دانلود ترجمه مقاله سنجش فراگیر مصرف کننده از نام های تجاری خرده فروشی

عنوان فارسی

سنجش فراگیر مصرف کننده از نام های تجاری خرده فروشی و تاثیر آن روی تمایل به وفاداری مصرف کننده

عنوان انگلیسی

Holistic consumer evaluation of retail corporate brands and impact on consumer loyalty intentions

کلمات کلیدی :

  ارزش ویژه درک شده مصرف کننده؛ ارزش ویژه برند؛ ارزش ویژه؛ ارزش ویژه روابط؛ تمایل به وفاداری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 67
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ارزیابی برند شرکتی 3. ارزش ویژه درک شده مصرف کننده (PCE): مفهوم سازی مرتبه بالا 4. روش 5. آنالیز داده ها 6. بحث و بررسی و مفاهیم 7. محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی و دلالت ها: در این مقاله دیدگاهی کلی درباره سه عامل محرک ارزش ویژه مشتری ارائه شده است. بویژه مفهومی سازی درجه بالا (فراگیر)، PCE، را پیشنهاد و به صورت تجربی بررسی کردیم. نتایج تحقیق از مفهومی سازی ما حمایت می کند در نتیجه مکملی برای تحقیقاتی محسوب می شود که نشان می دهند مصرف کنندگان ارزیابی های گشتالتی درباره برندها دارند (بایتنر، 1992؛ بارت و اسپارکز، 2002؛ مک انیس و پرایس، 1987). PCE ارزیابی کلی مصرف کنندگان را درباره برندهای شرکت های خرده فروشی نشان می دهد، که باهم با برداشت مصرف کننده از سه ارزش ویژه را نشان می دهند. ما مشاهده کردیم که ارزش ویژه برند قویترین بعد PCE است و پس از آن ارزش ویژه و ارزش ویژه رابطه است. این نتیجه اهمیت "برند" برای برندهای خرده فروشی را کمتر می سازد. ارزش ویژه دومین بعد قوی است که ساختار درجه بالا را منعکس می کند، که شاید به خاطر زمینه فروشگاه مواد غذایی در تحقیق حاضر باشد. همین طور، ممکن است زمینه در ارزش ویژه رابطه به عنوان بعدی قوی نیز نقش داشته باشد. ما به دیدگاه نظری یکپارچه جدیدی برای درک برندهای شرکت کمک می کنیم، در نتیجه نقطه تمرکز تحقیقات را از ارزیابی های ریز به ریز به ارزیابی های کلی درباره برندهای خرده فروشی تغییر می دهیم. دلالت مدیریتی عمده تحقیق حاضر این است که ممکن است ذهنیت جدیدی را برای متخصصات در پیش بینی برندهای شرکت خرده فروشی موجب شود. بررسی تجربی ما باید امکان اطمینان بیشتر به مدیران در پیش بینی برندها به عنوان عناصر درجه بالا فراهم کند. ممکن است مدیران ارزیابی کلی مصرف کننده از خرده فروشی را بازتاب طرز فکر مصرف کننده در نظر بگیرند. مصرف کنندگان خرده فروشی برند شرکت خرده فروشی را مجموع تکه های زیادی از یک کار می بینند. آنها کار را به صورت کلی می بینند. بنابراین ادغام همه جوانب برند شرکت به جای تمرکز بر قسمت های جداگانه برای خرده فروشان حائز اهمیت است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion and implications: In this paper, we present a holistic perspective on the three drivers of customer equity. Specifically, we proposed and empirically examined a higher-order (superordinate) conceptualization, PCE. The results of the study support our conceptualization thus complementing the studies that suggested that consumers create Gestaltist evaluations of brands (Bitner, 1992; Burt and Sparks, 2002; MacInnis and Price, 1987). PCE captures consumers’ global evaluation of retail corporate brands, reflected jointly by consumer perceptions of the three equities. We observe that brand equity was the strongest dimension of PCE, followed by value equity and relationship equity. The finding underscores the importance of ‘brand’ for retail corporate brands. Value equity was the second strongest dimension reflecting the higher-order construct, perhaps due to the context of grocery retailing in the present study. Similarly, the context could account for relationship equity figuring as the third strongest dimension. We contribute a novel integrative theoretical perspective for conceiving corporate brands, thus shifting the focus of the literature from relatively atomistic to more holistic evaluations of retail corporate brands. A major managerial implication of our study is that it may foster a novel mindset to practitioners in envisioning retail corporate brands. Our empirical investigation should allow greater confidence in managers envisioning brands as higher-order entities. Managers may consider consumers’ overall assessment of the retailer as reflecting the way consumers think. Retail customers do not see the retail corporate brand as the sum of lots of pieces of a pie. They see the pie as a whole. It is therefore important that retailers integrate all facets of their corporate brand rather than focusing on separate parts.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله سنجش فراگیر مصرف کننده از نام های تجاری خرده فروشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi