دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم های مدیریت کیفیت و شاخص های کارایی کلیدی پس از فروش روی صنعت خودروسازی

عنوان فارسی

تاثیر سیستم های مدیریت کیفیت و شاخص های کارایی کلیدی پس از فروش روی صنعت خودروسازی: بررسی مقالات

عنوان انگلیسی

Impact of Quality Management Systems and After-sales Key Performance Indicators on Automotive Industry: A Literature Review

کلمات کلیدی :

  خودرو؛ مدیریت کیفیت؛ خدمات پس از فروش؛ رضایت مشتری

درسهای مرتبط مدیریت کیفیت و بهره وری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. شاخص های عملکرد کلیدی پس از فروش خودرو (KPIs) 3. کیفیت و رضایت مشتری 4. موضوعات و چالش ها 5. توصیه ها و نتیجه گیری ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

توصیه ها و نتیجه گیری ها: با افزایش تقاضا برای محصولات باکیفیت، بازار خدمات پس از فروش خودرو کسب و کاری پتانسیل و بسیار شکوفاست. در مقاله بررسی حاضر، مولفان بر چارچوب ها و مدل بهینه سازی خاصی تاکید دارند که قدرت سیستم های تولید خودرو پیاده شده از دیدگاه کیفی را نشان می دهد و سیستم کیفیت تولید کننده در ارتباط با یک یا چند شاخص کلیدی عملکرد پس از فروش را شبیه سازی می کند. ظاهراً بیشتر مقالات رابطه بین پارادایم کیفیت و یک یا دو شاخص کلیدی عملکرد پس از فروش (KPI) را توضیح داده اند، در عین حال که عناصر دیگر KPI بررسی شده است و کیفیت هنوز هم حوزه ای عملی برای تحلیل و ساخت مدل هاست. براین اساس، با رفع خلاء بین سیستم های مدیریت کیفیت و KPIهای پس از فروش را می توان از جنبه های مختلفی در تحقیقات آینده مورد بحث و بررسی قرار داد، نظیر بهره وری مدل سازی با کیفیت، درآمد با کیفیت، تضمین و رضایت مشتری، تضمین و درآمد، و شاخص های دیگر عملکرد. با این حال، هنوز این پرسش پاسخی ندارد که مولفان چگونه می توانند ارقام KPI را کسب کنند زیرا متدولوژی چنین تحقیقی در حوزه پیمایش و مصاحبه قرار می گیرد که منبع اصلی داده محسوب می شوند. برخی نمایندگی های خودرو هنوز بر این باورند که این ارقام محرمانه هستند؛ بنابراین مانع اصلی تحقیق بیشتر گردآوری داده هاست؛ علیرغم اینکه مشارکت تحقیق مزایای دوسویه برای مصرف کنندگان و نمایندگی های خودرو فراهم خواهد کرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Recommendation and concluding remarks: The automotive after-sales market shows a promising and high potential blooming business with the increasing demand for high-quality products. In this review paper, the authors highlight certain frameworks and optimization models that prove the robustness of the automotive production systems implemented from the quality perspective and simulate the manufacturer quality system in relation to one or two of the after -sales key performance indicators. Apparently, the majority of papers have described the relation between the quality paradigm and one or two of the after-sales key performance indicators (KPIs), while tackling other elements of KPIs with quality being still a feasible area in which to analyze and develop models. Accordingly, bridging the gap between quality management systems and after-sales KPIs can be discussed in future research from different aspects, modeling productivity with quality, revenue with quality, warranty and customer satisfaction, warranty and revenue and other key performance indicators; nevertheless, the question remains of how authors can acquire the KPI figures as the methodology of such research will fall into the survey and interview category, which represents the main source of data. Some automotive dealerships still believe that these figures are confidential; hence, the main obstacle to future research is the data collection; despite that, the research’s contribution will provide mutual benefits for customers and automotive dealers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم های مدیریت کیفیت و شاخص های کارایی کلیدی پس از فروش روی صنعت خودروسازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi