دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سلامت در پژوهش های مربوط به چاقی کودکان

عنوان فارسی

بازاریابی سلامت در پژوهش های مربوط به چاقی کودکان در ماساچوست: یک مطالعه موردی

عنوان انگلیسی

Health Marketing for the Massachusetts Childhood Obesity Research Demonstration Study: A Case Study

کلمات کلیدی :

  دفاع رسانه ای؛ دفاع و حمایت؛ مداخله جامعه؛ ارتقای سلامت

درسهای مرتبط بازاریابی سلامت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مولفه ها و پیاده سازی بازاریابی سلامت 3. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: بخش بازاریابی سلامت MA-CORD، وظیفه انتقال 5 پیام رفتاری را دارد: 1- از نوشیدنی های شکری به آب، سوییچ کنید. 2- زمان خیره شدن به صفحه نمایش را کاهش دهید. 3- فعالیت فیزیکی شدید و متوسط را افزایش دهید. 4- میوه و سبزیجات را جایگزین غذاهایی با تراکم کالری بالا کنید. 5- مدت زمان خواب خود را افزایش دهید. تیم ارتباطات، از فعالیت های بازاریابی سلامت تعاملی، برای درگیر کردن جامعه در ظرفیت های مختلف استفاده کرده است. تبلیغات چاپی فضای باز، در مناطقی با پدیداری بالا بوده اند اما جزء پیام رسانی متنی، با تقبل کمی مواجه شد. یک صفحه فیسبوک اجتماعی، افزایش فراوانی را در لایک ها، بر پایه کمک فنی و تبلیغات پولی، در سایت رسانه اجتماعی، متوجه خود کرد. پارک ها از طریق بازاریابی سلامتی برنامه پاسپورت تابستانه، مورد تاکید قرار گرفتند. این برنامه، فعالیت هایی را داشته که بر اهداف رفتاری، متمرکز بوده است. کمپین های بازایابی سلامت فراوانی، بر یک هدف رفتاری تمرکز کرده و اثرات مثبتی را در پرداختن به چاقی نشان دادند. یک مرور مقالات که کمپین های ترویج سلامت و رسانه های انبوه را بررسی می کند، به این نتیجه رسیده که برنامه های ترویج دهنده فعالیت های فیزیکی، دانش را افزایش داده و باعث بهبودبخشی اعتقاد، درباره نکات مثبت آن شده است (کواآنترین، فیلیپوتی و بروسافلو 2015). در کمیپن VERB، اکثر کودکان 13-9 ساله، درباره این کمپین، آگاهی داشته و قسمتی از این گروه، فعالیت های فیزیکی، با زمان آزاد را افزایش دادند (هومن، بارمن و بایلز 2008، هوهمن و همکاران 2005). دپارتمان سلامت عمومی شهری لس آنجلس، از رسانه های پولی فضای باز، در ترانزیت ها، بیلبورها و رسانه های اجتماعی استفاده کرده تا کاهش نوشیدنی هایی که با شکر، شیرین می شوند (SSBها) را ترویج دهند. بارادان و همکاران (2014) عنوان داشتند، تلاش های بازاریابی سلامت آنها، پتانسیل افزایش دانش، پشتیبانی از شناخت مطلوب پیام های سلامتی و افزایش قصد خود-گزارشی، برای کاهش مصرف SSB را به ارمغان آورده است. بولز و همکاران (2014) به این نتیجه رسیدند که 80% از اشخاصی که از کمپین رسانه SSB، در شهر مالتنوماه (پورتلند)، آگاهی داشتند، عنوان نمودند که قصد دارند، SSB ارائه شده به یک کودک را به عنوان نتیجه تبلیغات کمپین، کاهش دهند. از آنجایی که MA-CORD، بر 5 هدف تمرکز دارد، تنش های بازاریابی سلامت باید اجزای تعاملی را به منظور تقویت پیام رسانی لحاظ کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: The health marketing component of MA-CORD had the complex task of communicating five behavioral messages: (1) switch from sugary drinks to water, (2) reduce screen time, (3) increase moderate and vigorous physical activity, (4) replace calorically dense foods with fruits and vegetables, and (5) increase sleep duration. The communications team used diverse, interactive health marketing activities to engage the community in various capacities. The outdoor printed advertisements were in high-visibility areas, but the text messaging component had low uptake. One community’s Facebook page had a substantial increase in “likes” based on technical assistance and paid advertisements on the social media site. The parks were highlighted through health marketing of the Summer Passport Program, which had activities that focused on the behavioral goals. Many health marketing campaigns focus on one behavioral goal and have shown positive effects in addressing obesity. A literature review examining health promotion campaigns and mass media found that programs promoting physical activity increased knowledge and improved beliefs about its advantages (Quattrin, Filiputti, & Brusaferro, 2015). In the VERB campaign, the majority of children 9 to 13 years of age had campaign awareness and segments of the group increased free-time physical activity (Huhman, Bauman, & Bowles, 2008; Huhman et al., 2005). The Los Angeles County Department of Public Health used paid outdoor media on transit, billboards, and social media to promote reducing sugar-sweetened beverages (SSBs), and Barragan et al. (2014) suggested their health marketing efforts had the potential to increase knowledge, support favorable recognition of health messages, and increase self-reported intention to reduce SSB consumption. Boles et al. (2014) found that 80% of people who were aware of the SSB media campaign in Multnomah County (Portland) said they intended to reduce SSBs they offered to a child as a result of the campaign ads. Since MA-CORD focused on five goals, the health marketing efforts had to include interactive components in order to reinforce the messaging.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سلامت در پژوهش های مربوط به چاقی کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi