دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر بررسی موضوعات مهم بازاریابی

عنوان فارسی

عوامل موثر بر بررسی موضوعات مهم بازاریابی: دلالت ها و پیشنهادات

عنوان انگلیسی

Factors affecting the study of important marketing issues: Implications and recommendations

کلمات کلیدی :

  تحقیقات دانشگاهی؛ تاثیر؛ آکادمی بازاریابی؛ علم بازاریابی؛ تفکر بازاریابی؛ حوزه بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 48
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. اهمیت در برابر ارتباط برای یک موضوع پژوهشی 2. آگاهی از مسائل بازاریابی مهم 3. امکان بررسی مسائل مهم بازاریابی 4. انگیزه بررسی مسائل مهم بازاریابی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

تحقیقات دانشگاهی در بازاریابی اطلاعات، ابزارهای مفید زیادی را در طی سال ها ایجاد کرده است. با این حال، اخیرا، تعداد زیادی از محققان ابراز نگرانی کردند که بخش زیادی از تحقیقات دانشگاهی اخیر چندان مفید نیستند. ما دلایل این مساله را بررسی کردیم و مجموعه ای از پیشنهادات برای رفع آن ها ارائه کردیم. ابتدا، سه فاکتور عمومی که باید به منظور توسعه بینش های بازاریابی مهم ارائه شود را شناسایی کردیم: 1) آگاهی از مسائل مهم بازاریابی، 2) توانایی بررسی این مسائل و 3) انگیزه بررسی آن ها. با استفاده از این موارد به عنوان یک چارچوب، ما چندین متغیر را شناسایی کردیم که ممکن است احتمال مطالعه مسائل مهم بازاریابی ما را کاهش دهد. این متغیرها بیانگر اقداماتی هستند که ما به منظور افزایش احتمال ایجاد بینش ها و ابزارهای مهم بازاریابی انجام می دهیم. در طی چند دهه گذشته، تحقیقات دانشگاهی در زمینه بازاریابی برخی نظریه ها، چارچوب ها، مدل ها و ابزارهای تصمیم گیری مهم را ارائه کرده است. نمونه هایی از چنین تحقیقات به شرح زیر می باشد: هوآوارد و شِت (1969) نظریه رفتار خریدار را ارائه کردند، پاراسورامان، زایتهامل و باری (1985) نظریه کیفیت خدمات را توسعه دادند، تولی، کوهلی و بارادواج (2007) دیدگاه جدید راه حل های مشتری را پیشنهاد کردند، سراتاوا، شروانی و فاهای (1998) چارچوبی را توسعه دادند که مدیریت دارایی مبتنی بر بازار را به ارزش سهامداران متصل ساختند، گادانگی و لیتل (1983) مدلی را برای پیش بینی اثرات اقدامات بازاریابی بر انتخاب برند توسعه دادند، گریین و سیرنیواسان (1990) آنالیز مشترک را برای طراحی محصولات مورد بحث قرار داده و راست، لمون و زیتهامال (2004) یک رویکرد مبتنی بر دارایی مشتری را برای مقایسه سرمایه گذاری در زمینه بازاریابی توسعه دادند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Academic research in marketing has produced many useful insights and tools over the years. Lately, however, an increasing number of scholars have voiced concern that much of the current academic research is not particularly useful. We explore reasons why this may be the case, and offer a set of recommendations to address them. We first identify three general factors that must be present in order for academics to develop important marketing insights: (i) awareness of important marketing issues, (ii) ability to address these issues, and (iii) motivation to address them. Using this as a framework, we identify several variables that may be reducing the likelihood of our studying important marketing issues. These variables suggest actions that we may take to increase the likelihood of our producing important marketing insights and tools. Over the last several decades, academic research in marketing has generated a number of important theories, frameworks, models and decision-making tools. There are many examples of such work: Howard and Sheth (1969) build a theory of buyer behavior; Parasuraman, Zeithaml, and Berry (1985) develop a theory of service quality; Tuli, Kohli, and Bharadwaj (2007) propose a new view of customer solutions; Srivastava, Shervani, and Fahey (1998) develop a framework that links market-based asset management to shareholder value; Guadagni and Little (1983) develop a model for predicting effects of marketing actions on brand choices; Green and Srinivasan (1990) discuss conjoint analyses for designing products; and Rust, Lemon, and Zeithaml (2004) develop a customer-equity based approach for comparing marketing investments.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر بررسی موضوعات مهم بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi