دانلود ترجمه مقاله بررسی اثر درهم تنیدگی کاری بر کج خلقی فروشنده: نقش تعدیل کننده رضایت شغلی
عنوان فارسی |
بررسی اثر درهم تنیدگی کاری بر کج خلقی فروشنده: نقش تعدیل کننده رضایت شغلی |
عنوان انگلیسی |
Examining the impact of job embeddedness on salesperson deviance: The moderating role of job satisfaction |
کلمات کلیدی : |
  درهم تنیدگی شغلی؛ رضایت شغلی فروشنده؛ رفتارهای انحرافی در محل کار |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیات 2.1. درهم تنیدگی شغلی سازمانی 2.2. رفتارهای انحرافی در محل کار 2.3. رضایت شغلی 3. متدولوژی 3.1. روش نمونه گیری و جمع آوری داده ها 3.2. معیارها 3.2.1. کج رفتاری سازمانی 3.2.2. کج رفتاری فردی 3.2.3. کج رفتاری از سوی مشتری 3.2.4. درهم تنیدگی شغلی سازمانی 3.2.5. رضایت شغلی فروشنده 3.3. اعتبار ایده 3.3.1. اعتبار همگرا 3.3.2. اعتبار تشخیصی 3.3.3. اعتبار اسمی 4. تحلیل و نتایج 4.1. تناسب مدل 4.2. برآوردهای ضرایب ساختاری 5. بحث و بررسی 6. نتایج
این مطالعه به بررسی نتایج ناکارآمد درهم تنیدگی شغلی فروشندگان هنگامی که توسط رضایت شغلی تعدیل می شود، پرداخته است. یافته های ما نشان می دهد که در میان فروشندگان با رضایت شغلی کم، درهم تنیدگی شغلی سازمانی، به طور مثبت با کج رفتاری سازمانی، کج رفتاری فردی، کج رفتاری از سوی مشتری در ارتباط هست. با این حال، در میان فروشندگان با رضایت شغلی بالا، در هم تنیدگی شغلی، به طور منفی با کج رفتاری سازمانی در ارتباط هست و ارتباط قابل توجهی با کج رفتاری فردی یا کج رفتاری از سوی مشتری ندارد. مفاهیم مدیریتی این مطالعه نشان می دهد که مدیران فروش بایستی از طریق روش های مختلفی که می توانند رضایت فروشنده را به ویژه در میان فروشندگانی که ریشه دوانده اند، افزایش دهد، اقدام به کاهش رفتارهای انحرافی فروشندگان نمایند. چنین روش های مدیریتی می تواند شامل موارد زیر باشد: 1) ارتباطات قاطعانه از هنجارهای قابل قبول با فروشندگان، 2) نظارت مناسب، 3) توسعه سیستم های نظارتی و کنترلی هماهنگ، 4) تنظیم انتظارات مناسب با ارائه پیشنمایش های تحقق گرای کار برای فروشندگانی که به تازگی استخدام شده اند.
This study investigates the dysfunctional outcomes of salesperson job embeddedness as moderated by job satisfaction. Our findings suggest that among salespeople with low job satisfaction, organizational job embeddedness is positively linked with organizational deviance, interpersonal deviance, and customerdirected deviance. However, among salespeople with high job satisfaction, job embeddedness is negatively linked with organizational deviance and not significantly linked with either interpersonal or customerdirected deviance. The managerial implications of this study suggest that sales managers should be proactive in mitigating salesperson deviance behaviors through a variety of methods that may enhance salesperson satisfaction, particularly among salespeople who are embedded. Such managerial methods may include the following: 1) more assertive communication of acceptable norms with salespeople, 2) proper mentoring, 3) developing coordinated monitor and control systems, and 4) setting appropriate expectations for new hire salespeople by providing realistic job previews.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.