دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی منابع سازمانی و ارزش مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان فارسی

برنامه ریزی منابع سازمانی و ارزش مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان انگلیسی

Enterprise resource planning and customer relationship management value

کلمات کلیدی :

  CRM؛ ERP؛ ارزش؛ ادغام فرآیند؛ ادغام سیستم

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 87
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل پژوهشی و فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج و تحلیل ها 6. بحث و بررسی ها 7. نتیجه گیری های نهایی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف از این مقاله، توسعه و تست یک مدل نظری برای اندازه گیری تاثیر سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رابطه میانجی ادغام سیستم و فرآیند روی ارزش کسب و کار می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: سیستم های ERP و CRM با تئوری دیدگاه مبتنی بر منبع مورد آنالیز قرار گرفته و با استفاده از تاثیر آنها روی ارزش کسب و کار با در نظر گرفتن واسطه گری ادغام سیستم و فرآیند اندازه گیری شده اند. این مدل با استفاده از داده های جمع آوری شده توسط مایکروسافت، از شرکت هایی که سیستم های ERP و CRM را در سازمان شان اتخاذ کرده اند مورد آنالیز و تست قرار گرفت. یافته ها: دریافته شد که سیستم ERP، دارایی مهمی برای ارزش کسب و کار می باشد ولی مشخص شد که تاثیر سیستم های CRM روی ارزش کسب و کار قابل توجه نیست. ادغام سیستم در قالب واسطه ای از سیستم ERP و CRM بسیار چشم گیر نبوده ولی تاثیری مثبت و قابل توجه روی ارزش کسب و کار داشت. برای ادغام و یکپارچه سازی فرآیند، این مطالعه دریافت که این موضوع تنها زمانی قابل توجه است که متغیر سیستم CRM تعدیل گردد. محدودیت های پژوهشی / مفاهیم: این مدل نشان داد که تاثیرات تعدیلی ادغام سیستم و فرآیند، متغیرهای مهمی برای درک ارزش مشترک کسب و کاری ERP و CRM هستند. مفاهیم عملی: اتخاذ یک سیستم ERP و تضمین یکپارچگی سیستم، تاثیری مثبت روی ارزش کسب و کار ایجاد می کند. به منظور داشتن تاثیر مثبت سیستم CRM روی ارزش کسب و کار، ادغام فرآیند با سیستم ERP باید تضمین گردد. اصالت / ارزش: این مطالعه دانش جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده که استفاده همزمان سیستم های ERP و CRM چگونه می تواند ارزش را از سرمایه گذاران IT به شکلی مثبت تحت تاثیر قرار داده و چگونه ادغام سیستم ها و فرآیند می تواند ارزش تجاری ایجاد کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - The purpose of this paper is to develop and test a theoretical model to measure the impact of enterprise resource planning (ERP) and customer relationship management (CRM) systems and moderating relationships of system and process integration on business value. Design/methodology/approach - ERP and CRM systems are analysed with the resource-based view theory and measured by their impact on business value, having in consideration the moderation of system and process integration. The model was tested and analysed with data collected by Microsoft, from firms that have adopted both ERP and CRM systems in their organisation. Findings - ERP system is found to be an important asset to business value, but CRM systems’ impact on business value is found to be not significant. System integration as moderator of ERP or CRM system is found to be not significant but has a positive and significant impact on business value. For process integration, the study finds that it is significant only when moderating the CRM system variable. Research limitations/implications - The model shows that the moderating effects of system and process integration are important variables for understanding the joint business value of ERP and CRM. Practical implications - Adopting an ERP system and ensuring system integration provides a direct impact on business value. In order for a CRM system to have a positive impact on business value, process integration with ERP system must be ensured. Originality/value - This study provides new knowledge on how ERP and CRM systems used together may positively influence value from IT investments, and how systems integration and process integration provide business value.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی منابع سازمانی و ارزش مدیریت ارتباط با مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi