دانلود ترجمه مقاله موقعیت جغرافیایی شرکت و افشای داوطلبانه
عنوان فارسی |
موقعیت جغرافیایی شرکت و افشای داوطلبانه |
عنوان انگلیسی |
Firm geographic location and voluntary disclosure |
کلمات کلیدی : |
  جغرافیا؛ محل شرکت؛ هزینه های نمایندگی؛ افشای داوطلبانه |
درسهای مرتبط | حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. ساختار متغیرها و داده ها 4. روش تحقیق و نتایج تجربی 5. نتیجه گیری
هدف این تحقیق، بررسی تاثیر محل جغرافیایی شرکت بر سیاست افشاء داوطلبانه آن می باشد. فرضیه تحقیق این است که فاصله جغرافیایی شرکت از مناطق کلان شهر، هزینه نظارت بر اقدامات مدیریت را افزایش می دهد و این نیز انگیزه افشاء داوطلبانه توسط شرکتهای دور در گزارشات سالانه خود را افزایش داده، اطلاعات قابل دسترس برای سرمایه گذاران را بهبود بخشیده و مشکلات سازمان را کاهش می دهد. براساس نمونه ای متشکل از 260 شرکت فرانسوی در دوره 2010-2007، فرضیه ما تایید می شود، مبنی بر اینکه با افزایش فاصله شرکت از منطقه پاریس، سطح افشاء داوطلبانه در گزارشات سالانه افزایش می یابد. این گفته همسو با این استدلال است که، شرکتهای دور به افشاء داوطلبانه بیشتر متعهد شده و هزینه های ناشی از دوری جغرافیایی و مشکلات سازمانی را کاهش می دهند. نتایج ما نسبت به معیارهای ارزیابی افشاء داوطلبانه جایگزین، چندین نماینده محل جغرافیایی و تکنیک های برآورد جایگزین، دقیق تر می باشند. نتایج ما موید تاثیر مثبت فاصله بر میزان افشاء داوطلبانه می باشند. مقدمه: علیرغم پیشرفتهای فنی، محل جغرافیایی شرکت نقش مهمی در تعیین تصمیمات سرمایه گذاری بازی می کند. نزدیکی شرکت به سرمایه گذاران اصلی همچون صندوق مشترک، صندوق پوشش ریسک، بانک های سرمایه گذاری، و تحلیلگران مالی، رویت پذیری شرکت را افزایش داده و وظیفه نظارت توسط سهامداران خارجی را کم هزینه می سازد. بنابراین، سرمایه گذاران نزدیک حقیقی و حقوقی، تمایل بالایی به سرمایه گذاری در شرکتهای نزدیک از نظر جغرافیایی نشان می دهند. شواهد روایی نشان می دهند که چندین سرمایه گذار جسور ترجیح می دهند در شرکتهایی سرمایه گذاری کنند که در فاصله 20 دقیقه ای از آنها می باشد. برای مثال، وب سایت شبکه اجتماعی فیسبوک، در سال 2004 دفتر اصلی خود را به سیلیکون ولی انتقال داد تا از دسترسی آسان به سرمایه بهره بگیرد؛ یک سال بعد، اولین دور تامین مالی خود را از Accel Partners دریافت کرد که به فاصله 4 بلوک از آنها قرار داشت (تیان 2011).
This study aims to shed light on the effect of a firm’s geographic location on its voluntary disclosure policy. It hypothesizes that a firm’s geographic distance from metropolitan areas increases the cost of oversight of managerial actions, which creates incentives for remotely located firms to make more voluntary disclosures in their annual reports that improve information available to investors and hence mitigate agency conflicts. Based on a sample of 260 French listed firms spanning the period 2007–2010, we find support for our hypothesis that as a firm’s distance from the Paris region increases, its level of voluntary disclosure in annual reports increases as well. This is consistent with the notion that remote firms are likely to pre-commit to higher voluntary disclosure so as to reduce oversight costs arising from geographic remoteness and mitigate agency conflicts. Our results are robust to alternative measures of voluntary disclosure, to several geographic location proxies, and to alternative estimation techniques. Collectively, they confirm the positive effect of distance on the extent of voluntary disclosure. Introduction: Despite technological advances, firm geographic location still plays a major role in determining investment decisions. Firm proximity to core investors such as mutual funds, hedge funds, investment banks, and financial analysts increases firm visibility and makes the task of monitoring by external shareholders less costly. Therefore, proximate investors, both individuals and institutions, exhibit a higher propensity to invest in geographically proximate firms. Anecdotal evidence shows that many venture capitalists prefer to fund start-up companies that are located within a 20–minute drive from their offices. For instance, the social networking website Facebook moved its base of operations to Silicon Valley in 2004 to benefit from easier access to venture capital; one year later it received its first round of financing from Accel Partners, located just four blocks away from (Tian, 2011).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.