دانلود ترجمه مقاله تاثیر هوش هیجانی بر تمایل به ترک شغل و نقش حمایت سازمانی

عنوان فارسی

تاثیر هوش هیجانی بر تمایل به ترک شغل و نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی درک شده: شواهدی از صنعت بانکداری ویتنام

عنوان انگلیسی

The Effect of Emotional Intelligence on Turnover Intention and the Moderating Role of Perceived Organizational Support: Evidence from the Banking Industry of Vietnam

کلمات کلیدی :

  هوش هیجانی؛ تعارض شغل و خانواده؛ فرسودگی شغلی؛ تمایل کارکنان به ترک شغل؛ حمایت سازمانی درک شده؛ صنعت بانکداری ویتنام

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 100
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج تحقیق 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. دلالت های مدیریتی 9. محدودیت ها و توصیه هایی برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این مطالعه بررسی تأثیر هوش هیجانی بر نیت ترک شغل، یادآوری نقش واسطه ای تضاد کار- خانواده و فرسودگی شغلی و همچنین اثر تعدیل کننده حمایت سازمانی ادراک شده است. داده های نظرسنجی جمع آوری شده از 722 کارمند در بانک های ویتنام برای ارائه شواهد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) با استفاده از برنامه SmartPLS 3.0 نشان داد که تأثیر منفی هوش هیجانی بر نیت ترک شغل کارکنان وجود دارد. این امر تا حدی از طریق تضاد کار- خانواده و فرسودگی شغلی واسطه گری شد. علاوه بر این ، این مطالعه نشان داد که حمایت سازمانی درک شده می تواند تضاد کار - خانواده ، فرسودگی شغلی و نیت ترک شغل کارمندان را کاهش دهد. همچنین می تواند رابطه بین هوش هیجانی و تضاد کار - خانواده را تعدیل کند. این رابطه منفی برای کارکنانی که در یک محیط حمایتی کار می کنند قوی تر بوده است. یافته های اصلی این تحقیق برخی پیامدهای تجربی را برای صنعت بانکداری ویتنام فراهم کرده است. این بدان معنی است که سازمان ها در صنعت خدمات باید سعی کنند تعادل کار و خانواده کارکنان خود را بهبود بخشند ، فرسودگی شغلی را کاهش دهند و از این تعادل های عاطفی و محیط های حمایتی برای ایجاد نتایج سودمند استفاده کنند. مقدمه: در سال های اخیر ، مفهوم نیت ترک شغل به جاذبه اصلی تحقیق در زمینه های مختلف رشته های مدیریتی تبدیل شده است ، بنابراین باعث می شود مدیران و متصدیان در بخشهای مختلف کسب و کار هر چه بیشتر این مفهوم را برای مدیریت موثر کارکنان خود مورد توجه قرار دهند [1]. نیت ترک شغل می تواند تأثیرات منفی متنوعی بر سازمان ها داشته باشد. به عنوان مثال ، طبق گفته های آلن و همکاران [2] ، جایگزینی کارمند می تواند بیش از یک سال حقوق برای موقعیت شغلی پر شده هزینه داشته باشد. هاوسکنشت و ترور [3] عنوان کردند که نیت ترک شغل منجر به از دست رفتن سرمایه های اجتماعی و انسانی می شود. در سازمان های خدمات انسانی ، این تأثیرات منفی می تواند بر مشتریان و سازمانهای تابعه تاثیرگذار باشد. در قرن بیست و یکم، مفهوم نیت ترک شغل به عنوان یک مفهوم اصلی در مدیریت برای موفقیت شغلی کارمند و بقای تجارت در تمام سطوح ، عمدتا در صنعت خدمات مورد توجه قرار گرفته است [4،5]. ویژگی خاص صنعت خدمات " ارتباط و تعامل بین ارائه دهندگان خدمات (کارمندان) و پذیرندگان خدمات (مشتریان)" است که نتیجه می گیرد کارکنان صنعت خدمات بخشی از محصولات خدمات هستند. به عنوان یک سفیر خدمات ، کارکنان برای جلب رضایت مشتری با خدمات مناسب نقش مهمی را ایفا می کنند. بنابراین ، درک عواطف و احساسات کارکنان نسبت به کار یکی دیگر از نگرانی های اخیر سازمان ها است که برای مدیریت آن تلاش می کنند. بنابراین مسئله این است که چگونه تک تک کارمندان احساسات خود را به طور موثر مدیریت می کنند و نیت ترک شغل را کاهش می دهند. جوده [6] اظهار داشت که هوش هیجانی عامل مهمی در تفسیر و تجزیه و تحلیل رفتار انسان در کار است. بیشتر سازمانهای خدماتی موفق احساسات کارکنان خود را درک می کنند و همواره به هر موضوعی که ممکن است کارمندان را تهدید کند توجه ویژه ای دارند. با این حال، اصطلاحاً هوش هیجانی (EQ) کارمند را قادر می سازد تا برای رسیدن به یک هدف مشترک با سایرین همکاری کند. علاوه بر این ، هوش هیجانی احساسات مناسب کارمندان را در تحقق انتظارات مشتری افزایش می دهد و به شکل گیری تصویری مثبت از سازمان کمک می کند [4،7].

