عنوان فارسی |
مطالعه ای بر تاثیر مولفه های هوش تجاری بر بازاریابی بر پایه روش یادگیری مشارکتی، مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی |
عنوان انگلیسی |
A study on the effect of business intelligence components on marketing based on cooperative learning method, case study: insurance companies of East Azerbaijan province |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
علیرغم رقابت شدید در محیط کسب و کار جهانی، سازمان ها باید دائماً به دنبال اطلاعات دقیق باشند تا تصمیمات درست بگیرند و در نتیجه مزیت رقابتی خود را نسبت به سایر رقبا حفظ کنند. بنابراین، هر سازمان تجاری نیاز به تحلیل و پیشبینی رفتار بازار دارد تا در مواجهه با تغییرات بازار و توانایی مدیریت آن پایدار باشد. برای این منظور، باید فرآیندهای کسب و کار خود را با استفاده از رویکرد تجاری هوشمند و استفاده از فناوری های مدرن مانند هوش تجاری و داده کاوی به روز کند.
اطلاعات قطعی در مورد هوش تجاری می تواند مبنایی برای تغییرات مهم و اتخاذ تصمیمات اساسی از جمله ایجاد زمینه های جدید برای همکاری، به دست آوردن مشتریان جدید، شناسایی بازارهای جدید و ارائه محصولات جدید به مشتریان در یک سازمان باشد. هوش تجاری برای عملکرد فروش می تواند به مدیران فروش و نمایندگان آنها اطلاعات تحلیلی مناسبی در مورد محصول، نوسانات قیمت، مشتریان، احساسات مشتری، مناطق و تیم های فروش ارائه دهد. این اطلاعات می تواند همراه با جزئیات تعداد فروش های انجام شده در دوره های زمانی مختلف باشد که در نهایت منجر به تصمیم گیری صحیح در زمان مورد نیاز برای ارائه محصول مناسب و حفظ سطح فروش سازمان می شود و منجر به بازیابی و باعث کاهش میزان فروش و افزایش یا حفظ میزان سود حاصل از فروش سازمان می شود. هوش تجاری در سیستم فروش می تواند در ارزیابی میزان نزدیکی سازمان به اهداف تعیین شده نیز مؤثر باشد. به منظور انطباق با تغییرات رقابتی در بازار موجود، سازمان ها باید به طور دوره ای تغییرات رفتار خرید مشتریان خود را بررسی کنند.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز به طور کامل در آن رعایت گردیده است. این ساختارها شامل بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف، فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … می باشند. مطالعه چندین نمونه پروپوزال آماده می تواند بهترین روش آشنایی با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی باشد. همچنین مطالعه این نمونه پروپوزال ها می تواند مسیرهای پژوهشی جدیدی را در اختیار پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن، قرار داده شده است:
سیستم هوش تجاری در فرآیندهای بازاریابی نیاز به اطلاعات دقیق و مرتبط در مورد بازار دارد. البته این نوع اطلاعات همیشه وجود دارد، اما چون این داده ها در سیستم های مختلف قرار دارند، دسترسی به آن ها پیچیده است، بنابراین دستیابی به اطلاعات صحیح مستلزم تجزیه و تحلیل داده ها در سیستم های مختلف است. مدیران چنین برنامه هایی را (گاهی با هزینه های گزاف برای سازمان) در دستور کار قرار می دهند به این امید که بتوانند سازمان را قادر به رقابت در بازار جهانی و مقاومت در برابر پیچیدگی روزافزون کنند.
لازم به ذکر است که مقاله بیس مربوط به این پروپوزال، ترجمه شده و برای دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.