دانلود ترجمه مقاله تاثیر گرایش های مدیریت دانش، بازار و کارآفرینی بر تولید پاک تر
عنوان فارسی |
تاثیر گرایش های مدیریت دانش، بازار و کارآفرینی بر تولید پاک تر و مزیت رقابتی پایدار |
عنوان انگلیسی |
The influence of entrepreneurial, market, knowledge management orientations on cleaner production and the sustainable competitive advantage |
کلمات کلیدی : |
  تولید پاکتر؛ مزیت رقابتی پایدار؛ گرایش کارآفرینانه (کارآفرین گرایی)؛ گرایش بازاری (بازار گرایی)؛ گرایش مدیریت دانش؛ برزیل |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 96 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. فرضیه های پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – بنگاه های فعال در بخش های اقتصادی مختلف، نقشی اساسی در تقویت توسعه پایدار در منطقه ای که به آن ورود کرده اند، دارند. با این حال، این شیوه های کاری مرتبط با زیست محیط این سازمان هاست که تاثیرات فوری بر پایداری محیطی را تعیین می کنند. از این نظر، «تولید پاکتر» مسئول کاهش مصرف و انرژی منابع طبیعی و مادی و همچنین مسئول کاهش سیستماتیک ضایعات و انتشار آلاینده ها می باشد. بنابراین، شناسایی راهنماهای استراتژیک که قبل از «تولید پاکتر» می آیند و در نتیجه باعث می شود که سازمان ها به یک «مزیت رقابتی پایدار» زودتر از رقیبانشان برسند، مهم است. در این زمینه، هدف این پژوهش، تحلیل تاثیر محرک های استراتژیک (گرایش کارآفرینانه، گرایش بازاری و گرایش مدیریت دانش) بر تولید پاکتر و مزیت رقابتی پایدار، می باشد. این پژوهش در مورد یک مطالعه پیمایشی انجام شده برروی 1774 شرکت کوچک و متوس در جنوب برزیل، در بخش های صنعت حمل و نقل، تجارت و خدمات می باشد و بوسیله «مدل سازی معادله ساختاری» تحلیل شد که آنرا به عنوان یک پژوهش کمیتی و توصیفی، نشان داد. نتایج نشان می دهند که قبلاً محرک های استراتژیک تاثیر شدیدی بر تولید پاکتر داشته اند که این خاطر نشان کننده این است که همبستگی های بین این سه پیش آیند، شدت بالایی دارند که این نشان دهنده آن است که شرکت های مورد مطالعه از محرک های استراتژیک به صورت جداگانه استفاده می کنند و اینکه، هنگامی که با هم ترکیب شوند، شانس بیشتری برای موفقیت «تولید پاکتر»، با افزایش معنادار «مزیت رقابتی پایدار» برای شرکت های کوچک و متوسط، بوجود می آید. مقدمه: افزایش نگرانی در مورد مسائل زیست محیطی، شهروندان و شرکت ها را وادار به کاهش تولید ضایعات، ترغیب بازیافت کالا، استفاده مجدد و ساخت مجدد می کند. بنابراین، پایداری زیست محیطی، استفاده از شیوه های زیست محیطی در سازمان ها را تقویت می کند. از میان چندین شیوه زیست محیطی، می توان به تولید پاکتر (CP) اشاره کرد که هدفش استفاده هوشمندانه از منابع طبیعی، نوآوری در فرآیندهای سازمانی و حداقل رسانی تولید ضایعات توسط شرکت ها می باشد که این امر برای یک «مزیت رقابتی پایدار» (SCA) در یک جمعیت جهانی سریعاً در حال افزایش و در نتیجه کمبود منابع طبیعی، بسیار مهم است. در این زمینه، کشورهای دارای اقتصاد در حال تحول، تحت فشار هستند تا فعالیت های کارآفرینی که رشد سریع را ممکن می سازند را افزایش دهند و در نتیجه تاثیر بر منابع طبیعی را به حداقل برسانند (سیلاجدزیک و همکاران، 2015). به عقیده «دی لوسیا و همکاران (2016)، از سال 2010، یعنی سال انقلاب سبز 2.0، کارآفرینی در دنیای جهانی شده، از طریق نوآوری ابتکارعمل های پایدار، فعال و رقابتی شده است. به نحو منسجم، ابتکارعمل های کافی برای کمک به ارتقای خلاقیت و گرایش برای کارآفرینی به هدف پایداری لازم هستند (دنتچو و همکاران، 2016؛ دی لوسیا و همکاران، 2016).
پروپوزال مرتبط با این مقاله | دانلود پروپوزال ارتباط مدیریت دانش و سطح کارآفرینی بین مدیران باشگاه های ورزشی |
Enterprises from different economic sectors play a fundamental role in furthering a sustainable development in the region where it is inserted. However, it is the environmental practices of these organizations which determine the prompt impacts on environmental sustainability. In this sense, Cleaner Production is responsible for the decrease in natural and material resources’ consumption and energy, as well as for the systematic decrease in waste and pollutants emission. Thus, it is important to identify the strategical guides which came before Cleaner Production and, consequently, lead the enterprises to achieve a Sustainable Competitive Advantage before their competitors. In this context, this research aims at analysing the influence of strategic drivers (Entrepreneurial Orientation, Market Orientation and Knowledge Management Orientation) on Cleaner Production and the Sustainable Competitive Advantage. This research was about a survey applied to 1774 small and medium enterprises in Southern Brazil, in the sectors of transformation industry, commerce and services, and it was analysed by the Structural Equation Modelling, typifying it as a quantitative and descriptive research. The results show there is an intense previous influence of strategic drivers over Cleaner Production, pointing out that the correlations among the three antecedents have a high intensity, showing that the enterprises researched use the strategic drivers separately, and that, when they are combined, there is a higher chance of Cleaner Production success, with a significant increase in Sustainable Competitive Advantage for the small and medium enterprises. Introduction: The concern raise on environmental problems forces citizens and enterprises to reduce waste, encourages goods recycling, reuse and remanufacture. Thus, environmental sustainability foments the use of environmental practices in the organizations. Among the several environmental practices there is the Cleaner Production (CP), which aims at using natural resources wisely, the innovation in the organizational processes and the minimization of waste production by the enterprises, which excels for a Sustainable Competitive Advantage (SCA) in a progressive world population and, consequently, shortage of natural resources. Within this context, the countries with economy in transition are under pressure to increase the entrepreneur activities which will allow for a rapid growth, thus minimizing the impact on natural resources (Silajdzic et al., 2015). According to De Lucia et al. (2016), since 2010, the year of the 2.0 green revolution, entrepreneurship has been active and competitive in the globalized world, through sustainable initiatives innovation. Coherently, adequate initiatives are necessary to help promote creativity and orientation for entrepreneurship aiming at sustainability (Dentchev et al., 2016; De Lucia et al., 2016).
ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 10 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.