دانلود ترجمه مقاله تاثیر سابقه اشتغال در استفاده از رسانه های اجتماعی در زمینه مدیریت پروژه
عنوان فارسی |
تاثیر سابقه اشتغال در استفاده از رسانه های اجتماعی در زمینه ارتباطات و مدیریت پروژه اروپایی |
عنوان انگلیسی |
Employment background influence on social media usage in the field of European project management and communication |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ تفاوت ها در استفاده از رسانه های اجتماعی؛ ارتباطات پروژه؛ انتشار؛ مدیریت پروژه اروپایی |
درسهای مرتبط | مدیریت پروژه |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 26 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نظریه و فرضیات تحقیق 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
مقدمه: هنگام استفاده از ابزارهای رسانه اجتماعی برای مدیریت پروژه، ارتباطات رسمی و غیر رسمی را می توان انجام داد. به عنوان مثال، ما می توانیم پیشرفت پروژه و نقاط عطف مرتبط، نتایج پروژه و خروجی های فکری، نمونه ای از بهترین عملکردها، یا فعالیت های اعضای پروژه را در کنفرانس ها و جلسات کاری گزارش دهیم. انتشار نیز برای واضح تر کردن نتایج پروژه برای کاربران نهایی و سایر گروه های علاقه مند مورد استفاده قرار می گیرد (آسانین گول، 1999؛ کیچگاسر، 2007-2013) آنتونس (2011)، نیز بیان کرده که در کنار استراتژی های برنامه ریزی شده و مشارکت همه شرکا در فعالیت های انتشار، فاکتورهای حیاتی دیگر برای انتشار موفق، عبارتند از گزینش مناسب ابزارها و کانال ها، و مدنظر قرار دادن گروه های هدف و مشخصه های دیگر. چگونگی و زمان برقراری ارتباط، و ارتباط با چه کسی، اصلی ترین پرسش های مطرح شده در دستورالعمل ارتباطات (2010) و دیگر نشریات مشابه می باشند (آنتونس، 2011؛ آسانین گول، 1998؛ کیچگاسر، 2007-2013) که ابزاری در راستای ارائه دستورالعمل هایی برای مدیران پروژه در جهت نحوه داشتن بهترین ارتباط در ارتباط با پروژه و نتایج آن می باشند. اطلاعات مورد استفاده باید دقیق بوده و برای مخاطبین هدف جالب باشند، همچنین فعالیت ها باید برنامه ریزی شده بوده و مخاطبین صحیحی هدف قرار گیرند. دستیابی به مخاطبین گسترده، بسیار مهم می باشد بنابراین، نوع ارتباط و کانال ها باید برای گروه های هدف مناسب باشند. کانال های ارتباطی رسانه اجتماعی، به عنوان مثال، حساب فیس بوک پروژه، کانال یوتیوب، صفحه بلاگ پروژه، حساب اینستاگرامی یا توئیتری، برای ارتباط پیشنهاد می شوند، مخصوصا هنگام ارتباط با گروه های هدف جوانتر که از طریق این کانال ها، قابل دسترس تر هستند (ماناسه، 2009، صفحه 18). تنها با داشتن اطلاعات کافی، محققین می توانند تصمیم گیری های آگاهانه ای در رابطه با استفاده از رسانه های اجتماعی و گزینش ابزارهای مختلف برای نیل به تاثیرات مطلوب اتخاذ نمایند (کان، ریمیترو و هولی، 2011). یک استراتژی ارتباطی مناسب به همراه ترکیبی خاص از ابزارها، و نیز استراتژی های اصیل و خلاقانه برای افزایش این تاثیر پیشنهاد شده است (آنتونس، 2011).
Introduction: When using social media tools for project management, formal and informal communication can be carried out. For example, we can communicate project progress and corresponding milestones, project results and intellectual outputs, best practice examples, or the activities of project members at different conferences, project meetings and other similar aspects of the project. Dissemination is viewed as making the project results and products visible to end-users and other interested groups (Ašanin Gole, 1999, Kirchgasser, 2007–2013). Antunes (2011) further outlines that besides well-planned strategy and shared participation of all the partners in dissemination activities, other critical factors for successful dissemination are the appropriate selection of tools and channels, taking into consideration the target groups and their characteristics. How and When to Communicate, What and to Whom, are the main questions tackled in the Communication and Visibility Manual (2010) and other similar publications (Antunes, 2011; Ašanin Gole, 1998; Kirschgasser, 2007–2013) that are meant to provide guidance for project managers on how best to communicate about projects and their results. The information used must be accurate and interesting for the target audience, activities need to be timely, and the right audience(s) should be targeted. It is important to reach a broad audience therefore the communication type and channels must be appropriate to the target groups. Social media communication channels, for example a project Facebook account, YouTube channel, a project blog, a Twitter or Instagram account, are recommended for communication, especially when communicating with younger target groups that can be more easily reached via those social media channels (Manasseh, 2009, pp. 18.). Only with adequate information are researchers able to make an informed decision about using social media and selecting from the different available tools to have the desired impact (Cann, Dimitriou, & Hooley, 2011). A tailored communication strategy with a project specific blend of tools, incorporating originality and creative communication strategies are suggested to increase the impact (Antunes, 2011).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.