دانلود ترجمه مقاله نوآوری فرآیند سبز، نوآوری محصول سبز و عملکرد مالی شرکت

عنوان فارسی

نوآوری فرآیند سبز، نوآوری محصول سبز و عملکرد مالی شرکت: روش تحلیل محتوا

عنوان انگلیسی

Green process innovation, green product innovation, and corporate financial performance: A content analysis method

کلمات کلیدی :

  نوآوری فرآیند سبز؛ نوآوری محصول سبز؛ یارانه های سبز؛ تصویر سبز؛ تحلیل محتوا

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیات 3. داده ها و متغیرها 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – نوآوری در فناوری سبز در سالهای اخیر مورد توجه مستمر بخش تجارت قرار گرفته است ، با این وجود مطالعات اندکی مکانیسم های داخلی و شرایط احتمالی که نوآوری در فناوری سبز را به عملکرد مالی شرکت پیوند می دهد ، بررسی کرده اند. با استفاده از داده های 209 شرکت ذکر شده که متعلق به صنایع تولیدی بسیار آلوده هستند و از طریق روش تجزیه و تحلیل محتوا جمع آوری شده اند، در می یابیم که نوآوری در فرآیند سبز تأثیر مثبتی بر نوآوری محصول سبز داشته و هردو نوآوری در فرآیند سبز و نوآوری در محصول سبز می توانند باعث بهبود عملکرد مالی شرکت شود. همچنین دریافتیم که نوآوری در کالای سبز رابطه بین نوآوری در فرآیند سبز و عملکرد مالی یک شرکت را واسطه گری کرده و تصویر سبز یک شرکت رابطه بین نوآوری در محصول سبز و عملکرد مالی را تعدیل می کند. با این حال ، این مطالعه نشان می دهد که اثر تعدیل کننده یارانه های سبز بر رابطه بین نوآوری محصول سبز و عملکرد مالی یک شرکت پشتیبانی نمی شود. بر اساس این یافته ها ، توصیه هایی را برای مدیران و نهادهای دولتی برای اجرای موثر نوآوری در فناوری سبز ارائه می دهیم. مقدمه: نوآوری در فناوری سبز به دلیل نگرانی های رو به رشد از وضعیت محیط زیست توجه مستمر بخش تجاری را به خود جلب کرده است (عبدالله ، زایلانی ، ایرانمنش و جیارامان ، 2016). در واقع، ضروری است که بنگاه های تولیدی ، به ویژه شرکت هایی که در صنایع تولیدی بسیار آلوده هستند ، مسئولیت حفاظت از محیط زیست را بر عهده بگیرند. علاوه بر منافع حاصل از تنظیم فرآیندهای خود برای محافظت از محیط زیست ، شرکت ها همچنین باید نیازهای مشتری و مسئولیت اجتماعی شرکت را نیز در نظر بگیرند (وو ، چونگ ، چون ، هان و لی ، 2014). از جنبه های خاص ، می توان آلودگی را به عنوان مدرکی برای استفاده ناکارآمد از منابع دانست (چن، 2008) ، تکنولوژی جدید با حل مشکلات زیست‌ محیطی با کاهش اثرات آلاینده‌ها اعتبار یافته‌است. (جافی، نوول، استاوینس، 2005). در مقاله نوآوری سبز برای مقابله با مسائل زیست محیطی ضروری تلقی شده است (یف فنگ، کنگ، 2016). پایداری زیست محیطی ضروری بوده و با شرکت هایی که پیشگامان استراتژی های نوآوری سبز هستند و به طور بالقوه می توانند مزایای رقابتی را بدست آورند و آن را حفظ کنند فرصتی را برای بهبود رقابت با استفاده از منطق برد- برد فراهم می کند (پورتر و واندرلیند، 1995) ، (آلبورت مورانت، لیل میلان ، و سپداکاریون ، 2016). طبق گفته های رکیک و برگرنو (2017) ، اجرای روش های سبز از لحاظ عملکرد مالی و عملکرد زیست محیطی برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) مفید است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Green technology innovation has received continuous attention from the business sector in recent years, yet few studies have examined the internal mechanisms and contingent conditions that link green technology innovation to a firm's financial performance. Using data from 209 listed companies that belong to heavily polluting manufacturing industries, collected via the content analysis method, we find that green process innovation has a positive impact on green product innovation, and that both green process innovation and green product innovation can improve a firm's financial performance. We also find that green product innovation mediates the relationship between green process innovation and a firm's financial performance, and that a firm's green image moderates the relationship between green product innovation and financial performance. However, our study shows that the moderating effect of green subsidies on the relationship between green product innovation and a firm's financial performance is not supported. Based on these findings, we provide several recommendations for managers and government entities to effectively implement green technology innovation. Introduction: Green technology innovation has received continuous attention from the business sector because of the growing concern over the state of the environment (Abdullah, Zailani, Iranmanesh, & Jayaraman, 2016). In fact, it is essential that manufacturing firms, especially those in heavily polluting manufacturing industries, shoulder the responsibility of protecting the environment. In addition to benefits from adjusting their processes to protect the environment, firms should also consider customer needs and corporate social responsibility (Woo, Chung, Chun, Han, & Lee, 2014). In certain respects, pollution can be seen as evidence of the inefficient use of resources (Chen, 2008), which affects firms' profits. New technology has been credited with solving environmental problems by mitigating the effects of pollutants (Jaffe, Newell, & Stavins, 2005). Here, green innovation has been deemed essential in dealing with environmental issues (Kong, Feng, & Ye, 2016). Environmental sustainability is imperative, and provides an opportunity to improve competitiveness using win-win logic (Porter & Van der Linde, 1995), with companies that are pioneers in green innovation strategies potentially achieving and sustaining competitive advantages (Albort- Morant, Leal-Millán, & Cepeda-Carrión, 2016). According to Rekik and Bergeron (2017), implementing green practices is beneficial to small and medium-sized enterprises (SMEs) in terms of both financial performance and environmental performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نوآوری فرآیند سبز، نوآوری محصول سبز و عملکرد مالی شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi