دانلود ترجمه مقاله شیوه های توسعه منابع انسانی (HRD) و اثربخشی صنعت بانکداری

عنوان فارسی

شیوه های توسعه منابع انسانی (HRD) و اثربخشی صنعت بانکداری: نقش میانجی شایستگی های کارکنان

عنوان انگلیسی

Human resource development (HRD) practices and banking industry effectiveness: The mediating role of employee competencies

کلمات کلیدی :

  SEM؛ صنعت بانکداری؛ موسسات مالی؛ اثربخشی سازمانی؛ شیوه های HRD؛ شایستگی کارکنان

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 136
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. روش ها 4. رویکرد تحلیلی 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. محدودیت ها و پیشنهاداتی برای مطالعات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله بررسی نقش میانجی گر شایستگی کارکنان در رابطه بین شیوه های توسعه منابع انسانی (HRD) و اثربخشی سازمانی می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: یک مدل پژوهشی تلفیقی با ترکیب عوامل اصلی از ادبیات موجود توسعه یافت. داده ها از طریق پرسشنامه از 550 کارمند بانک های منتخب، گردآوری شدند. اعتبار یا روایی مدل و فرضیه ها با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری، تست شد. پایایی و روایی ابعاد از طریق تحلیل عاملی تایید کننده، تایید شد. یافته ها: نتایج نشان می دهند که تعدادی از شیوه های HRD بر اثربخشی سازمانی از طریق تاثیر بر شایستگی کارکنان، تاثیر می گذارند. این مطالعه در ادامه آشکار کرد که شایستگی های کارکنان، میانجی رابطه بین شیوه های HRD و اثربخشی سازمانی می باشند. محدودیت ها/دلالت های پژوهشی: این پژوهش در صنعت بانکداری انجام شد و تحلیل براساس داده های مقطعی انجام شد که برای محدوده گسترده تری از بخش ها، قابل تعمیم نیست. دلالت های عملی: یافته های این مطالعه به سیاست گذاران و مدیریت بانک ها در پیشنهاد شیوه های HRD مناسب و بسیار تشریح شده کمک می کنند تا از شایستگی های کارکنان بهره بگیرند و بطور اختصاصی اثربخشی سازمانی را بهبود بخشند. اصالت/ارزش: این مطالعه، ادبیات را با بررسی تجربی این شواهد که شایستگی کارکنان میانجی رابطه بین شیوه های HRD و اثربخشی سازمانی صنعت بانکداری در غنا می باشد، تعمیم می دهد. مقدمه: توسعه منابع انسانی (HRD) به دنبال یک زمینه مهم اجرای پژوهش است. هدف HRD پیشبرد تنوع شایستگی کارکنان و ارتقای یک فلسفه کاری سختگیرانه در سازمان برای بهره گیری از شایستگی های کارکنان و بهبود اثربخشی سازمانی، می باشد (رائو، 1987). چنین منابعی، از اهمیت ویژه ای برخوردار می شوند هنگامی با صنایع خدماتی، بخصوص صنعت بانکداری را مدنظر قرار دهیم، صنعتی که در آن تماس مستقیم بسیار گسترده تر بین کارکنان و مشتریان در بخش خدمات بوجود می آید (دیلری و دوتی، 1996). خلق مزیت رقابتی از طریق افراد، توجه ویژه به شیوه هایی را ملزم می کند که به بهترین نحو از این دارایی ها بهره می گیرند. شیوه های HRD برنامه هایی هستند که برای جهت گیری استراتژیک برای فرآیندهای سازمانی برای مدیریت توسعه منابع انسانی طراحی شده اند تا در موفقیت کلی سازمان مشارکت کنند (ورنر و دی سیمونه، 2006).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to examine the mediating role of employee competencies in the relationship between human resource development (HRD) practices and organizational effectiveness. Design/methodology/approach: An integrated research model was developed by combining principal factors from existing literature. Data were collected through questionnaire from 550 employees of the selected banks. The validity of the model and hypotheses was tested using structural equation modeling. The reliability and validity of the dimensions are established through confirmatory factor analysis. Findings: The results indicate that some HRD practices impact organizational effectiveness through their influence on employee competencies. The study further revealed that employee competencies mediate the relationship between HRD practices and organizational effectiveness. Research limitations/implications The research was undertaken in the banking industry and the analysis based on cross-sectional data which cannot be generalized across a broader range of sectors. Practical implications: The findings of the study will help policymakers and management of banks in espousing suitable and well-articulated HRD practices to harness the competencies of employees and inordinately enhance organizational effectiveness. Originality/value: This study extends the literature by empirically adducing evidence that employee competencies mediated the relationship between HRD practices and organizational effectiveness of the banking industry in Ghana. Introduction: Human resource development (HRD) thrives as an important area of research practice. HRD intent towards advancing a diversity of competence of workers and promoting a vigorous work philosophy in the organization to harness the competencies of employees and inordinately enhances organizational effectiveness (Rao, 1987). Such resources take on special relevance when dealing with service industries, especially the banking industry, where there is much more extensive direct contact between employees and customers at the service interface (Delery and Doty, 1996). Creating competitive advantage through people requires careful attention to the practices that best leverage these assets. HRD practices are programs which are designed to be strategically oriented to organizational process for managing the development of human resources to contribute to the overall success of the organization (Werner and DeSimone, 2006).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 10 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 70,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله شیوه های توسعه منابع انسانی (HRD) و اثربخشی صنعت بانکداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi