دانلود ترجمه مقاله نوآوری، منابع انسانی پایدار و رضایت مشتری
عنوان فارسی |
نوآوری، مدیریت منابع انسانی پایدار و رضایت مشتری |
عنوان انگلیسی |
Innovation, sustainable HRM and customer satisfaction |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار؛ نوآوری؛ رضایت مشتری؛ هتل ها؛ سوئد |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نظریه و تحقیقات قبلی 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری ضمیمه A. سنجش نوآوری
چکیده – هدف از این مقاله بررسی چگونگی تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار بر رابطه بین نوآوری و رضایت مشتری در هتل های سوئد است. هتل های پاسخ دهنده بر اساس بکارگیری دو شیوه منابع انسانی پایدار به چهار گروه تقسیم شدند. یافته های تحقیق حاضر نشان می دهد که رابطه بین نوآوری و رضایت مشتری به شیوه های منابع انسانی پایدار سازمان وابسته است. با وجود اینکه نوآوری و شیوه های منابع انسانی پایدار تاثیر مثبت بر رضایت مشتری دارند، تاثیر متقابل این دو نشان می دهد که برای رسیدن به رضایت مشتری، می توان یکی از این دو را جایگزین دیگری کرد. این تحقیق نشان داد که شیوه های منابع انسانی پایدار، توانمندی هتل را در نوآوری و کسب رضایت مشتریان افزایش می دهند. رابطه بین شیوه های منابع انسانی پایدار و نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. مقدمه: در تحقیقات مربوط به هتل داری، نوآوری عامل مهمی در رشد و بقای اقتصادی شناخته شده است (مثل بیندر و همکارانش، 2013؛ اوفیلا و ماتسون، 2009؛ اوتنباخر، 2007؛ ویکمن و همکارانش، 2018). تاثیر مثبت نوآوری امری کاملاً شناخته شده است. برای مثال، گزارش شده است که هتل های دارای نوآوری و مبتکر از نظر میزان اشغال (ماتسون و اورفیلا سنتز، 2014) و وفاداری مشتری (تاسی، 2017) عملکرد بهتری دارند. کادی و ماتسون (1996) نشان دادند که محصولات و خدمات مبتکرانه جدید موجب بهبود عملکرد مالی و شهرت هتل می شوند. استوری و ایزینگ وود (1998) نیز رابطه ای مثبت بین رفتار مبتکرانه و شهرت هتل عنوان کردند. لستدلال جالگار (2010) و هال و ویلیامز (2008) این است که نوآوری تاثیر مثبت بر ترجیح مشتری، کیفیت خدمات، بهره وری کارکنان، ارزش بازار و سهم بازار برای شرکت، و حفظ مشتری دارد. علیرغم اهمیت آن، نوآوری و رابطه آن با عملکرد سازمان چالش مهمی برای صنعت هتل داری در جهان محسوب می شود (جالگارريال 2002؛ میرالز، 2010؛ اوتنباخر و گنود، 2005). برخی از محققان نشان دادند که ممکن است رابطه بین نوآوری و عملکرد به عوامل سازمانی نظیر سیاست ها و روش های پیاده شده در حوزه مدیریت منابع انسانی وابسته باشد (ویلتای و دوتی، 2010).
The purpose of this paper is to explore how sustainable human resource management (HRM) practices impact the innovation-customer satisfaction relationship in Swedish hotels. Responding hotels were profiled into four groups based on their involvement in two sustainable HR practices. The findings indicate the relationship between innovation and customer satisfaction is dependent on sustainable HR practices in the organization. Although innovation and sustainable HR practices impact customer satisfaction positively, their interaction suggests that the one can substitute the other to achieve superior customer satisfaction. The study concludes that sustainable HR practices enhance a hotel’s capability to innovate and to have satisfied customers. The relationship between sustainable HR practices and innovation is discussed. Introduction: Innovations are identified as an important catalyst for economic survival and growth in the hospitality literature (e.g., Binder et al., 2013; Orfila-Sintes and Mattsson, 2009; Ottenbacher, 2007; Wikhamn et al., 2018). Their positive impact is well recognized. For instance, innovative hotels are reported to perform better in terms of occupancy rate (Mattsson and Orfila‐Sintes, 2014) and customer loyalty (Tsai, 2017). Chadee and Mattsson (1996) show that innovative new products and services improve the financial performance and reputation of a hotel. Storey and Easingwood (1998) also identify a positive link between innovation behavior and hotel reputation. Hjalager (2010) and Hall and Williams (2008) argue that innovations have positive impacts on customer preference, service quality, employee productivity, firms’ market value and share, and customer retention. Despite its significance, innovation and its relationship with organizational performance is a major challenge facing the hospitality industry globally (Hjalager, 2002; Miralles, 2010; Ottenbacher and Gnoth, 2005). Some research reports indicate that the innovation-performance relationship may depend on organizational factors, such as implemented HRM policies and practices (Wheatley and Doty, 2010).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.