دانلود ترجمه مقاله نحوه تاثیرگذاری فرهنگ سازمانی بر جهت گیری بازار و عملکرد تجاری
عنوان فارسی |
نحوه تاثیرگذاری فرهنگ سازمانی بر جهت گیری بازار و عملکرد تجاری در صنعت رستوران |
عنوان انگلیسی |
How organizational culture influences market orientation and business performance in the restaurant industry |
کلمات کلیدی : |
  فرهنگ سازمانی؛ جهت گیری بازار؛ عملکرد شرکت؛ رستوران |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 89 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم مدیریتی 6. نتیجه گیری، محدودیت های مطالعه و تحقیقات آتی
نتیجه گیری، محدودیت های تحقیق، و تحقیقات آتی: همانند هر تحقیقی، تحقیق حاضر نیز محدودیت هایی دارد. تمرکز این تحقیق بر کار رستوران بود که در صنعتی بالغ و بسیار پراکنده ای کار می کند. تحقیقات دیگر می توانند نتایج تحقیق حاضر را بسط دهند و تعمیم پذیری آن را با مطالعه بخش های دیگر هتلداری افزایش دهند. همانطور که در جای دیگر نیز عنوان شد، رستوران های کوچک، مدل کوچک رستوران های بزرگ نیستند. بعلاوه تحقیق ما به بررسی دو ساختار، یعنی فرهنگ شرکت و جهت گیری بازار، به عنوان عوامل پیش بینی کننده عملکرد کسب و کار محدود بود. تحقیقات آتی می توانند با بررسی مدلی فراگیرتر با منابع بیشتر و متغیرهای دیگر جهت گیری سازمانی این تحقیق را توسعه دهند. این تحقیق سنجش نظری عملکرد را نیز انجام داد. اگرچه تحقیقات قبلی نشان دادند که سنجش های نظری عملکرد تا حد زیادی معادل با سنجش های عینی عملکرد هستند، تحقیقات دیگر می توانند سنجش های عینی علاوه بر سنجش نظری انجام دهند تا قوت نتایج شان افزایش یابد. بعلاوه تحقیق حاضر بر پاسخ یک پاسخ دهنده در هر شرکت متکی بود. تحقیقات بعدی می توانند اعتبار یافته هایشان را با شامل کردن پاسخ چندین نفر از هر شرکت و یا شامل کردن شاخص های آرشیوی افزایش دهند. علیرغم این محدودیت ها، تحقیق حاضر با برجسته کردن رابطه بین منابع شرکت، فرآیندهای بازاریابی، و عملکرد کمک مهمی به تحقیقات مربوط به کسب و کار هتلداری می کند. نتایج نشان می دهد که کسب و کارهای هتلداری در اجرای MO باید براساس منابع سازمانی و مدیریتی داخلی بنا شوند و از این منابع بهره گیری کنند. رستوران های کوچک بیشتر و متداول تر از رستوران های بزرگ هستند (انجمن ملی رستوان ها، 2015). این رستوران ها بیشتر رستوران های خانوادگی هستند که در معرض سطح بالای ریسک قرار دارند و در محیط کسب و کار بسیار رقابتی فعالیت می کنند. (سینگال، 2015). این کسب و کارها به صورت سنتی منابع ضعیف دارند و با چالش های منحصری مواجه هستند که ممکن است با اتکا بر منابع درونی در دسترس رستوران دار بهبود یابند. شکل دهی و مدل سازی فرهنگ سازمانی برای شامل کردن جنبه های نوآوری و پشتیبانی، و پیاده سازی جهت گیری بازار باید به گردانندگان رستوران کمک کند تا تاثیر مثبت بر عملکرد داشته باشند.
Conclusion, study limitations, and future research: As with all studies there are limitations to this study as well. The focus of this research effort was on restaurant businesses operating in a highly fragmented and mature industry. Future research could extend the results of this study and enhance its generalizability by undertaking a study of other hospitality sectors. As has been noted elsewhere, small restaurants are not just little big restaurants. Moreover, our study was restricted to the examination of two constructs, namely corporate culture and market orientation, as predictors of business performance. Future studies can expand upon this study by exploring a more inclusive model with more resource and organizational orientation variables. This study also adopted a subjective measure of performance. Although prior research has established that subjective measures of performance correspond closely to objective measures, future studies might attempt to obtain objective measures in addition to subjective measures to increase the robustness of their findings. Our research also relies on answers from a single respondent at each firm. Future studies could increase the validity of their findings by including responses from multiple individuals at each firm and/or including archival indicators. Despite these limitations, this study makes an important contribution to the hospitality business literature by highlighting the relationship between firm resources, marketing processes, and performance. The results emphasize the need for restaurant businesses to build upon and effectively exploit their internal organizational and managerial resources as they implement MO. Small restaurant businesses are more prevalent than their larger counterparts (National Restaurant Association, 2015). For the most part, these are small mom and pop restaurants that are exposed to higher levels of risk and operate in a business environment that is highly competitive (Singal, 2015). These businesses are traditionally resource-poor and face unique challenges in erecting strategic barriers to entry. The results of our study suggest that many of these challenges may be ameliorated by building on and developing internal resources available to the restaurateur. Shaping and molding their organizational culture to include aspects of innovation and support, and implementing a market orientation should help small restaurant operators positively influence their performance.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 و 14 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.