دانلود ترجمه مقاله مدل های تجاری نوآورانه و مدیریت بحران

عنوان فارسی

مدل های تجاری نوآورانه و مدیریت بحران

عنوان انگلیسی

Innovative business models and crisis management

کلمات کلیدی :

  مدل کسب و کار؛ نوآوری؛ بحران؛ مدیریت؛ شکست؛ موفقیت

درسهای مرتبط مدیریت بحران
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 9
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل های کسب و کار 3. نوآوری در زمان بحران 4. تحلیل SWOT 5. نتیجه گیری 6. پیشنهادات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

امروزه رقابت روزافزون جهانی و منطقه ای، افزایش تقاضا از مشتریان برای محصولات پیچیده ‌تر و تغییر سریع محیطی که کسب و کارها در آن فعالیت می ‌کنند، نیاز به مدل های تجاری نوآورانه را ایجاد نموده است. از یک نظرسنجی که IBM در سال 2008 انجام داد نتیجه گرفته شد که مدیران ارشد اجرایی بسیاری از شرکت ها احساس نیاز به اتخاذ مدل ‌های تجاری و حتی انجام تغییرات بزرگ ‌تر در پی آن می نمایند. بیشتر تحلیلگران مالی یا اهل علم صنعت موسیقی را نمونه‌ ای از شکست در نوآوری مدل کسب و کار اصلی اش، به خصوص در این دوره بحران مشکل ‌دار می ‌دانند. صنایع بسیاری وجود دارند که در آن شکست در نوآوری کسب وکار اصلی اش به افول آن‌ ها منتهی می ‌شود. یکی از بزرگ ‌ترین بلایای رکود فعلی، سقوط یک شرکت سرمایه ‌گذاری به شدت مورد توجه (و زمانی چهارم از نظر بزرگترین) یعنی وال استریت – هلدینگ لیمن برادرز است که مجبور شد تا چند سال پیش درخواست اعلام حمابت ورشکستگی نماید. چند سال پیش نبود که یک شرکت بزرگ دیگر به نام WorldCom دومین شرکت بزرگ تلفن از راه دور ایالات متحده برای سوختن 107 میلیارد دلار دارایی در خواست اعلام ورشکستگی نمود. ادعا می ‌شود که بحران مالی دلیل آن است. اما آیا بحران مالی تنها دلیل شکست است؟ واقعیت نشان می ‌دهد که مدل های تجاری و مقررات مدیریت بحران نقش خود را از دست داده ‌اند. هدف این مقاله ارایه منطقی به نیاز به سرمایه ‌گذاری در مدل‌ های کسب و کار نوآورانه است ، به طوری که مقاله یک مطالعه مقایسه‌ ای را با استفاده از داده‌ های دو یا سه شرکت بزرگ بیان نموده و انجام می ‌دهد تا نشان دهد که چگونه مدل‌ های کسب و کار نوآورانه می ‌توانند به مدیریت در اتخاذ تصمیمات درست در هنگام برخورد با وضعیت ‌های بحرانی کمک کنند. نتیجه اصلی و نتیجه ‌گیری این مقاله نشان دادن این نکته است که شکست بسیاری از شرکت‌ها به تنهایی توسط بحران ایجاد نشده است، بلکه به این دلیل بوده که مدیریت، مدل کسب و کار آن را نوآوری نکرده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Nowadays the worldwide and regional increasing competition, increasing demands from customers asking for more sophisticated products and the rapid changing of the environment where the businesses operate, has created the need for innovative business models. From a survey run by IBM in 2008 it was concluded that Chief Executive Officers from many corporations feel the need to adopt their business models and even to undertake larger changes as a result. Most financial analysts or academics take the music industry as a prime example of failure to innovate its core business model, especially in this troubled crisis period. There are many other industries where failure to innovate its core business lead to their decline.One of the biggest calamities of the current recession is the fall of the once highly regarded (and onetime fourth-largest) Wall Street investment firm – Lehman Brothers Holdings, which was forced to file for bankruptcy protection few years ago. Not many years ago another giant WorldCom second biggest long distance phone company in the US filed for bankruptcy burning 107 billion USD of assets. It is claimed that the financial crisis is the reason. But, is the financial crisis the only reason for failure? The reality shows that the business models and crisis management provisions have lost their role. The aim of this article is to present the rationale on the need of investing in innovative business models as the literature tells and run a comparative study using data from two or three big corporations in order to show how innovative business models can help the management to take the right decisions when dealing with crisis situations. The main result and conclusion of this article is to show that the failure of many corporations is not created by the crisis alone, but because the management did not innovate its business model.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مدل های تجاری نوآورانه و مدیریت بحران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi