دانلود ترجمه مقاله ترکیب پایگاه های دانش و رشد شرکت
عنوان فارسی |
ترکیب پایگاه های دانش و رشد شرکت |
عنوان انگلیسی |
Knowledge base combinations and firm growth |
کلمات کلیدی : |
  دانش؛ نوآوری؛ رشد شرکت؛ داده های خرد؛ سوئد |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 106 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نظریه و نتایج قبلی 3. داده ها و روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری
پیوند بین دانش و رشد شرکت، یک موضوع اساسی و محوری در اقتصادهای نوآوری به مدت طولانی بوده است. اما، علیرغم استدلال های نظری قوی، شواهد تجربی غیرقاطع باقی مانده اند. یکی از دلایل مهم این چالش ممکن است ناتوانی شاخص های استاندارد برای استخراج فعالیت های نوآوری شرکت به صورت جامع بوده باشد. ما با نگاه به فرآیندهای دانش که شکل های نوآوری را تغییر داده اند و در نتیجه با برقراری یک رابطه قوی با رشد شرکت به صورت تفصیلی تر، مشارکت (ادبی) می کنیم. استدلال های ما از رویکرد پایگاه دانش تفکیک شده، که بین دانش تحلیلی، سنتزی و نمادین، تفاوت و تمایز قائل می شود، استفاده می کند. ما سه نوع پایگاه دانش را با خرد داده های کارکنان-کارفرمایان مرتبط به هم طولی تفصیلی از سوئد، سنجش می کنیم. یافته های اقتصادی براساس یک نمونه بسیار بزرگ از نمونه شرکت های کوچک و متوسط، اثرات معنادار مثبت این سه نوع دانش و بخصوص ترکیبات آنها ، بر رشد شرکت را ، نشان می دهند. علاوه بر آن، نشان می دهیم که نه تنها شرکت های رشد سریع بلکه شرکت های رشد غیرسریع فوراً از استفاده از پایگاه های دانش ترکیبی، بهره مند می شوند. ما شواهدی در مورد یک رابطه منحنی خطی بین پایگاه های دانش و رشد شرکت ها را ارائه می دهیم. فراتر از آستانه های معین، افزایش پایگاه های دانش، بیشتر باعث کاهش رشد شرکت می شود. نتایج ما، در دامنه گسترده ای از تصریح ها و مدل های اقتصاد سنجی، معتبر و قوی باقی مانده اند. مقدمه: علیرغم تلاش های بسیار برای درک محرک های رشد شرکت، نتایج اغلب متناقض و مبهم باقی مانده اند. مطالعات اولیه در باره این موضوع با قانون کلاسیک گیبرات (Gibrat) (1931)، که بیان می کند رشد شرکت اساساً تصادفی است، همسو بوده اند (ساتون، 1997). اما، شواهد جدیدتر نشان می دهند که حداقل تعدادی الگوی قابل تشخیص وجود دارند. بخصوص اینکه، کاود و رائو (2008)، توجه جدیدی به مطالعه رابطه بین نوآوری و رشد، با یافتن اینکه R&D و دادن حق اختراع برای شرکت های رشد سریع، بسیار حیاتی است، بوجود آورده اند. به همین صورت، لی (2010)، دمیرل و مازوکاتو (2012)، دشچریوره (2014) و تریگوئرو و همکاران (2014)، با نشان دادن اینکه اگرچه نوآوری داشتن به رشد اکثر شرکت ها ارتباط ندارد، اما زیرمجموعه ای از شرکت ها وجود دارند که برای آنها یک پیوند و ارتباط مثبت صدق می کند، پژوهش خود را انجام داده اند.
The link between knowledge and firm growth has been a core topic in economics of innovation for a long time. However, despite strong theoretical arguments, empirical evidence remains inconclusive. One important reason for this conundrum may be the failure of standard indicators to capture firm innovation activities comprehensively. We contribute to overcoming this limitation by looking in the knowledge processes that drive variegated forms of innovation and aim thereby to establish a solid relationship with firm growth in more detail. Our arguments draw on the differentiated knowledge base approach, distinguishing between analytical, synthetic, and symbolic knowledge. We measure the three types of knowledge bases with detailed longitudinal linked-employer-employee micro-data from Sweden. Econometric findings based on a very large sample of small and medium-sized firms indicate significantly positive effects of the three knowledge types, and in particular combinations thereof, on firm growth. In addition, we show that not only high-growth but also slow-growth firms benefit immensely from the use of combinatory knowledge bases. We find evidence on a curvilinear relation between knowledge bases and growth of firms. Beyond certain thresholds increasing the knowledge bases further results in decreasing firm growth. Our results remain robust in a wide range of specifications and econometric models. Introduction: Despite great efforts to understand the drivers of firm growth results have often remained contradictory and ambiguous. Early studies on this topic have been consistent with the classical Gibrat’s law (1931), which states that firm growth is essentially random (Sutton, 1997). More recent evidence, however, indicates that there are at least some recognizable patterns. In particular, Coad and Rao (2008) sparked renewed interest in the study of the relationship between innovation and growth by finding that R&D and patenting is crucial for fast-growing firms. Likewise Lee (2010), Demirel and Mazzucato, (2012), Deschryvere (2014) and Triguero et al. (2014) followed suit by showing that, although innovativeness is not related to the growth of most firms, there are subpopulations of firms for which the positive link holds.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.