دانلود ترجمه مقاله پیشینه ها و پیامدهای نوآوری محصول سبز

عنوان فارسی

بررسی پیشینه ها و پیامدهای نوآوری محصول سبز

عنوان انگلیسی

Examining the antecedents and consequences of green product innovation

کلمات کلیدی :

  نوآوری محصول سبز؛ کنترل اجتماعی؛ کنترل رسمی؛ نظریه تبادل اجتماعی؛ نظریه هزینه تراکنش

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 146
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج و تحلیل 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – به عنوان یک بخش مهم از نوآوری اجتماعی، نوآوری محصول سبز (GPI) به طور گسترده به عنوان استراتژی مفید شرکت ها جهت دستیابی به موفقیت پایدار در نظر گرفته می شود. روش استفاده موثر از GPI به طور کامل در نظر گرفته نشده است. به منظور بررسی این مساله، این مطالعه به ارزیابی نقش مکانیزم کنترل بین سازمانی با بررسی ماهیت تعامل بین کنترل رسمی و کنترل اجتماعی در رابطه با همکاری زنجیره تامین سبز می پردازد. علاوه بر این، ما تاثیر GPI را بر ارکان سه گانه شرکت به واسطه نتایج نامتناقض در منابع موجود مورد بررسی قرار دادیم. بر اساس نمونه ای از 239 مدیر ارشد در صنعت تولیدی چین، ما فرضیات را از طریق مدل سازی معادلات ساختاری مورد تست قرار دادیم. نتایج نشان داد که کنترل رسمی و کنترل اجتماعی باید به عنوان مکمل هایی در ارتقاء GPI اعمال شود، علاوه بر این، افزایش آگاهی و پذیرش GPI منجر به تحریک عملکرد زیست محیطی و عملکرد اجتماعی بهتر می گردد. رابطه بین GPI و عملکرد مالی توسط هر دو عملکرد زیست محیطی و اجتماعی وساطت می شود. یافته های ما به شرکت کنندگان در B2B در درک GPI و نتایج اجتماعی، اقتصادی و پایداری بالقوه و حمایت از آن ها جهت تدوین استراتژی های مکانیزم کنترل موثرتر کمک می کند. مقدمه: اخیرا در حوزه بنگاه به بنگاه (B2B)، موضوعات مربوط به مدیریت زیست محیطی مورد توجه شدید دانشگاهیان و حرفه ای ها قرار گرفته است. محرک اصلی پشت توسعۀ مدیریت محیطی، فشار حاصل از مقررات و قوانین زیست محیطی است. به منظور انطباق با الزامات صادر شده توسط مقامات ملی و بین المللی، شرکت ها نیازمند اجراء سیاست های مربوطه و ادغام آگاهی های زیست محیطی در عملیات های خود می باشند. به عنوان مثال، کنوانسیون چارچوب ملل متحدد سال 2015 در رابطه با تغییر اقلیم (UNFCCC) منجر به صدور توافقنامه پاریس شد که این توافقنامه به عنوان راهنمایی برای مقررات و اقدامات آینده مربوط به حفاظت زیست محیطی به خدمت گرفته شده و دارای تاثیر زیادی بر رفتار شرکت است. چین به عنوان یکی از امضاء کنندگان این توافقنامه، رسما پیشنهاد کرد که انتشار دی اکسید کربن در واحد تولید ناخالص داخلی تا 65 درصد از سال 2005 تا 2030 کاهش یابد. انواعی از اقدامات مانند به روز رسانی ساختار مصرف انرژی، بهبود کارایی انرژی، تامین برق فاقد کربن که در آن رفتارهای شرکت تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می گیرد، باید بهبود یابد (وانگ و زانگ، 2019). محرک دیگر، رشد آگاهی مصرف کننده از آسیب زیست محیطی ناشی از فعالیت های تولیدی صنایع می باشد که منجر به بروز تغییرات قابل توجهی در ترجیحات مصرف کننده و افزایش میل به خرید محصولات سبز می گردد (وانگ، لیا، شانگ، لیو، لیونگ، 2012).

نمونه متن انگلیسی مقاله

As an important part of social innovation, green product innovation (GPI) is widely regarded as a beneficial strategy for firms to achieve sustainable success. While the way to effectively leverage GPI has not been fully invested. To address this lack, this study examines the antecedent role of inter-organizational control mechanism by investigating the nature of the interplay between formal control and social control in relation to green supply chain collaboration. In addition, we probe the impact of GPI on firm triple bottom line due to the inconsistent results in existing literature. Based on a sample of 239 senior managers and directors in the Chinese manufacturing industry, we test the hypotheses through moderated structural equations modelling. The results show that formal control and social control should be applied as complements in promoting GPI, while only working on Moreover, enhance the awareness and adoption of GPI stimulates better environmental performance and social performance as a result. The relationship between GPI and financial performance is mediated by both environmental and social performance. Our findings will help B2B participants understand the GPI and potential sustainable, social and economic outcomes, and support them formulate more effective control mechanism strategies. Introduction: Recently within the business-to-business (B2B) domain, topics related to environmental management have been attracting increasing attention from both academics and practitioners. One main driver behind the development of environmental management is the corresponding pressure from environmental regulations and laws. In order to comply with requirements issued by national and international authorities, firms need to implement relevant policies and to integrate environmental consciousness into their operations. For example, the 2015 United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) led to the Paris Agreement, which serves as a guide for future legislation and actions on environmental protection and has been making a great impact on firms' behaviour. China, as one of the signatories, officially proposed to cut carbon dioxide emissions per unit of GDP by 65% from the 2005's level by 2030. Varies of actions have been improved, like upgrading energy consumption structure, improving energy efficiency, decarbonising power supply, in which influence enterprises' behaviours in a great extent (Wang & Zhang, 2019). Another driver is the growing customer awareness of the environmental damage caused by industrial manufacturing activities, which has led to notable changes in customers' preferences and an increasing tendency to purchase green products (Wong, Lai, Shang, Lu, & Leung, 2012).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پیشینه ها و پیامدهای نوآوری محصول سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi