دانلود ترجمه مقاله تمایل به استفاده از سیستم های پرداخت موبایلی جدید
عنوان فارسی |
|
عنوان انگلیسی |
Intention to use new mobile payment systems: a comparative analysis of SMS and NFC payments |
کلمات کلیدی : |
  اتخاذ پرداخت موبایلی؛ SMS؛ NFC؛ تمایل به استفاده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 79 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. فرضیات تحقیق و مدل مفهومی 3.1. هنجارهای ذهنی 3.2. سودمندی درک شده 3.3. سهولت در استفاده 3.4. نگرش 3.5. امنیت درک شده 4. روش تحقیق: حوزه مطالعه، مقیاس های اندازه گیری و جمع آوری داده ها 4.1. ارائه مقیاس های اندازه گیری 4.2. جمع آوری داده ها 5. نتایج و تحلیل داده ها 5.1. قابلیت اطمینان و اعتبار 5.2. مدل معادله ساختاری 5.3. بررسی فرضیات 5.4. مقایسه مدل ها 6. بحث و بررسی 7. محدودیت ها، نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی
چکیده – رشد سریع تکنولوژی موبایل در کنار افزایش جمعیت جهان باعث شده تا شرکت های زیادی از دستگاه های موبایل به عنوان ابزاری اضافی برای تجارت فروش استفاده کنند. به این ترتیب، هدف اصلی مطالعه ما، مقایسه فاکتورهایی است که پذیرش استفاده از سیستم های پرداخت NFC (ارتباط حوزه نزدیک) و SMS (سرویس پیام کوتاه) را برای مصرف کنندگان تعیین می کند. مدل به کار رفته در این تحقیق از متغیرهای کلاسیک مدل پذیرش تکنولوژی و نیز امنیت درک شده در قالب بررسی آخرین مقالات مرتبط در این حوزه استفاده کرده است. نتایج حاصل از این مقاله نشان می دهند که بین فاکتورهای تعیین کننده پذیرش در هر سیستم و نیز سطح تمایل به استفاده از آنها، تفاوتی وجود دارد. نهایتا، ما مفاهیم اصلی را برای مدیریت این استراتژی ها برای تقویت این کسب و کار جدید در زمینه توسعه فنی، برجسته کرده ایم.
The rapid growth of mobile technology among the world’s population has led many companies to attempt to exploit mobile devices as an additional tool in the business of sales. In this sense, the main objective of our study resides in comparing the factors that determine the acceptance by consumers of the SMS (Short Message Service) and NFC (Near Field Communication) mobile payment systems as examples of means of future payment. The model used in our research applies the classic variables of the Technology Acceptance Model, as well as that of Perceived Security, a model deriving from the review of the major relevant recent literature. The results achieved in this study demonstrate that there are differences in the factors that determine the acceptance in each of the systems, as well as the level of the Intention to Use. Finally, we highlight the main implications for management and cite some strategies to reinforce this new business in the context of new technical developments.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.