دانلود ترجمه مقاله یک چشم انداز چند بعدی از سرعت بین المللی سازی SME

عنوان فارسی

یک چشم انداز چند بعدی از سرعت بین المللی سازی SME: تاثیر مشخصه های کارآفرینی

عنوان انگلیسی

A multidimensional perspective of SME internationalization speed: The influence of entrepreneurial characteristics

کلمات کلیدی :

  کارآفرینی؛ بین المللی شدن؛ SMEها؛ زودبازده؛ سرعت تعمیق؛ سرعت ایجاد تنوع جغرافیایی

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و چشم اندازهای آینده تحقیق: علاوه بر مزایا، تحقیق حاضر محدودیت هایی نیز دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اول اینکه این نمونه شامل SEMهایی در زمینه های خاص است: از نرم افزار پوشاک گرفته تا صنایع زیست فناوری در سه کشور توسعه یافته و سه اقتصاد در حال توسعه؛ بنابراین در تعمیم نتایج برای انواع دیگر صنایع یا اقتصادها، باید احتیاط کافی را به خرج داد. دوماً، با وجود اینکه ما قبل از انتخاب متغیرهای توجیهی با رجوع به دیدگاه کارآفرین محور که نشانگر آنها هستند، تحقیقات مربوطه را به دقت مرور و بررسی کردیم، برخی مشخصات کارآفرینی مثل شخصیت، شخصیت ریسک، خود کارآمدی، و ترس از شکست (شفرد و پاتزلت، 2018) نیز ممکن است بر انتخاب کارآفرینان در سرعت بین المللی سازی تاثیرگذار باشند و در نتیجه در تحقیقات آینده توجه بیشتری به آنها لازم باشد. سوم اینکه، به طوریکه در بررسی تصمیم گیری استراتژیک شفرد و رود (2014) نشان داده شده است، زمینه نوآوری های استراتژیک شرکت ها، چشم انداز های بیشتری از آنچه را که انتخاب شد، دربرمی گیرد. بنابراین روند مثمر ثمر در تحقیقات آینده، توسعه مدل تحقیقی حاضر برای در نظر گرفتن جنبه های دیگر زمینه SEMهاست، و بررسی اینکه آیا دیدگاه های کارآفرینی درباره بین المللی سازی با در نظر گرفتن آگاهانه فاکتورهای زمینه ای شکل گرفته است، و چگونه شکل گرفته است. ادغام متغیرهای محیطی و ادراکی در تحقیقات آینده به شناخت بهتر نقش انتخاب های استراتژیک در سرعت بین المللی سازی کمک خواهد کرد. علاوه بر این محدودیت های گسترده، نتایج این تحقیق و تفسیر آنها، راه های ثمربخشی برای تحقیقات آینده نشان داد. اول اینکه، این تحقیق در عملیاتی سازی سرعت بین المللی سازی به شکل سرعت میانگین از چتی و همکارانش (2014)، هیلمرسون و جانسون (2016)، و هیلمرسون و همکارانش (2017) تبعیت می کند. اما ممکن است برخی شرکت ها از زمان تاسیس شان کاهش یا افزایش سرعت را تجربه کنند یا بعد از مرحله اولیه بین المللی سازی، سرعت شان تغییر کند. با توجه به ماهیت مقطعی تحقیق حاضر، مطالعه پویایی سرعت جهانی سازی با استفاده از طرح تحقیق طولانی مدت و حداکثر و حداقل سرعت در زمانی مشخص بهتر قابل مطالعه خواهد بود. دوماً ارزیابی های ما از تجربه بین المللی کارآفرین و شرکت قابل اصلاح است. در هر دو مورد، سنجش کیفیت و ارتباط چنین تجربه ای باید منجر به افزایش شناخت ما از تاثیر سرعت بین المللی سازی شود. برای مثال، آیا تجربه تجارت بین المللی یک کارآفرین در صنعت شرکت فعلی بوده است و آیا موفق بوده است؟ ما تجربه بین المللی سازی شرکت را به صورت تعداد سال ها از زمانی که شرکت برای اولین بار فروش به خارج داشته است، عملیاتی کردیم. تحقیقات آتی می توانند بین تعداد سال های کار در بازارهای درون منطقه ای و تعداد سال های کار در بازارهای بین منطقه ای تمایز قائل شوند و تاثیرشان بر سرعت عمیق شدن و سرعت تنوع جغرافیایی را بررسی کنند. سوم اینکه ممکن است کیفیت بین المللی سازی حاصل و عملکرد مالی کلی SEMها بر سرعت تاثیرگذار باشد. بنابراین تحقیقات آینده می توانند عملکرد مالی شرکت را نیز در بررسی خود شامل کنند و فقط به عنوان یک خروجی در نظر نگیرند بلکه به عنوان متغیر تعدیل کننده پتانسیل، بویژه در تحقیقات طولانی مدت در نظر بگیرند. در نهایت، همانطور که قبلا نیز گفته شد، زمینه کشوری که کارافرینان SEM در آن کسب و کار خود را شروع کردند، حائز اهمیت است. تاثیرات زمینه ای بر سرعت بین المللی سازی به بررسی گسترده (مثلاً دامنه وسیعی از صنایع و اقتصادهای داخلی) و متمرکز (مثل ویژگی های زمنیه ای خاص) نیاز دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and avenues for future research Despite its merits, this study has some limitations worth noting. First, the sample includes SMEs in specific contexts: from clothing, software, and biotech industries in three developed and three developing economies; therefore caution should be expressed in generalizing our findings to other types of industry or economy. Second, although we cautiously reviewed relevant research before selecting explanatory variables with reference to the entrepreneur-centered view that informs them, other entrepreneurial characteristics, such as personality, risk propensity, self-efficacy, and fear of failure (Shepherd & Patzelt, 2018) might also influence entrepreneurs’ choice of internationalization speed and hence deserve further attention in future research. Third, as illustrated in a review of strategic decision-making by Shepherd and Rudd (2014), the context of firms’ strategic initiatives incorporates more perspectives than the ones we selected. In addition to our focus on the entrepreneurs’ characteristics, these may include, for example, an environmental perspective which takes into account both home and host country contexts. Moreover, the association of smaller firm size (an aspect of firm context) with earliness of internationalization and faster speed of deepening was unexpected in the light of previous research, and deserves further investigation. Therefore, a fruitful avenue for future studies would be to expand our research model to consider other aspects of an SME’s context and, importantly, to investigate whether and how entrepreneurial views about internationalization are formed with contextual factors consciously taken into account. The incorporation of more environmental and cognitive variables in future research could assist a better understanding of the role of strategic choices in internationalization speed. In addition to these broad limitations, the results of this paper and their suggested interpretation have identified specific fruitful avenues for further research. First, this study follows Chetty et al. (2014), Hilmersson and Johanson (2016), and Hilmersson et al. (2017) in operationalizing internationalization speed as a mean speed. However, some firms may experience a slowdown/acceleration in internationalization since their foundation or a change of speed after the initial internationalization phase. Given the cross-sectional nature of our study, the post-entry dynamics of internationalization speed would be better studied through a longitudinal research design, which enables the recording of critical events reflecting the change of speed as well as the maximum or minimum speed of internationalization at particular points in time. Second, our assessments of both entrepreneur and firm international experience could be refined. In both instances, measures of the quality and relevance of such experience should enhance our understanding of its impact on internationalization speed. For example, was an entrepreneur’s international business experience in the current firm’s industry and was it successful? We operationalized firm international experience as the number of years since the firm first made any sales abroad. Future research could differentiate between the number of years of operating in intra-regional markets and the number of years of operating in inter-regional markets and examine their influence on speed of deepening and speed of geographic diversification. Third, the quality of internationalization achieved as well as the overall financial performance of SMEs may affect speed. Hence, future research could consider the inclusion of SMEs financial performance not just as an outcome but also as a potential conditioning/moderating variable, especially in a longitudinal study. Finally, as already noted, the country context in which SME entrepreneurs started the business matters. Contextual influences on internationalization speed require both more extensive (e.g. wider range of industries & home economies) and intensive (e.g. specific contextual features) examination.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله یک چشم انداز چند بعدی از سرعت بین المللی سازی SME”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi