دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت بازاریابی، منابع مالی و پیکربندی فضایی بر انعطاف پذیری بازارمحور

عنوان فارسی

تاثیر قابلیت بازاریابی، منابع مالی و پیکربندی فضایی بر انعطاف پذیری بازارمحور

عنوان انگلیسی

The effect of marketing capability, financing resource and spatial configuration on market-focused flexibility

کلمات کلیدی :

  قابلیت بازاریابی؛ منابع مالی؛ پیکربندی فضایی؛ انعطاف پذیری بازار محور؛ عملکرد اقتصادی؛ مزیت رقابتی؛ مزیت تفاضلی؛ مزیت کم هزینه

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : Inderscience Publishers
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 1.1. تاثیر انعطاف پذیری بر بازار بر مزیت رقابتی و عملکرد 1.2. مدل نظری پیشین انعطاف پذیری های بازار محور 1.3. قابلیت های بازاریابی و انعطاف پذیری بازارمحور 1.4. منابع مالی و انعطاف پذیری بازار محور 1.5. پیکربندی فضایی و انعطاف پذیری بازار محور 2. روش تحقیق 2.1. نمونه 2.2. توسعه ابزار 3. تجزیه و تحلیل آماری 3.1. نتایج تجزیه و تحلیل عامل 3.2. نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه 4. نتیجه گیری 5. نکات مدیریتی 6. محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – به رغم تقاضای اصولی وقانونی انعطاف پذیری، این مفهوم به ندرت از منظر بازاریابی استراتژیک در نظر گرفته شده است. بدون بازار محور بودن، انعطاف پذیری منجر به ایجاد مقادیر برتر و مزیت رقابتی پایدار نخواهد شد. با توجه به کاستی های بالا، این مطالعه انعطاف پذیری شرکت را با اشاره به بازار سرمایه گذاری صادرات معین مورد بررسی قرار می دهد. بر اساس دیدگاه بازاریابی استراتژیک، این مطالعه، سه مجموعه پیشین انعطاف پذیری بازار را مشخص می نماید: قابلیت های بازاریابی، منابع مالی و پیکربندی های فضایی. شواهد تجربی، حمایت معقول از مدل پیشنهادی را نشان دادند. علاوه بر این، این مطالعه با استفاده از شواهد واضح، تأثیر قدرتمند انعطاف پذیری بازارمحور را بر مزایای رقابتی و عملکرد در بازارهای مربوطه، نشان می دهد. در مجموع، این مطالعه به پژوهشگران و مدیران کمک می کند تا مفهوم سازی و سنجش صحیح تری از انعطاف پذیری داشته و درک کنند که این پارامتر چگونه در شرکت توسعه می یابد و چگونه در تعامل با دیگر منابع و توانایی های مهم، بر خروجی ها تاثیرگذار خواهد بود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In spite of the normative appeal of flexibility, the concept has rarely been considered from strategic marketing perspective. Without being market focused, flexibility will not result in superior value creation and sustainable competitive advantage. In the light of the above shortcomings, this study examined a firm’s flexibility with reference to a specified export venture market. Based upon the strategic marketing perspective, this study identified three sets of antecedents of market-focused flexibility: marketing capabilities, financing resources and spatial configurations. The empirical evidences showed reasonable support for the proposed model. In addition, this study brought clear evidences demonstrating the powerful effect of market-focused flexibility on competitive advantages and performance in the corresponding markets. As a whole, this study helps scholars and managers to better conceptualise and measure market-focused flexibility, understand how it develops in the firm and how it works together with other important resources and capabilities to affect outcomes.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت بازاریابی، منابع مالی و پیکربندی فضایی بر انعطاف پذیری بازارمحور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi