دانلود ترجمه مقاله پیاده سازی مدیریت دانش در مدیریت زنجیره تامین
عنوان فارسی |
چارچوبی برای پیاده سازی مدیریت دانش در مدیریت زنجیره تامین |
عنوان انگلیسی |
A Framework for the Implementation of Knowledge Management in Supply Chain Management |
کلمات کلیدی : |
  زنجیره ارزش؛ مدیریت زنجیره تامین؛ مدیریت دانش؛ مدیریت زنجیره تامین |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش؛ مدیریت زنجیره تامین |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 16 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری و مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری 7. پیشنهادات
مدیریت دانش (KM) یکی از مهمترین منابع رقابتی در هر سازمان است، بگونه ای که بسیاری بر این باور هستند که شرکت هایی که می توانند دانش کسب کنند و آنرا سریعتر بکار ببندند، در بازار رقابتی، موفق تر خواهند بود. از سوی دیگر، اهمیت رقابت بین شرکت ها از بین رفته است و رقابت بین زنجیره های تامین برای تولید حداکثر ارزش برای مشتری، مورد تاکید قرار گرفته است. مدیریت زنجیره تامین به صورت یک وضعیت استراتژیک عملکردی در صنایع خدماتی و تولیدی، فرض شده است. در ده سال گذشته، شرکت ها، به میزان زیادی استراتژی های مدیریت زنجیره تامین را در سازمان خود پیاده سازی کرده اند. مدیریت دانش، قابلیت و کارایی عمده مدیریت زنجیره تامین است و عنصر حیاتی محیط سازمانی چند فرهنگی و نیازمند به اطلاعات، می باشد. درک اهمیت مدیریت دانش در زنجیره تامین، تلاشی است در جهت فراهم کردن یک چارچوب مفهومی برای مدیریت دانش در مدیریت تامین، بنابراین، یک مطالعه موردی توسط شرکت های فرانسوی انجام شده است. این پژوهش براساس پرسشنامه حاوی 66 گویه چند گزینه ای، انجام شد. در آنها، تعداد اندکی سوال در مورد مدیریت دانش، ماتریس دانش نوناکا و شیوه های مدیریت دانش، وجود داشت. در آخر، خلاصه ای از یافته ها و نتایج مدیریت دانش زنجیره تامین ارائه شد.
Knowledge management (KM) is one of the most important competitive resources in each organization so that many believe that companies who can get knowledge and applies it faster, they will be more successful in competitive market. On the other hand, the importance of competition between companies has been lost and the competition between supply chains to produce maximum values for customer has been emphasized. Supply chain management is assumed as operational strategic situation in service and product industries. Over the last 10 years the companies has implemented strongly supply chain management strategies in their organization. Knowledge management is major capability of supply chain management and vital element of intensive information and multi-cultural organizational environment. Understanding the importance of knowledge management in the supply chain is an attempt to provide a conceptual framework for the knowledge management in managing supply so a case study was conducted by French companies. This research was conducted based on questionnaire containing multiple- choice 66 items. Of among, these are a few questions about knowledge management, knowledge matrix Nonaka and knowledge management practices. Finally, a summary of findings and results of knowledge management of the supply chain was provided.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.