دانلود ترجمه مقاله دانش بازاریابی قابل اجرا: برداشتی دقیق از ارائه و اقدام

عنوان فارسی :

دانش بازاریابی قابل اجرا: برداشتی دقیق از ارائه و اقدام در تحقیقات بازار

عنوان انگلیسی :

Actionable marketing knowledge: A close reading of representation, knowledge and action in market research

کلمات کلیدی :

  شیوه های ارائه؛ تحقیقات بازار؛ دانش بازاریابی؛ ارائه بازار؛ کالیبراسیون دانش

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 65
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
32,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تئوریک 3. طرح پژوهشی 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. فرصت های تحقیقاتی آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Managerial implications in market research: While the current literature on marketing conceptualizes market research as a tool for learning about markets (Berghoff et al., 2012), learning is just one objective of market research. Market researchers, like engineers, provide solutions to their clients (cf. Jones & Tadajewski, 2011). While market research seemingly deals with cumulative declarative knowledge, this may not always be the case; hence, “more” information does not necessarily means “better” decisions. Market researchers frame their findings into recommendations by a process of encoding and decoding instructions about how to put their reports into use. This indicates that instead of a commodity that every market research agency can replicate, actionable marketing knowledge is contingent on how each market research firm applies marketing knowledge to problems. Two implications can be drafted for practitioners commissioning and using market research. First, learning about the market is more problematic than previously acknowledged, because instead of solely accumulating information, its goal is acting. The preoccupation with declarative knowledge means that as long as quality assessment is ensured, all market research firms were considered equivalent (Phillips, 2011). However, preoccupations with procedural knowledge mean that the expertise of which market research firms manage the project matters. The implication is that competing firms configure their accounts to gain competitive advantages.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

مفاهیم مدیریتی در تحقیقات بازار: با اینکه این مقاله روی مفهوم سازی بازاریابی در تحقیقات بازار در قالب ابزاری برای یادگیری در مورد بازار تمرکز کرده است، یادگیری تنها یکی از اهداف تحقیقات بازاریابی می باشد. محققین بازار، مانند مهندسین، راه حل هایی را برای مشتریان خود ارائه می دهند (جونز و تاجسکی، 2011). با اینکه به نظر می رسد که تحقیقات بازار با دانش تجمعی ارتباط داشته باشد، این موضوع نمی تواند همیشه به عنوان یک مورد قلمداد گردد از این رو اطلاعات بیشتر همیشه به معنای تصمیم گیری های بهتر نیست. محققین بازار، یافته های خود را در راستای ارائه یک سری توصیه ها با فرآیند کدگذاری و کدگشایی در رابطه با نحوه استفاده از این گزارشات چارچوب بندی و پیاده سازی می کنند. این موضوع نشان می دهد که به جای جامعه ای که هر عامل بازاری در آن می تواند تکرار شود، دانش بازاریابی عملی می تواند روی نحوه اعمال هر کدام از تحقیقات بازاری شرکت روی مسائل دانش بازاریابی تاثیرگذار باشد و با آن سازگاری یابد. دو مفهوم و راهبرد را می توان برای پیاده سازی و استفاده از تحقیقات بازاریابی ارائه داد. اولا، یادگیری در مورد بازار بسیار دشوارتر و چالش برانگیزتر از موارد تصدیق شده قبلی می باشد زیرا به جای جمع آوری مطلق اطلاعات، هدفی است که باید انجام گرفته و به نتیجه برسد. نگرانی در زمینه دانش اعلام شده بدین معنی است که هر چقدر مفروضات کیفی بیشتری حاصل گشته و تضمین گردند، همه شرکت های بازاری هم به طور معادل در نظر گرفته خواهند شد (فیلیپس، 2011). با این حال، فرآیندها در دانش های رویه ای در این زمینه بدین معنی است که تخصص شرکت های تحقیقات بازار می تواند در راستای مدیریت پروژه ها بسیار حائز اهمیت باشد. مفهوم ارائه شده برای این موضوع این است که شرکت های رقیب می توانند حساب های خود را برای به دست آوردن یک سری مزایای رقابتی پیکربندی کنند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله دانش بازاریابی قابل اجرا: برداشتی دقیق از ارائه و اقدام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.