دانلود ترجمه مقاله بازآفرینی شغلی کارکنان هتل، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی

عنوان فارسی

بازآفرینی شغلی کارکنان هتل، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی: نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی درک شده

عنوان انگلیسی

Hotel employee job crafting, burnout, and satisfaction: The moderating role of perceived organizational support

کلمات کلیدی :

  بازآفرینی شغلی؛ فرسودگی شغلی؛ رضایت شغلی؛ حمایت سازمانی درک شده؛ هتل ها

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و فرضیه های تحقیق 2.1. بازآفرینی شغلی 2.2. رضایت شغلی 2.3. بازآفرینی شغلی و رضایت شغلی 2.4. نقش میانجی فرسودگی شغلی 2.5. تأثیر تعدیل کننده حمایت سازمانی درک شده 3. روش های تحقیق 3.1. نمونه برداری 3.2. اندازه گیری 4. نتایج 4.1. مشخصات نمونه 4.2. ویژگی های روان سنجی اندازه گیری ها 4.3. ارزیابی تعصب روش متداول 4.4. تجزیه و تحلیل همبستگی 4.5. آزمون فرضیه ها 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی 5.1. مشارکت های نظری 5.2. پیامدهای مدیریت 5.3. محدودیت ها و تحقیقات آینده 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با توجه به نقش محوری بازآفرینی شغلی در صنعت مهمان نوازی ، این مطالعه به بررسی رابطه بازآفرینی شغلی با رضایت شغلی و تأثیر واسطه گری فرسودگی شغلی و همچنین اثر تعدیل کننده حمایت سازمانی درک شده می پردازد. داده های نظرسنجی از 355 کارمند هتل خط مقدم در تایوان نشان می دهد که بازآفرینی شغلی با رضایت شغلی دارای رابطه مثبت است، در حالی که فرسودگی شغلی رابطه بین بازآفرینی شغلی و رضایت شغلی را به طور منفی واسطه گری می کند. علاوه بر این ، حمایت سازمانی درک شده روابط بین بازآفرینی ، فرسودگی و رضایت شغلی را تعدیل می کند. این یافته ها دوره های عملی برای مدیران منابع انسانی و همچنین مسیرهای تحقیق آینده را نشان می دهند. مقدمه: نقطه ارتباط مصرف کنندگان با صنعت هتلداری غالباً لحظات حقیقی در طی تعامل خدمات با کارمندان خط مقدم است ( آسترو و همکاران ، 2016). این امر باعث می شود این کارمندان اهمیت ویژه ای پیدا کنند ، اما شغل آنها کار آسانی نیست. طبق گفته های کیم (2008) ، کارمندان خدمات اغلب با مشتریان سخت گیر و مسر روبرو می شوند. موقعیت های هتل فورچون شامل فشار کاری بیش از حد و استرس است که اغلب منجر به فرسودگی کارمندان می شود (کاراتپ و همکاران ، 2012 ؛ مین و همکاران ، 2015). فرسودگی شغلی به عنوان "حالت خستگی که در آن فرد نسبت به ارزش شغلی خود بدبین بوده و نسبت به ظرفیت انجام فعالیتهای خود تردید دارد" تعریف شده است (ماسلاچ و همکاران ، l 996 ص(20. . چالکیتی و ماسالا (2010) نشان دادند كه فرسودگی شغلی در همه شغلها از جمله خدمات خط مقدم در صنعت میهمان نوازی می تواند اتفاق بیفتد كه رضایت شغلی را تهدید می كند (لی و اوك ، 2012). رضایت شغلی به "حالت هیجانی لذت بخش یا مثبت ناشی از ارزیابی شغلی یا تجربیات شغلی" اشاره می کند. (لاک, ۱۹۷۶ص.۱۳۰۰(. یانگ (2010) دریافت که رضایت شغلی بیشتر به طور قابل توجهی غیبت کارمندان را کاهش داده و عامل مهمی در کاهش گردش مالی کارمندان است. بنابراین ، کاهش فرسودگی شغلی و افزایش رضایت شغلی برای صنعت میهمان نوازی بسیار مهم است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Given the pivotal role of job crafting in the hospitality industry, this study investigates the relationship of job crafting to job satisfaction and the mediating effect of job burnout along with the moderating effect of perceived organizational support. Survey data from 355 frontline hotel employees in Taiwan show job crafting is positively related to job satisfaction, while job burnout negatively mediates the relationship between job crafting and job satisfaction. Furthermore, perceived organizational support moderates the relationships among job crafting, burnout, and satisfaction. These findings suggest courses of action for human resource managers as well as future research directions. Introduction: Consumers’ point of contact with the hotel industry is most often the moments of truth during service interactions with frontline employees (Ustrov et al., 2016). This makes these employees especially important, but their jobs are not easy. According to Kim (2008), service employees frequently encounter demanding and difficult customers. Frontline hotel positions involve excessive workloads and role stress, often resulting in employee burnout (Karatepe et al., 2012; Min et al., 2015). Job burnout is defined as “a state of exhaustion in which one is cynical about the value of one’s occupation and doubtful of one’s capacity to perform” (Maslach et al., 1996p.20). Chalkiti and Sigala (2010) showed that job burnout can occur in all types of jobs, including frontline service in the hospitality industry, which threatens job satisfaction (Lee and Ok, 2012). Job satisfaction refers to “a pleasurable or positive emotional state resulting from the appraisal of one's job or job experiences” (Locke, 1976p.1300). Yang (2010) found that greater job satisfaction substantially reduces employee absenteeism and is an important factor in alleviating employee turnover. Therefore, decreasing job burnout and enhancing job satisfaction are crucial for the hospitality industry.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 16 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازآفرینی شغلی کارکنان هتل، فرسودگی شغلی و رضایت شغلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi