عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش پیاده سازی فناوری متاورس در شرکت های B2B (بنگاه به بنگاه): یک بررسی اکتشافی |
عنوان انگلیسی |
The Impact of the Implementation of the Metaverse in B2B Firms |
رشته مرتبط |
  مهندسی کامپیوتر |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
پایان نامه این پروپوزال | دانلود پایان نامه تاثیر پیاده سازی متاورس بر شرکت های B2B |
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر طراحی شده و مطالب ارائه شده در آن را می توان تا حدودی بین رشته ای عنوان کرد؛ به طوری که می توان از مطالب این پروپوزال برای رشته هایی همچون مدیریت تکنولوژی و یا مدیریت فناوری اطلاعات نیز استفاده کرد. در این نمونه پروپوزال آماده به بررسی و مطالعه ای بر نقش پیاده سازی فناوری متاورس در شرکت های B2B پرداخته شده است. لازم به ذکر است که ساختارهای استاندارد و مورد تایید تمامی دانشگاه ها در این پروپوزال رعایت گردیده است؛ این ساختارها شامل مواردی همچون مقدمه و بیان مساله، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق و روش تحقیق می باشند. مطالعه نمونه پروپوزال های آماده باعث می شود تا دانشجویان آشنایی خوبی با روش پروپوزال نویسی کسب نمایند. همچنین مطالعه این تحقیقات می تواند منجر به کشف موضوعات پژوهشی جدیدی نیز گردد.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
در یک محیط کسب و کار بیش از پیش رقابتی، شرکت ها با چندین چالش و ریسک مواجه می شوند. در سالهای اخیر، شرکت های فعال در تقریباً همه صنایع، تعدادی ابتکار عمل بکار بسته اند تا فناوریهای دیجیتال جدید را بررسی کنند و از مزایای آنها بهره بگیرند. این غالباً شامل تحول عملیات های کلیدی شرکت است و بر محصولات و فرآیندها و همچنین ساختارهای سازمانی و مفاهیم مدیریتی تاثیر می گذارد. از این جنبه، بنظر می رسد که فناوری های دیجیتال جدید و نوظهور توانایی تبدیل کسب و کارهای مدرن با ایجاد یک استراتژی، مدل تجاری یا طراحی سازمانی جدید را داشته باشند و در نتیجه به سازمان ها اجازه می دهد تا در بازار یک مزیت رقابتی حاصل کنند. شرکت های B2B که در پیشگاه اتخاذ فناوریها و مدل های تجاری جدید هستند نیز تحت تاثیر این تحولات دیجیتال قرار گرفته اند. ماهیت تغییر، تاثیر روابط تجاری و مشخص سازی مسئله مرتبط با این تغییرات، نیاز به دیدگاه های نظری دقیقاً تنظیم شده برای زمینه های B2B دارند. بنابراین، تحول بوجود آمده بوسیله فناوریهای دیجیتال، موضوع مهمی در پژوهش های B2B می باشد که می توان آنرا به صورت مطالعه روابط تجاری بین سازمان ها در نظر گرفت. علاوه بر آن، با توجه به اهمیت اقتصادی و اندازه بخش B2B، توجه بسزایی باید به مطالعه صنعت B2B داده شود. بنابراین، یکی از فناوریهای نوظهور خاص که در سالهای اخیر، بیش از پیش توجهات را به خود جلب کرده است، متاورس می باشد. متاورس، به صورت یک دنیای مجازی سه بعدی فروبرنده (ایمرسیو) تعریف شده است که در آن افراد به صورت آواتار با همدیگر و همچنین با اپراتورهای نرم افزاری، با استفاده از استعاره دنیای حقیقی اما بدون محدودیت های فیزیکی، در تعامل هستند. فناوریهای مخرب مانند متاورس توانایی تاثیرگذاری بسزایی بر کسب و کار و تغییر صنایع، دارند. متاورس، فرصت های جدیدی برای مشارکت مشتری و مدیریت کسب و کار فراهم می کند و درک نحوه استفاده از آن و نحوه کاهش خطرات بالقوه آنرا بسیار ضروری می سازد. در کل، متاورس یک فناوری جدید نوظهور است که می تواند بطور بالقوه بر سازمان ها و افراد تاثیر بگذارد که این امر نیاز به بررسی های تفصیلی بیشتر در صنعت B2B دارد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.