دانلود ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی بین المللی شرکت های چندملیتی ژاپنی
عنوان فارسی |
مدیریت منابع انسانی بین المللی شرکت های چندملیتی ژاپنی: چالش ها و رهنمودهای آتی |
عنوان انگلیسی |
International human resource management of Japanese multinational corporations: Challenges and future directions |
کلمات کلیدی : |
  HRM بین المللی؛ شرکتهای چندملیتی ژاپنی؛ بین المللی سازی؛ ادارات یا دفاتر مرکزی؛ شرکتهای تابعه خارجی |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 27 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 111 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مشخصه های متمایز HRM نوع ژاپنی 3. IHRM شرکتهای چندملیتی ژاپنی در گذشته 4. تغییر محیط کسب و کار در پیرامون شرکتهای چندملیتی ژاپنی 5. چالشها برای IHRM شرکتهای چندملیتی ژاپنی 6. موضوعات اصلی و روندهای فعلی بین المللی سازی داخلی 7. موضوعات اصلی و روندهای فعلی بین المللی سازی خارجی 8. مدل مفهومی بین المللی سازی داخلی و خارجی شرکتهای چندملیتی ژاپنی 9. مسیرهای پژوهشی آتی 10. مقالات در این موضوع خاص 11. نتیجه گیری
چکیده – شرکت های چند ملیتی (MNCها) ژاپنی تا اوایل دهه 1990 از موفقیتی جهانی برخوردار گردیدند، اما روندهای اخیر چالش های بسیاری را به همراه داشته است که سازگاری با مدیریت منابع انسانی بین المللی (IHRM) و سایر شیوه های مدیریتی را می طلبد. در بررسی تغییرات اخیر در IHRM شرکتهای چندملیتی ژاپنی با تمرکز بر "بین المللی سازی داخلی" در دفاتر مرکزی و "بین المللی سازی خارجی" در شرکتهای تابعه خارجی، ما چارچوبی را توسعه می دهیم که این فرآیندها را از طریق مشخصه های صنایع و شرکتهای چندملیتی ژاپنی توضیح می دهد. علاوه بر این، ما در مورد مسیرهای پژوهشی آتی برای درک عمیقتر IHRM ژاپنی و ایجاد دانش نوین در حوزه IHRM بحث می نماییم.
Japanese multinational corporations (MNCs) enjoyed global success until the early 1990s, but recent trends have presented many challenges, necessitating adaptations to international human resource management (IHRM) and other management practices. In reviewing recent changes in the IHRM of Japanese MNCs by focusing on ‘internal internationalization’ at headquarters and ‘external internationalization’ in foreign subsidiaries, we develop a framework that elucidates these processes through the characteristics of industries and Japanese MNCs. Moreover, we discuss future research avenues for a deeper understanding of Japanese IHRM and generating new knowledge in the IHRM field.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.