دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز در سوپرمارکت ها: جایگزین های بازاریابی مرسوم

عنوان فارسی

بازاریابی سبز در سوپرمارکت ها: جایگزین های بازاریابی مرسوم و رقومی شده برای کاهش دادن ضایعات

عنوان انگلیسی

Green marketing in supermarkets: Conventional and digitized marketing alternatives to reduce waste

کلمات کلیدی :

  آمیخته بازاریابی؛ بخش بندی بازار؛ بازاریابی دیجیتال؛ پایداری؛ بازاریابی سبز

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 192
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله تلاش دارد تا اقدامات بازاریابی سبز را که می تواند ضایعات غذایی محصولات دارای عمر قفسه ای کوتاه توسّط خرده فروش ها را کاهش دهد، شناسایی و تحلیل نماید و راهبردهای موثّری را برای کاهش دادن ضایعات غذایی پیشنهاد کند. این مقاله مبتنی بر مطالعات چندموردی سوپرمارکت های منتخَب است که راهبردهای تاکید کننده بر کاهش دادن ضایعات غذایی را اجرا کرده اند. یافته ها، نشانگر اقدامات مرسوم و رقومی شده بازاریابی سبز است که باید به ترتیب ذیل اجرایی گردد: محصول، مکان عرضه، قیمت، و ترویج. ابتدا، محصولات باید بر اساس برند خرده فروشان و برند تامین کنندگان دسته بندی شوند. این دسته بندی به جلوگیری کردن از مشکلات آتی در اَقلامی که دارای برند سوپرمارکت هستند، کمک می کند. همچنین، این دسته بندی برای تعریف کردن مکان عرضه، قیمت، و ترویج صحیح محصولات دارای عمر قفسه ای کوتاه مفید است. بعلاوه، قیمت گذاری اَقلام دارای عمر قفسه ای کوتاه، باید پویا باشد. در نهایت، بذل توجه دقیق به محل قرارگیری محصولات عرضه شده در داخل فروشگاه نیز می تواند کمک کند تا حدّاکثر فروش انجام شود، و ضایعات غذایی کاهش یابد. مقدّمه: سوپرمارکت ها و مصرف کنندگان، جزو سطوح پایانی در یک زنجیره غذایی هستند. ضایعات غذایی در سطوح پایانی زنجیره غذایی می تواند مسئولیت تقریباً 60% از مشکلات اقلیمی را برعهده داشته باشد ( برِتّا و همکاران، 2017). حدود 10% از ضایعات غذایی در فعّالیت های خرده فروشی و 20% دیگر توسّط مصرف کنندگان اتّفاق می افتد ( وارتون و همکاران، 2021) . ضایعات غذایی در سوپرمارکت ها هنگامی رخ می دهد که محصولات فاسدشدنی قبل از به پایان رسیدن عمر قفسه ای خود بطور کامل فروخته نمی شوند یا هنگامیکه مصرف کنندگان از خریداری محصولاتی که تاریخ انقضای آنها نزدیک گردیده ( اما هنوز نرسیده است) اجتناب می کنند، بویژه اگر قادر نباشند محصولات را قبل از تاریخ انقضای واقعی آنها به مصرف برسانند. فروشگاه ها تحت فشار هستند تا محصولات نزدیک به تاریخ انقضا را دور بریزند تا فضای قفسه برای ذخیره سازی محصولات تازه تر فراهم گردد. محصولات تازه، با قیمت های بیشتری به فروش می رسند. با این وجود، اَقلام خارج شده از یک قفسه ممکن است توسّط سوپرمارکت ها یا تامین کنندگان آنها دور ریخته شود. مطالعات قبل به ضایعات غذایی ناشی از فرا رسیدن تاریخ انقضا توجه کرده اند، اما درک اندکی از مواجه شدن با محصولاتی وجود دارد که به تاریخ انقضای خود نزدیک شده اند ( اما هنوز منقضی نشده اند) . برای برطرف کردن این خلاء، این مطالعه تنها بر غذاهای فرآوری شده که پایان عمر قفسه ای آنها نزدیک گردیده اما هنوز نگذشته است، متمرکز می باشد. فرض این است که غلبه کردن بر دور ریخته شدن اَقلام نزدیک شونده به تاریخ انقضا ممکن است به رویکردها و اقدامات متفاوت نسبت به آنچه در مورد محصولات تاریخ گذشته اعمال می گردد، نیازمند باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This article seeks to identify and analyze green marketing actions that can reduce food waste (FW) of short shelf life (SSL) products by retailers and to propose effective FW mitigation strategies. The article is based on a multiple case study of selected supermarkets that have enacted strategies that emphasize FW reduction. The findings unveil both conventional or digitized green marketing actions that should be implemented in the following sequence: product, place, price, and promotion. First, products need to be grouped into categories based on retailers’ brand and suppliers’ brand. This help to prevent future problems with the items that bear the supermarket’s brand. This categorization is also helpful in defining the right place, price, and promotion for products with SSL. Besides, the pricing of items with SSL should be dynamic. Lastly, careful attention paid to where offers are placed inside stores also can also help to leverage sales, leading to reduced food waste. Introduction: Supermarkets and consumers are some of the last tiers in a food chain. Food waste (FW) at the final tiers of the food chain can be responsible for approximately 60% of climate problems (Beretta et al., 2017). Around 10% of FW occur in retail activities and another 20% are caused by consumers (Wharton et al., 2021). The FW in supermarkets happens when perishable products are not fully sold before the end of their shelf life or when products that are nearing (but have not reached) their expiry date are shunned by consumers, especially if they are not able to consume them before the actual date of expiration. Stores are pressured to discard products near the expiration date to create shelf space to stock fresher ones. Fresh products generate sales at higher prices. However, items removed from a shelf may be disposed of by supermarkets or their suppliers. Past studies have considered FW resulting from the expiration date, but little is understood about dealing with products nearing (but not yet hit) the expiration date. To fill this gap, this study focuses only on processed foods close to the end of the shelf life but that has not yet passed that date. It is supposed that overcoming the disposal of the items near the expiration date might require different approaches and actions from those applied to products past their expiration date.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز در سوپرمارکت ها: جایگزین های بازاریابی مرسوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi