دانلود ترجمه مقاله چگونه نوآوری محصول را در یک بخش بی اثر، تقویت کنیم

عنوان فارسی

چگونه نوآوری محصول سبز را در یک بخش بی اثر، تقویت کنیم

عنوان انگلیسی

How to foster green product innovation in an inert sector

کلمات کلیدی :

  نوآوری محصول سبز؛ توسعه محصول سبز؛ چرخه مطلوب؛ نظریه وابستگی به منابع؛ املاک و مستغلات سبز

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش 4. نتایج برای چرخه مطلوب 5. موانع مربوط به یک صنعت ساخت و ساز سبز 6. دلالت های عملی ارتقای یک صنعت ساختمانی سبز و شروع یک چرخه مطلوب 7. مطالعات موردی و بهترین شیوه ها 8. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – نوآوریهای محصولات سبز، تعداد زیادی مزیت قطعی برای ذینفعان مختلف در سراسر چرخه حیات آنها (استخراج مواد خام، تولید، استفاده و نگهداری، انتهای حیات)، ارائه می دهند. اما، در بخش های بی اثر، مانند صنعت ساختمان سازی، توسعه محصولات سبز هنوز برای برآورده کردن نیازهای آینده کند و ضعیف است. برای پیشبرد نوآوری سبز، این مقاله، کاربرد یک دور باطل در صنعت ساختمان سازی را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر آن، پتانسیل نوآوریهای محصول سبز برای تولید و حفظ رشد اقتصادی، مورد تحلیل قرار می گیرد. در آخر، موانع و دلالت های عملی برای صنعت ساختمان سازی سبز، ارائه می شوند. این مطالعه کیفی براساس یک مرور ادبی ، 25 مصاحبه با خبرگان (متخصصان) و سه مطالعه موردی از رهبران سبز است. علاوه بر آن، نوآوریهای محصول سبز، بازده و شایستگی های اصلی را تقویت می بخشند. اما، هزینه های اولیه زیاد، روش های حسابداری منسوخ و پیچیدگی پروژه های ساختمان سازی، به عنوان موانع اصلی برای پیاده سازی شناسایی می شوند. این موانع با 1) افزایش آگهی در مصرف کنندگان و سرمایه گذاران موسساتی 2) همکاری و انتقال دانش بین ذینفعان و 3) یک اثر کششی رهبران سبز که مزیت های مالی و زیست محیطی پروژه های سبز را اطلاع رسانی می کنند، قابل رفع هستند. این نتایج، نظریه وابستگی به منابع را تایید می کند و اهمیت محیط زیست برای شرکت ها را نشان می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Green product innovations offer a large number of compelling benefits to different stakeholders throughout their life cycle (raw material extraction, production, use and maintenance, end of life). However, in inert sectors such as the construction industry, the development of green products is still too slow to meet future needs. To push green innovation, this article investigates the application of a virtuous circle in the construction industry. Additionally, the potential of green product innovations to generate and sustain economic growth is analyzed. Finally, barriers and practical implications for a green construction industry are presented. The qualitative study is based on a literature review, 25 expert interviews, and three case studies of green leaders. Results indicate that a virtuous circle is possible and has the potential to change the construction industry. Moreover, green product innovations strengthen efficiency and core competences. However, high perceived initial costs, outdated accounting methods, and the complexity of construction projects are identified as main barriers to implementation. These barriers can be counteracted by 1) increased awareness among consumers and institutional investors, 2) collaboration and knowledge transfer between stakeholders, and 3) a pull-effect of green leaders who communicate the financial and environmental benefits of green projects. The results support the resource dependence theory and demonstrate the relevance of the external environment on companies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله چگونه نوآوری محصول را در یک بخش بی اثر، تقویت کنیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi