دانلود ترجمه مقاله یک رویکرد جامع نسبت به اعتماد تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
یک رویکرد جامع نسبت به اعتماد تجارت الکترونیک دارای انطباق با شریعت |
عنوان انگلیسی |
An integrated approach towards Sharia compliance E-commerce trust |
کلمات کلیدی : |
  اعتماد تجارت الکترونیک؛ انطباق با شریعت؛ قانون قراردادهای اسلامی؛ قابلیت اعتماد تجارت الکترونیک؛ مصرف کنندگان مسلمان |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. یک چارچوب برای اعتماد تجارت الکترونیک دارای انطباق با شریعت (SCE-C) 4. نتیجه گیری
چکیده – نگرانی های اعتماد دارای انطباق با شریعت در مورد سیستم های تجارت الکترونیک سنتی در میان مسلمانان علاقمند باعث بی میلی و پرهیز از شرکت در معاملات تجارت الکترونیک می شود. اگرچه مکانیسم های ایجاد اعتماد تجارت الکترونیک در متون موجود، برجسته گشته اند، هیچ راه حل جامع یا فراگیری به نگرانی های مسلمانان از اعتماد دارای انطباق با شریعت وجود نداشته است. بنابراین، توسعه چارچوبی که یک راهنما برای دستیابی به اعتماد تجارت الکترونیک دارای انطباق با شریعت (SCE-C) فراهم می کند به امری ضروری مبدل گشت. در نتیجه، متون مربوطه در مورد اعتماد تجارت الکترونیک برگرفته از دیدگاه سنتی و دیدگاه شریعت برای بدست آوردن یک پیش زمینه مورد بررسی قرار گرفت. این امر مبنایی را برای ارایه یک چارچوب برای اعتماد SCE-C با دیدگاهی به افزایش اتخاذ و کاربرد تجارت الکترونیک توسط مسلمانان در سراسر جهان فراهم نمود. چارچوب برای اعتماد SCE-C این امر را برجسته می سازد که اگر عوامل قابلیت اعتماد فروشندگان تجارت الکترونیک متشکل از انطباق با شریعت، یکپارچگی، خیرخواهی، صلاحیت، کیفیت وب گاه، و تضمین شخص ثالث، به طور مثبتی توسط میل به اعتماد مصرف کننده و تعهد مذهبی تعدیل شود، اعتماد SCE-C را تضمین خواهد نمود.
The Sharia compliance trust concerns over the conventional e-commerce systems among devoted Muslims causes reluctance and abstinence to partake in e-commerce transactions. Although e-commerce trust building mechanisms have been highlighted in the extant literature, there has not been any integrative or exhaustive solution to the Sharia compliance trust concerns of Muslims. Therefore, it became necessary to develop a framework that will provide a guide towards achieving Sharia compliance e-commerce trust (SCE-C). Consequently, relevant literature on e-commerce trust from a conventional perspective and the Sharia perspective were reviewed to gain a background. It provided the basis for proffering a framework for SCE-C trust with a view to enhancing e-commerce adoption and use by Muslims around the world. The framework for SCE-C Trust highlights that e-commerce vendor trustworthiness factors comprising of Sharia compliance, integrity, benevolence, competence, website quality, and third-party assurance if positively moderated by consumer trust propensity and religious commitment will ensure SCE-C trust.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.