دانلود ترجمه مقاله عوامل تشکیل دهنده دینامیک های سازمانی در مدیریت دانش استراتژیک
عنوان فارسی |
عوامل تشکیل دهنده دینامیک های سازمانی در مدیریت دانش استراتژیک |
عنوان انگلیسی |
Factors shaping organizational dynamics in strategic knowledge management |
کلمات کلیدی : |
  دانش؛ استراتژی؛ کدگذاری، شخصی سازی؛ دینامیک ها؛ رقابت |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک؛ مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 63 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مدیریت دانش و سازمانی استراتژیک 3. استراتژی های دانش – کدگذاری در برابر شخصی سازی 4. روش تحقیق 5. مطالعات موردی 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – دانش به عنوان دارایی ارزشمند سازمان ها به طور فزاینده ای با تفکر درباره استراتژی دخیل است.مطالعات مدیریت دانش (KM) نشان می دهند که مدیران درگیر در تصمیم گیری غالبا درک ضعیفی از اهمیت استراتژیکی دانش دارند. هنگام بررسی چالش های تشریح و طراحی یک استراتژی دانش، منطق کدگذاری و شخصی سازی، متمایز شده و مورد توجه قرار می گیرد. این مقاله شواهدی از چهار مطالعه موردی برای شناسایی فاکتورهایی که زمینه های در حال تحول استراتژی های دانش را شکل می دهند ارائه داده است. در این شرایط است که چالش بررسی و بازنگری مداوم و مستمر ترکیب جنبه های کدگذاری و شخصی سازی KM استراتژیک، عملی می گردد. این موارد با رجوع به رقابت خارجی، رهبری، خط مشی های سازمانی، فرهنگ و تکنولوژی در قالب پایه ای برای پیشبرد چارچوبی پویاتر برای تحلیل استراتژی های دانش آنالیز می گردند.
Knowledge as a valuable asset of organizations is increasingly incorporated into thinking about strategy. Studies of knowledge management (KM) suggest that executives engaged in decision making often have a slender understanding of the strategic significance of knowledge. When addressing the challenge of explicating and designing a knowledge strategy, logics of codification and personalization have been differentiated and commended. The paper draws upon evidence from four case studies to identify factors that shape the evolving contexts of knowledge strategies. It is in these contexts that the challenge of continuously reviewing and revising the mix of codifying and personalizing aspects of strategic KM is practically accomplished. The cases are analysed with reference to external competition, leadership, organizational politics, culture and technology as a basis for advancing a more dynamic framework for the analysis of knowledge strategies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.