دانلود ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی و مدیریت: بررسی روندها و شکاف ها
عنوان فارسی |
آموزش کارآفرینی و مدیریت: بررسی روندها و شکاف ها |
عنوان انگلیسی |
Entrepreneurship and management education: Exploring trends and gaps |
کلمات کلیدی : |
  آموزش؛ کارآفرینی؛ آموزش مدیریت |
درسهای مرتبط | مدیریت آموزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نقش کارآفرینی در شیوه های مدیریت جهانی 3. اهمیت آموزش کارآفرینی 4. مروری بر مقالات 5. تحقیقات آتی 6. نتیجه گیری
آموزش کارآفرینی به دلیل توانایی آن در پیوند نظریه و عمل، یکی از محبوب ترین دروس آموزش مدیریت محسوب می شود. با وجود محبوبیت آن، تحقیقات در خصوص این موضوع به دلیل ماهیت میان رشته ای این رشته که مطالعه آن را خاص و متمایز می کند، همچنان در مراحل اولیه است. هدف از این مقاله این است که نشان دهد به چه طریقی آموزش کارآفرینی بایستی برمبنای تحول دیجیتال که در بحران اخیر کووید 19 ضروری است، تغییر کند. همچنین، اهمیت در نظرگفتن دیدگاه کارآفرینی نیز در شیوه های آموزشی مطرح شده است و از این رو تنوع این رشته را برجسته می کند. همچنین در این مطالعه، زیرساختهای مختلف نظری در زمینه آموزش کارآفرینی نیز برجسته میشود که مستلزم تفکر در جهات جدید در خصوص رویکردهای آموزشی آتی می باشد. این بدان معناست که برای مقابله با شیوع کووید19 فعلی، تأکید بر جریانهای تحقیقاتی که بر اساس تکنیکهای مدیریت بحران، مستلزم توجه بیشتری هستند، حائز اهمیت است. همچنین این مطالعه، پیشنهادات مختلفی را ارائه می دهد که حاکی از آن است که در بیان دیدگاههای جدید که ماهیت و نحوه درک آموزش کارآفرینی در جامعه را تغییر میدهد، اعتبار و برتری وجود دارد.
Entrepreneurship education is one of the most popular management education subjects due to its ability to link practice with theory. Despite its popularity, research on the topic is still in its infancy due to the interdisciplinary nature of the field that makes it unique to study. The aim of this editorial article is to highlight how entrepreneurship education needs to change based on the digital transformation made necessary by the recent COVID-19 crisis. The importance of embedding an entrepreneurship perspective within educational practices is stated that highlights the diversity of the field. The different theoretical underpinnings of entrepreneurship education are also highlighted that suggest a need to think in new directions about possible future pedagogical approaches. This means it is important to stress the research streams that need more attention based on crisis management techniques in order to deal with the current COVID-19 pandemic. The article makes several suggestions that make it evident that there is merit in introducing novel perspectives that change the nature and way entrepreneurship education is understood in society.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.