دانلود ترجمه مقاله یک مدل توالی فازی برای درک برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های تولیدی

عنوان فارسی

یک مدل توالی فازی برای درک برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های تولیدی

عنوان انگلیسی

A Fuzzy Sequential Model for Realization of Strategic Planning in Manufacturing Firms

کلمات کلیدی :

  برنامه ریزی استراتژیک؛ تصمیم گیری چند معیاره؛ آنالیز SWOT؛ طبقه بندی بولدن؛ ANP فازی؛ SMEهای تولیدی

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 31
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. مدل پیشنهادی و کاربرد آن 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – برنامه ریزی استراتژیک یک ابزار مدیریتی حیاتی برای طراحی اهداف بلند مدت کسب و کاری بوده و نه تنها برای کسب و کارهای بزرگ به کار می رود بلکه برای کسب و کارهای کوچک با منابع محدود نیز مفید می باشد. به منظور اجرای کارآمد این هدف، سازمان ها باید نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کنند. سازمان ها باید یک سری برنامه ریزی های عملکردی مناسب برای غلبه بر این ضعف ها اتخاذ کنند، همچنین اولویت بندی برنامه ریزی های عملیاتی بر اساس منابع محدود بسیار مهم می باشد. در اقدامات فعلی، مدل پیوسته ای برای غلبه بر این مسائل اولویت بندی در مقالات مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار نگرفته است. علاوه بر این، ما یک مدل توالی فازی (FSM) برای کمک به سازمان ها در فرآیندهای برنامه ریزی استراتژیک ارائه داده ایم. این مدل شامل چهار مرحله می باشد که عبارتند از: تعیین باز در بهبود زمینه ها (OIAs)، تعیین علل ریسه ای، توسعه برنامه های عملکردی برای هر علت ریشه ای و تعیین اولویت های OIAs در برنامه های عملکردی. مدل پیشنهادی در یک شرکت کوچک تولیدی محلی (SME) در قالب یک مطالعه موردی در جهان واقعی به کار گرفته شده است. نتایج این مطالعه موردی نشان می دهند که OIAهای دارای اولویت نسبتاً بالا برای SME عبارتند از نوآوری های ناکافی مدیران متوسط در در زمینه طراحی پژوهش و توسعه (R & D) و فرآیندهای توسعه محصول (P & D) در اندازه های کوچک.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Strategic planning is a vital management tool for projecting the long-range business goals and is not only for big businesses, but also applicable to small businesses in spite of their limited resources. To do this effectively, organizations should determine their strengths and weaknesses. Organizations have to produce appropriate action plans to overcome these weaknesses and it is very important to prioritize the action plans according to limited resources. In the current practice, a sequential model for overcoming this prioritization problem has not been studied in the related literature. Therefore we proposed a fuzzy sequential model (FSM) to help organizations in strategic planning process. This model includes four steps which are; determining open to improvement areas (OIAs), determining the root cause, developing action plans for each root cause and determining priority of OIAs hence action plans respectively. The proposed model was applied in a local manufacturing small medium enterprise (SME) as a real world case study. Results of the case study show that relatively more prioritized OIAs for the SME are, “mid-level managers take inadequate initiatives”, “failure to comply with the design calendar in Research & Development (R&D) and Product Development (P&D) processes”, “small lot sizes”, respectively.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله یک مدل توالی فازی برای درک برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi