افزایش نوآوری سازمانی در بهبود دانش و تجربه کارکنان از طریق مدیریت دانش حمایت کرد. مقدمه: دانش به عنوان ارزشمندترین دارایی در یک سازمان در نظر گرفته شده و برای سال های آینده نیز به همین صورت خواهد ماند (ساندا و همکاران، 2011). مدیریت دانش "سازماندهی، برنامه ریزی، ایجاد انگیزه و کنترل افراد، سیستم ها و فرایندها در یک سازمان به منظور اطمینان از این که دارایی هایی مرتبط با دانش آن ها بهبود یافته و به طور کارامدی به کار گرفته می شود، است" (کینگ، 2009). مدیریت دانش مرتبط با ساختار و دسترسی به تجربه، دانش و مهارت هایی بوده که باعث ایجاد قابلیت ها، فعال سازی عملکرد بالا، تشویق نوآوری و افزایش ارزش مشتری می گردد (بکمان، 1999).
Design/methodology/approach: The research method in the study was the descriptive – correlative type and was applied research based on the target. The study population consisted of managers and staff members of 63 Iranian higher educational institutions. In this research, descriptive and inferential statistics were used. To analyse research data, descriptive statistics, and for inferential statistics, the Pearson correlation coefficient test, the simple linear regression test and multiple regression tests were used. For data analysis, SPSS software was used. Findings: The results of the study demonstrated that there was a significant relationship between KM and OI, and all alternative hypotheses were confirmed. In addition, KM predicted the aspects of organizational innovation in higher educational institutions. Originality/value: This study supported the members of higher educational institutions to understand how to increase OI better and to improve the knowledge and experience of the employees through KM. Introduction: Knowledge is regarded as the most valuable asset in an organization and will remain the same for years to come (Sandhu et al., 2011). Knowledge management (KM) is the “organizing, planning, motivating, and controlling of individuals, systems, and processes in the organization to make sure that its assets related to knowledge are improved and efficiently employed” (King, 2009). KM is associated with the structuring and access to experience, knowledge and skills that create new capabilities, activate high performance, encourage innovation and increase customer value (Beckman, 1999).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 17 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.