نمونه متن انگلیسی مقاله

The objective of this study is to investigate the impact of emotional intelligence on turnover intention, noting the mediating roles of work-family conflict and job burnout as well as the moderating effect of perceived organizational support. Survey data collected from 722 employees at banks in Vietnam was analyzed to provide evidence. Results from the partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM) using the SmartPLS 3.0 program indicated that there was a negative effect of emotional intelligence on employees’ turnover intention; this was mediated partially through work-family conflict and job burnout. Besides, this study indicated that perceived organizational support could decrease work-family conflict, job burnout and turnover intention of employees. It could also moderate the relationship between emotional intelligence and work-family conflict. This negative relationship was stronger for employees who work in a supportive environment. The main findings of this research provided some empirical implications for the Vietnamese banking industry. It implied that organizations in the service industry should try to improve their employees’ work-family balance, reduce job burnout and take advantage of these emotional balances and supportive environments to create beneficial outcomes. Introduction: In recent years, the notion of turnover intention has become a central attraction of research in various fields of managerial disciplines, therefore, prompting more and more executives/managers in different business sectors to take this concept into consideration to effectively manage their employees [1]. Employee turnover can have a variety of negative effects on organizations. For example, according to Allen et al. [2], replacing an employee can cost more than a year’s salary for the position being filled. Hausknecht and Trevor [3] noted that turnover results in the loss of both social and human capital. In human services organizations, those negative effects can extend to the clients and the organization it serves. In the 21st century, the concept of job turnover intention is considered as a key concept in management for a successful career of an employee and business survival at all levels, predominantly in the service industry [4,5]. The particular characteristic of a service industry is “the contact and interaction between service providers (employees) and service acceptors (customers)” that infers that employees in the service industry have become a part of service products. Being a service ambassador, employees play an important role to satisfy customers with proper services. Therefore, understanding employees’ emotions and feelings toward work is another recent concern that organizations are struggling to manage. The issue, then, is how individual employees manage their emotions effectively and lessen job turnover intention. Judeh [6] stated that emotional intelligence is a significant factor in interpreting and analyzing human behavior at work. Most successful service organizations understand their people’s feelings and always have special concerns about any issues that may threaten the employees. However, it is broadly termed emotional intelligence (EQ) that enables an employee to work together with others toward achieving a common goal. In addition, emotional intelligence will enhance employees’ suitable emotions in fulfilling customers’ expectations that help to form a positive image of the organization [4,7].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 39 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 18 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 70,800 تومان

دیدگاهها

  1. حسین زاده

    ممنون از اینکه بانک ترجمه های آماده با کیفیت خوب در اختیار دانشجویان قرار میدین
    ترجمه خوبی داشت مخصوصا که شکل ها و جداول هم کامل انجام شده بودن

    • bagher

      سلام
      همه ترجمه های فرداپیپر بصورت کاملا تخصصی انجام شده است
      مرسی از دیدگاه شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi