دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی ابزارهای بازاریابی سبز در گردشگری روستایی

عنوان فارسی

پیاده سازی ابزارهای بازاریابی سبز در گردشگری روستایی: آمادگی گردشگران؟

عنوان انگلیسی

The Implementation of Green Marketing Tools in Rural Tourism: The Readiness of Tourists?

کلمات کلیدی :

  ابزارهای بازاریابی سبز؛ رفتار خرید سبز؛ مالزی؛ گردشگری روستایی؛ تئوری رفتار برنامه ریزی شده؛ دیدگاه گردشگران

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 103
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، مفاهیم و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری، مفاهیم و توصیه ها: این مطالعه، با ارائه خلاصه ای مبنی بر این که اجزای سه بعدی ابزارهای بازاریابی سبز (یعنی برند زیستی، برچسب زیستی و تبلیغات زیست محیطی)، ارتباطی مثبت و معنادار با رفتار خرید سبز مقاصد توریسم روستایی دارند که توسط دیدگاه های توریستی مورد بررسی قرار گرفته، به نتیجه گیری می پردازد. بنابراین مطالعه در دست، به حجم اطلاعات، درباره بازاریابی توریسم روستایی و مدیریت آن، از طریق بهبودبخشی درک فاکتورهایی که بر گرایش توریست ها در مقاصد توریسم روستایی، در زمینه تصمیم گیری برای رفتارهای خرید سبز، اثر می گذارد، نقش داشته است. علاوه بر آن، مطالعه در دست، توانسته است روابط موجود میان برند زیستی، برجسب زیستی و تبلیغات زیست محیطی و رفتار خرید سبز مصرف کنندگان را بر پایه TPB (به خصوص در میان توریست هایی که در مقاصد توریسم روستایی، در کوچینگ، ساراواک هستند)، تائید اعتبار کند. ساختارهای سه بعدی ابزارهای بازاریابی سبز نیز بر گرایش های توریست های روستایی و رفتارهای خرید سبز آن ها، تاثیر داشته است. با وجود این که مقالات زیادی در زمینه سندسازی مطالعه ابزارهای بازاریابی سبز، در زمینه رفتار خرید سبز وجود دارد، بیشتر این مقالات، در توریسم روستایی و موقعیت غربی اتفاق افتاده است. هیچ مطالعه شناخته شده ای، رابطه ابزارهای بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز را از دیدگاه توریست هایی که به مقاصد توریسم روستایی رفته اند، بررسی نکرده است. بنابراین، این مطالعه، به مقالات، ازدیدگاه جغرافیایی کشور آسیایی، به خصوص در موقعیت مالزی، به صورت ترکیبی با چارچوب پذیرشی که در موقعیت توریسم روستایی، آزمایش می شود، ارزش می افزاید. دلالت عملی مطالعه در دست، ارائه رهنمودهایی برای بازاریابان است تا بتواند تکنیک های تبلیغی محصولات سبز خود را به منظور تقویت مصرف سبز، در میان مصرف کنندگان (به خصوص در مقاصد توریسم روستایی)، استراتژی سازی کند. عبارت بازاریاب، تنها به یک بازاریاب، با گواهینامه های حرفه ای اشاره ندارد بلکه می تواند هر جامعه محلی ای باشد که در فعالیت های توریسم، دخالت دارد. این جوامع، شامل مالکان خانه های اجاره ای، راهنمای تور، ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل و ... می شوند. یافته های این مطالعه، ساختارهای سه بعدی ابزارهای بازاریابی (برچسب های زیستی، برندهای زیستی و تبلیغات زیست محیطی) را به عنوان فاکتورهایی مهم، در تاثیرگذاری بر رفتار خرید سبز توریست ها، در مقاصد توریسم روستایی، ارائه می کنند. بنابراین بازاریابان هدف، باید تمرکز خود را بیشتر بر ساختارهای سه بعدی ابزارهای بازاریابی سبز، در توسعه برنامه های بازاریابی خود بگذارند. علاوه بر بازاریابان، دولت مالزی، بخش های شرکتی و جامعه نیز باید اداره و نظارت محیط زیست را تقویت نمایند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion, implications, and recommendations: This study concludes with a summary that the three-dimensional components of green marketing tools, that is, eco-brand, eco-label, and environmental advertisement are significantly and positively correlated with the green purchasing behavior of rural tourism destinations, which were examined from the tourists’ perspectives. Thus, the present study has contributed to the body of knowledge in rural tourism marketing and management by enhancing the understanding of factors that influence the attitude of tourists in rural tourism destinations in making decisions for green purchasing behaviors. In addition, the current study has also confirmed and validated that relationships exist between eco-brand, eco-label, and environmental advertisement and green purchasing behavior of consumers based on TPB, particularly among tourists in rural tourism destinations in Kuching, Sarawak. The three-dimensional constructs of green marketing tools were found to influence rural tourists’ attitudes and their green purchasing behaviors. Although there is substantial literature documenting the study of green marketing tools on green purchasing behavior, most of them have taken place in urban tourism and the Western context. No known research works have investigated the relationship of green marketing tools on green purchasing behavior from the perspective of tourists who visited rural tourism destinations. Hence, this study adds value to the literature from the geographical perspective of an Asian country, particularly in a Malaysian context, coupled with the research framework being tested in the rural tourism context. The practical implication of the study is to provide guidance for the marketers to strategize their promotion techniques of green products in order to foster green consumption among consumers, particularly in rural tourism destinations. The term “marketers” does not solely refer to marketers with professional certifications, but can also be any local community who is involved in tourism activities. These include homestay owners, tour guides, transportation providers, and others. The findings of the study established the three-dimensional constructs of green marketing tools (eco-labels, eco-brands, and environmental advertisement) as important in influencing the tourists’ green purchasing behavior in rural tourism destinations. Thus, destination marketers can focus more on the three-dimensional constructs of green marketing tools in developing their marketing plans. Besides marketers, the Malaysian government, corporate sectors, and the society should also strengthen the environmental governance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی ابزارهای بازاریابی سبز در گردشگری روستایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi