دانلود پروپوزال تاثیر نسل z بر راهبردهای برندینگ بین المللی: تحلیل برندهای مد استارت آپ

عنوان فارسی

نقش نسل z در راهبردهای برندینگ بین المللی: آنالیز برندهای مد استارت آپ: چالش ها و مزیت های احتمالی پیش روی برندهای مد استارت آپ در سازگار شدن با اثر نسل z در رویکردهای برندسازی بین المللی شان، چه هستند؟

عنوان انگلیسی

The Impact of Generation-Z on International Branding Strategy An Analysis of Startup Fashion Brands What are the possible challenges and advantages faced by startup fashion brands in adapting to the Gen-Z effect in their international branding strategies

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. بیان جنبه نوآوری تحقیق 9. روش تحقیق 10. منابع

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

جهانی شدن، باعث بوجود آمدن دو چالش برای استارت آپ های مد کوچک می شود. از یک سو، آنها با رقابت از جانب بازیگران بزرگتر با منابع بیشتر مواجه می شوند. از سوی دیگر، فرصت جذب کردن خلاقانه مصرف کنندگان هدفشان بدون محدودیت های مکان جغرافیایی یا بودجه بازاریابی بزرگ را دارند. شرکت های محلی کوچکتر و جوان تر، شانس رقابت با شرکت های جهانی بزرگتر را دارند. با این حال، این شانس تضمین شده نیست، مگر اینکه اقدامات و معیارهای استراتژیک بکار بسته شوند. موفقیت استارت آپ ها متکی به تصمیمات استراتژیک، بخصوص در مورد برندسازی هستند. برندسازی دربرگیرنده عناصر ملموس و همچنین ناملموسی هستند که آگاهی و متمایز شدن در دیدگان مصرف کنندگان را بوجود می آورند. در صنعت مد، برندسازی اغلب به صورت یک فرایند خلاقانه در نظر گرفته می شود، و اهمیت تصمیمات و استراتژی های برندسازی برپایه پژوهش را نادیده می گیرند. بسیاری از برندهای استارت آپ به دلایل مختلف در این تله گیر می افتند.

این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازاریابی تهیه شده و در آن به بررسی تاثیرات نسل Z بر راهبردهای برندینگ بین المللی پرداخته شده و در همین راستا، استارت آپ ها و برندها مد مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، بیان اهداف، پیشینه، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند و در نتیجه مطالعه آن می تواند روش بسیار مناسبی در راستای آشنایی هرچه بیشتر با این ساختارها برای دانشجویان و پژوهشگران باشد. لازم به توضیح است که منابع استفاده شده در این پژوهش و همچنین مسیرهای پژوهشی مشخص شده در آن می تواند نویدبخش موضوعات پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده باشد.

این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) تهیه شده و کاملا قابل ویرایش می باشد؛ در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن قرار داده شده است:

نسل Z

تمرکز اصلی این تحقیق، این است که چگونه ترکیب پیچیدگی ها و مشکلات همراه با تاسیس یک استارت آپ و همچنین پدیده نسل Z، بر استراتژی برندسازی بین المللی این شرکت ها تاثیر می گذارند. این موضوع نیاز به تحلیل هم متغیرهای عملیاتی کسب و کارها و همچنین رفتار مصرف کننده دارد.

مجموعه بزرگی از پژوهش ها انجام شده اند که به موضوع نحوه تاثیر گذاری بخش های جمعیت شناختی و پویایی های بازار مختلف بر شرکت های چند ملیتی بزرگ و شرکت های کوچکتر در فعالیت های تجاری بین المللی شان، هم در داخل و هم خارج، پرداخته اند. در سالهای اخیر، تعداد روز افزونی از پژوهش ها انجام شده اند که نگرش و عادت های مصرفی نسل Z، رفتار مصرف کننده در مورد مدهای جدید و برندهای مد لوکس و همچنین واکنش صنعت مد به گرایش های مصرفی نسل Z، را مورد مطالعه قرار داده اند. با این حال، دلالت هایی که پدیده نسل Z برای کسب و کارهای نوپای صنعت مد و استارت آپ های صنعت مد که فعالیت بین المللی دارند، فراهم کرده است، به میزان قابل توجهی بخصوص در مورد فعالیت های برندسازی بین المللی شان، مورد مطالعه قرار نگرفته اند.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال تاثیر نسل z بر راهبردهای برندینگ بین المللی: تحلیل برندهای مد استارت آپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi